Kumppani petti luottamuksen
Kumppani loukkasi mua suhteen aikana olemalla tinderissä, juttelemalla muiden naisten kanssa mun selän takana ja esittäen heille sinkkua. Kävi myös ainakin kerran treffeillä ja valehteli siitä missä oli ja kenen kanssa. Hän haluaisi uuden mahdollisuuden mutta itsestä se tuntuu mahdottomalta vaikka kuinka haluaisin.
Oon ihan sekaisin kun en tiedä mitä tehdä vaikka sydän sanoo että eroa lopullisesti. Tuntuu ettei pysty enää ajattelemaan järjellä.
Kommentit (92)
Mun eks yrittää samaa. En ole koskaan häneen voinut luottaa kunnolla, koska hän aloitti kanssani suhteen ennen kuin erosi edellisestä. Sitten erosi, palasi yhteen ja erosi. Itsehän en tätä tiennyt kun osasi hyvin peitellä. Kun oltiin joku aika oltu yhdessä ja kaikki oli tosi hyvin hän käänsi kelkkansa ja kestin vähän alle vuoden henkistä pahoinpitelyä. Jatkuvaa huutamista, mollaamista, arvostelua, alistamista. Yleensä myös seksuaalista alistamista ja hrittelua. Elokuussa sanoin kesken tälläisen huuto-haukkupuhelun, että nyt riittää ja eroan hänestä. Olin tuolloin työmatkalla toisessa maassa. Hän kirjaimellisesti heitti tavarani ulos asunnostaan ja kävin keräämässä ne kun saavuin kotimaahan viikon päästä. Kaikkia tavaroita en tosin saanut, koska hänen mielestään ne olivat hänen, koska olivat hänen asunnossaan. Totesin, että tuo noin 3000 euron menetys rahassa ei ole mitään verrattavissa siihen jos olisin jäänyt ja saanut jossain vaiheessa turpaan tai jotenkin muuten täysin seonnut.
Kaksi viikkoa erosta mies soittaa puhelun kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut, olin aika järkyttynyt edelleen ja aivan kauhuissani. Viikko siitä veljeni soittaa että pitää antaa eksmiehelle anteeksi ja palata yhteen kun mies sitä niin haluaa ja on vakuuttanut hänetkin, että nyt muuttuu kaikki. Siitä alkaa jokapäiväinen pommitus eksmiehen osalta ja jouduin hänet estämään kaikissa kanavissa. Palautin hänet kuukausi sitten estoista ja sama jatkuu. Hänen mielestään emme ole eronneet ja olen hänen omaisuutta edelleen, kuten hän asian ilmaisee. Yrittää jatkuvasti olla yhteyksissä ja jatkaa huutamista kun on hänellä heikko hetki, heti kuitenkin muistaa ja salamana kääntää itsensä taas rakastettavaksi. Viimeisin puhelu oli viime yönä kun soitti ja huusi ja haukkui. Katkaisin puhelun 20 sekunnin jälkeen ja laitoin estoon. Nyt on yrittänyt muita kautta saada yhteyttä.
Jatkuvasti kertoo kuinka on muuttunut ja kuinka on hyvä mies ja on osannut laittaa asiat perspektiiviin ja priorisoida. Yhtäkkiä yllättäen harrastaa samoja asioita, jotka eivät kiinnostaneet suhteemme aikana ollenkaan, yhtäkkiä onkin samat arvot kuin itselläni oli ja olisin hänen kanssaan silloin halunnut jakaa.
Itse näen nyt tämän myrkyllisyyden ja ei voisi vähempää kiinnostaa koko henkilö. Olen hänelle sanonut videopuheluissa, että olen hänestä eronnut ja mulle on aivan sama mitä tekee. Joka kerta mies saa muka paniikkikohtauksen tästä ja yrittää itkeä, mutta valitettavasti ei kyyneleitä tule. Valitettavasti kärsin hänen kanssaan paniikkikohtauksista ja tiedän mitä tapahtuu kun saa sellaisen, miehellä ei sellaisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Unohda se. Mä annoin 30v sitten anteeksi, ja samaa paskaa olen saanut nämä vuodet. Nyt jumissa tässä parisuhteen irvikuvassa lasten takia ja ikää 50 eli se oli tämä elämä tässä
Petturi ei muutu, se oppii vaan peittelemään tekosensa!
Kohtalotoverisi täällä.
Tosiaankin Ap. , jos suhteesi on vielä aika uusi niin lähde. Helpommalla pääset. Häntäheikki on tapojensa orja. Sisältä tyhjä kuori, jonka pitää pakonomaisesti löytää uutta naista putkeen niin kauan kuin suinkin pystyy.
Olisi kiva tietää joku selitys tälläiseen toimintaan kun selvästi mikään ei riitä vaikka miten hyvä kumppani olisi kotona odottamassa.
Pettäjät pettävät koska he ovat rikkinäisiä sisältä. Heille ei riitä mikään, koska se pettäminen ei johdu siitä puolisosta, vaan heistä itsestään.
Ennen kuin he menevät monivuotiseen terapiaan ja käyvät läpi sitä omaa tyhjyyttä sisältä eivät pettäjät muuta tapojaansa.
Kuuntele itseäsi. Ei tarvitse päättää parissa päivässä.
Itselle kävi noin. Oli pari lastakin jo. Ex oli kovin innokas ja aloitteellinen perheen perustamisessa ja sitten selvisi, että tosiaan kävi kaffella ja jututti naisia ja piti tutkaa päällä ilman eroaikeita. Oli kuvitellut olevan mulle ok hänen kuvionsa.
Heti tajusin, että eroan. Ei ilman luottamusta ole parisuhdetta. Rakkaus ei osaa kuolla heti ja suru saa luulemaan, että kaipaa exää takaisin, vaikka aluksi onkin ikävä sitä menetettyä onneaan. Se on kuitenkin rikki. E sitä jäämällä enää tavoita
Voimia ap! Aina aukeaa uusi ovi ja uudet mahdollisuudet
Rikkinäisiä ihmisiä tällaiset tosiaan on, eikä se siitä yhdessä yössä muutu. Olen miettinyt tajuavatko he omaa rikkinäisyyttään edes kun uskottelevat muuttuvansa tuosta noin vaan, vai onko se vaan toiveajattelua kunnes tajuavat ettei onnistukaan.
Olen yhden tällaisen sarjapettäjän kanssa ollut yhdessä. Rikki ja sekaisinhan se ihminen on. Mitä nykyään etäältä seuraan hänen toimintaa niin sama homma jatkuu. Naisia ja seksiä on kun elokuvissa mutta olo on jatkuvasti paha.
Vierailija kirjoitti:
Olen yhden tällaisen sarjapettäjän kanssa ollut yhdessä. Rikki ja sekaisinhan se ihminen on. Mitä nykyään etäältä seuraan hänen toimintaa niin sama homma jatkuu. Naisia ja seksiä on kun elokuvissa mutta olo on jatkuvasti paha.
Mitä ne sitten tällaisesta touhusta saavat irti, tosi surullista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne sitten tällaisesta touhusta saavat irti, tosi surullista.
En osaa sanoa. Hetken helpotusta? Ehkä joku tunne siitä että kelpaa? En tosiaan osaa sanoa.
Ja mä en enää ees koe vihaa tämmöisiä ihmisiä kohtaan. Nyt tunnen vaan sääliä. T. 49
Vierailija kirjoitti:
Ja mä en enää ees koe vihaa tämmöisiä ihmisiä kohtaan. Nyt tunnen vaan sääliä. T. 49
En tiedä edes mitä pitäisi kokea. Sääli on varmaan oikea tunne heitä kohtaan. Hakisivat apua ennen kun aiheuttavat pelkkää tuhoa ympärillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda se. Mä annoin 30v sitten anteeksi, ja samaa paskaa olen saanut nämä vuodet. Nyt jumissa tässä parisuhteen irvikuvassa lasten takia ja ikää 50 eli se oli tämä elämä tässä
Kohtalotoverisi täällä.
Tosiaankin Ap. , jos suhteesi on vielä aika uusi niin lähde. Helpommalla pääset. Häntäheikki on tapojensa orja. Sisältä tyhjä kuori, jonka pitää pakonomaisesti löytää uutta naista putkeen niin kauan kuin suinkin pystyy.
Olisi kiva tietää joku selitys tälläiseen toimintaan kun selvästi mikään ei riitä vaikka miten hyvä kumppani olisi kotona odottamassa.
Pettäjät pettävät koska he ovat ri
Sarjapettäjää joka pettää suhteesta toiseen ei edes pitkäaikainen terapia paranna. Tyhjyyttään kumiseva ihmisj ä te
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele itseäsi. Ei tarvitse päättää parissa päivässä.
Itselle kävi noin. Oli pari lastakin jo. Ex oli kovin innokas ja aloitteellinen perheen perustamisessa ja sitten selvisi, että tosiaan kävi kaffella ja jututti naisia ja piti tutkaa päällä ilman eroaikeita. Oli kuvitellut olevan mulle ok hänen kuvionsa.
Heti tajusin, että eroan. Ei ilman luottamusta ole parisuhdetta. Rakkaus ei osaa kuolla heti ja suru saa luulemaan, että kaipaa exää takaisin, vaikka aluksi onkin ikävä sitä menetettyä onneaan. Se on kuitenkin rikki. E sitä jäämällä enää tavoita
Voimia ap! Aina aukeaa uusi ovi ja uudet mahdollisuudet
Kiitos, fiksuja sanoja! - ap
Muista että, jos hän ei olisi jäänyt kiinni et tietäisi mitään noistakaan asioista vaan hän olisi jatkanut sun selän takana touhuamista.
Vierailija kirjoitti:
Muista että, jos hän ei olisi jäänyt kiinni et tietäisi mitään noistakaan asioista vaan hän olisi jatkanut sun selän takana touhuamista.
Niinpä, tämä kertoo kaiken oleellisen kyseisestä ihmisestä
Miksi naiset on noin heikkoja että luottamus on niin tärkeää? En luota yhteenkään naiseen pätkääkään mutta ei ole ongelmia olla suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtalotoverisi täällä.
Minä olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Hienoa panna välillä muitakin naisia kuin vaimoani.
Mun ex teki noin myös. Näki lukuisia naisia. Harrasti sitä ilman suojausta. Luojan kiitos en saanut tauteja.
Koitettiin olla yhdessä, mutta meno sen kus kiihtyi. Onneksi tulin järkiini. Nyt parempi mies. Exälläkin sopivampi nainen. En kanna kaunaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex teki noin myös. Näki lukuisia naisia. Harrasti sitä ilman suojausta. Luojan kiitos en saanut tauteja.
Koitettiin olla yhdessä, mutta meno sen kus kiihtyi. Onneksi tulin järkiini. Nyt parempi mies. Exälläkin sopivampi nainen. En kanna kaunaa.
Miten jäi kiinni vai kertoiko itse?
En olisi tuollaisen kumppanin kanssa. Ero ja etsi ihminen joka arvostaa sinua oikeasti.
Aika kylmää kyytiä oot saanut osaksesi. Ero on ainut oikea vaihtoehto, älä ala kynnysmatoksi enää.