Miksi suomalaiset miehet kaljuuntuvat niin nuorena?
Kommentit (43)
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/percentage-of-bald-m…
Selaa tuosta vähän alaspäin niin saat maiden listauksen joissa hiustenlähtö on yleisintä.
Suomi ei ole kärjessä eli AP:n havainto on väärä. Halusit vain levittää miesvihaasi.
Tottahan toi on. Ei tarvitse kuin katsoa Ensi treffit alttarilla-ohjelmaa, niin huomaa kuinka monella niistäkin kolmekymppisistä miehistä on hiukset jo kovaa vauhtia karkaamassa päästä.
Katsoin tuon ^ kartan enkä kyllä ihan allekirjoita sitä. Olen asunut Espanjassa ja keski-ikäisillä miehillä on tukka päässä. Harmaantuvat usein nuorena, mutta kaljut oli niitä pappoja eikä mitään nelikymppisiä.
Ymmärrrän siis hyvin tuon ap:n kysymyksen, kun olen tätä itsekin ihmetellyt. Siskoni on 50v. ja Tinderissä. Siitä en sen enempää halua puhua, mutta havaintonsa on nimenomaan se, että useimmat on kaljuja. Sitten vastaan tuli ranskalainen 50+ mies ja hiukset päässä. Juu, olematon otanta, mutta kyllä se kiinnittää huomion.
Minun miehelläni (45v.) on hiukset tallella ja hän on kaveripiiristään ainoa!
Geenit, liian paljon pesuaineita hiuksiin. Aasian maissa, Intiassa paremmat geenit.
Mulla ei kasva ees parta kunnolla ja oon yli kolkyt xD ja sit moni kaveri kaljuuntu jo ennen kahtakymppii. Ehkä mielummin kuitenki näin että näyttää aina vähä nuoremmalta
Epäterveet elämäntavat, geenit, heikot hiustenhoitotuotteet, huono ravinnon/vitamiinien saanti, heikko vedenjuonti jne.
Mikään näistäkään ei yksittäin vaikuta asiaan, mutta hiustenlähtö on monen asian summa.
Vierailija kirjoitti:
Epäterveet elämäntavat, geenit, heikot hiustenhoitotuotteet, huono ravinnon/vitamiinien saanti, heikko vedenjuonti jne.
Mikään näistäkään ei yksittäin vaikuta asiaan, mutta hiustenlähtö on monen asian summa.
Geenit,geenit ja geenit
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/percentage-of-bald-m…
Selaa tuosta vähän alaspäin niin saat maiden listauksen joissa hiustenlähtö on yleisintä.
Suomi ei ole kärjessä eli AP:n havainto on väärä. Halusit vain levittää miesvihaasi.
Sehän tällä palstalla tuntuu olevan aika yleistä.
Eikös se kaljuuntumisen geeni tule äidin puolelta? Eli naiset jakavat paskoja geenejään eteenpäin.
Täälläpäin on levinneet sellaiset geenit.