Miten ihmeessä niin moni pääsee töistä vasta 15.30-16.30?
Miksi ihmeessä suostutte tuollaiseen? Miksette sovi pomonne kanssa että tulette tuntia,paria aikaisemmin että pääsette valoisaan aikaan lähtemään, (siis jos se vain muuten onnistuu, ei ole aukioloaikoja tms)..
Itselläni joustava työaika, menen töihin 4.30 ja lähten puoli yhdeltä. Aamutorkuttajat valuu töihin vasta 7.30 aikaan.
Kommentit (88)
Mun työpaikalla ainakin liukumasäännöt estää tuon, tavoitettavissa pitäisi olla klo 9 - 15 välisenä aikana ja noiden aikojen ulkopuolella voi liukua. Voin siis aikaisintaan aloittaa työpäiväni 6.30 (koska työaika 8 t + lounastauko).
Minä aloitan etätyöt joskus 6-7 välillä ja keskellä päivää valoisaan aikaan käyn lenkillä tai kaupassa tai muilla asiolla. Sitten taas myöhemmin iltapäivällä koneen äärelle kun ulkona alkaa hämärtymään. Tähän vuodenaikaan tykkään liikkua valoisaan aikaan ja tehdä töitä pimeällä mutta kesällä taas työaika vaihtelee enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia kysyy rahvas joka ei ole ikinä Eteläisessä Euroopassa matkaillut.
Olen matkaillut paljon kauempanakin. Olen lomaillut 15 maassa, enää en ole kiinnostunut kuin korkeintaan kanariansaarista.
Asiakkaat harvemmin soittavat klo 4:30.
Mielestäni ihan parhaat työntekjät aloittavat yhdeltä yöllä - vaikutat aamu-uniselta.
Mäpäs menin töihin eilen illalla ja tulin kotiin tänään aamulla. Repikää siitä huumoria.
Asiakkaat ei vastaa tai osta mitään, kun soitan 4.00. V*ttuilevat vaan ja uhkaavat tehdä ilmoituksen koti häirinnästä. Ihan etätöitä teen ja haluaisin, että päivä olisi täynnä 13.00 ja pääsisin harrastuksiin niin kuin sinä.
t. Puhelinmyyjä
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihan parhaat työntekjät aloittavat yhdeltä yöllä - vaikutat aamu-uniselta.
Työpaikan säännöt kieltävät, olen ollut joskus klo.2:15 jo työssäni jos olen herännyt enkä ole saanut unta enää. Tässä se nähdään kuinka veteliä suurinosa kansasta on. Ollaan niin veteliä että pilataan koko elämä työn takia, työ kannattaa tehdä mahdollisimman aikaisin pois alta että kerkeää valoisaan aikaan kotiin omiin juttuihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen työpaikalla yleensä 08-45 - 09.15 välisenä aikana ja lähden 18.00 - 18.30. Tykkään nukkua pitkään aamuisin ja viettää kiireetöntä ja rentoa aamua ennen kuin lähden töihin.
Elät siis tehdäksesi töitä. Minä teen töitä elääkseni elämääni.
Ihan yhtä monta tuntia siellä töissä menee, aloittaapa päivän mihin aikaan hyvänsä. Jos teen aamuvuoroa niin että joudun heräämään herätykseen, olen työpäivän jälkeen aina niin väsynyt että käytännössä nukun seuraavaan aamuun vaikka aiemmin töistä pääsenkin. Siinä menee minusta elämä hukkaan. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Hahah! Mäpä pääsin kotiin jo aamulla seitsemältä! Revi siitä.
Onnittelut, toivottavasti on pysyvä yövuoro eikä mikään vaihteleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan säännöt kieltävät, olen ollut joskus klo.2:15 jo työssäni jos olen herännyt enkä ole saanut unta enää. Tässä se nähdään kuinka veteliä suurinosa kansasta on. Ollaan niin veteliä että pilataan koko elämä työn takia, työ kannattaa tehdä mahdollisimman aikaisin pois alta että kerkeää valoisaan aikaan kotiin omiin juttuihin
Mä tuun sukittaa sun viemärit sit puol neljältä kun heräsin kolmelta eikä enää nukuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen matkaillut paljon kauempanakin. Olen lomaillut 15 maassa, enää en ole kiinnostunut kuin korkeintaan kanariansaarista.
Itse olen ollut Italiassa TÖISSÄ. Aloitin työpäivän n klo 9, kollegani klo 10. Koko toimisto lähti lounaalle aina klo 13.
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaat ei vastaa tai osta mitään, kun soitan 4.00. V*ttuilevat vaan ja uhkaavat tehdä ilmoituksen koti häirinnästä. Ihan etätöitä teen ja haluaisin, että päivä olisi täynnä 13.00 ja pääsisin harrastuksiin niin kuin sinä.
t. Puhelinmyyjä
Sinun ei pitäisi tehdä tuota työtä. Kukaan ei pidä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Puhelinmyyjä
Sinun ei pitäisi tehdä tuota työtä. Kukaan ei pidä sinusta.
Eikös se nyt oo mikä tahansa työ parempi ku työttömyys? Suuri osa avoimista paikoista nyt sattuu olemaan jotain provikkapalkkasta vitamiinimyyntiä, minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen työpaikalla yleensä 08-45 - 09.15 välisenä aikana ja lähden 18.00 - 18.30. Tykkään nukkua pitkään aamuisin ja viettää kiireetöntä ja rentoa aamua ennen kuin lähden töihin.
Elät siis tehdäksesi töitä. Minä teen töitä elääkseni elämääni.
Ihan yhtä monta tuntia siellä töissä menee, aloittaapa päivän mihin aikaan hyvänsä. Jos teen aamuvuoroa niin että joudun heräämään herätykseen, olen työpäivän jälkeen aina niin väsynyt että käytännössä nukun seuraavaan aamuun vaikka aiemmin töistä pääsenkin. Siinä menee minusta elämä hukkaan. T. Eri
Valoisaa aikaa on tällä hetkellä 8-16, kannattaako se aika käyttää töissä?
Ööö, menet yöllä töihin jotta pääset yhden aikaan himaan nukkumaan jotain päikkäreitä. Selevä pyy sanos mattilan aino, ko ukkonsa viinat maahan kaato.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun sukittaa sun viemärit sit puol neljältä kun heräsin kolmelta eikä enää nukuta.
Tervetuloa, mutta osasitko lukea aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Ööö, menet yöllä töihin jotta pääset yhden aikaan himaan nukkumaan jotain päikkäreitä. Selevä pyy sanos mattilan aino, ko ukkonsa viinat maahan kaato.
4.30 on aamua. Eikä tarvitse päikkäriä jos menee normaaliin aikaan nukkumaan