Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppani petti luottamuksen

Vierailija
13.11.2024 |

Kumppani loukkasi mua suhteen aikana olemalla tinderissä, juttelemalla muiden naisten kanssa mun selän takana ja esittäen heille sinkkua. Kävi myös ainakin kerran treffeillä ja valehteli siitä missä oli ja kenen kanssa. Hän haluaisi uuden mahdollisuuden mutta itsestä se tuntuu mahdottomalta vaikka kuinka haluaisin.

Oon ihan sekaisin kun en tiedä mitä tehdä vaikka sydän sanoo että eroa lopullisesti. Tuntuu ettei pysty enää ajattelemaan järjellä. 

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta virhettä tehnyt...

Vierailija
2/92 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti onko oikeasti sen arvoinen. Ja vaikuttaako että on tosissaan kanssasi? Ellei ole, haluatko ajanvietettä vai miksi jatkaisit suhdetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti onko oikeasti sen arvoinen. Ja vaikuttaako että on tosissaan kanssasi? Ellei ole, haluatko ajanvietettä vai miksi jatkaisit suhdetta?

Haluaisin uskoa että on tosissaan, mutta vaikea luottaa enää. 

Vierailija
4/92 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Mä olen samassa tilanteessa. Tosin 3.5v suhdetta takana eikä noita luottamus ongelmia korjaa mikään 

Vierailija
5/92 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Mä olen samassa tilanteessa. Tosin 3.5v suhdetta takana eikä noita luottamus ongelmia korjaa mikään 

Uskon itsekin että se olisi oikea päätös, silti koittaa jostain kumman syystä haaveilla että toinen voisi aidosti muuttua. 

Vierailija
6/92 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu. Minun Kumppani valehtelee minulle. En voi kertoa hänelle, että mistä tiedän että hän valehtelee. Seuraan tilannetta että mihin kehittyy. Koetan selvittää että pettääkö.. vituttaa tuo valehtelu kumppanille.

Vielä sinulle. Luottamuksen voi menettää vain kerran, jos ymmärrät.

Vierailija
7/92 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä juttu. Minun Kumppani valehtelee minulle. En voi kertoa hänelle, että mistä tiedän että hän valehtelee. Seuraan tilannetta että mihin kehittyy. Koetan selvittää että pettääkö.. vituttaa tuo valehtelu kumppanille.

Vielä sinulle. Luottamuksen voi menettää vain kerran, jos ymmärrät.

Tsemppiä. Valehtelu on pahinta, vie luottamuksen hyvin nopeasti. 

Vierailija
8/92 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista tulla petetyksi jo tuossa vaiheessa, kun on juuri ehtinyt ihastua. Kai tuota voi pettämiseksi sanoa. Minä en ainakaan enää luottaisi ja se olisi sitten siinä. 

Siinä on jo näyttöä siitä, että tyyppiin ei voi luottaa.

Vierailija
9/92 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eroaisin. Jos tunteet on oikeat niin eron jälkeen mies ei tinderiin mene ja silloin uusi mahdollisuus, jos haluat. Jos hän taas löytyy tinderistä niin homma selvä.

Vierailija
10/92 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos! Häntäheikit eivät muuta tapojaan koskaan. 

Vierailija
11/92 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon itsekin että se olisi oikea päätös, silti koittaa jostain kumman syystä haaveilla että toinen voisi aidosti muuttua. 

Jep. Mä en kestä tätä tilannetta. Musta tuntuu että meidän koko suhde on ollut valhetta. Kaikki ne alun jutut mitä mä olen vaalinut ja miettinyt romanttisina ja ihanina onkin ollut täyttä roskaa. 

Vaimo alkuaikoina itki mun rinnan päällä monta x kun on niin onnellinen.. Tais ollakkin syyllisyyttä kun oli ihastunut toiseen mieheen. 

Vierailija
12/92 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä eroaisin. Jos tunteet on oikeat niin eron jälkeen mies ei tinderiin mene ja silloin uusi mahdollisuus, jos haluat. Jos hän taas löytyy tinderistä niin homma selvä.

Tainnut olla tinderissä koko ajan, tälläkin hetkellä.. 

Vierailija
13/92 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulos! Häntäheikit eivät muuta tapojaan koskaan. 

Oot varmaan oikeassa, tai jos muuttaa niin ei se kyllä noin hetkessä tapahdu vaan vaatii työtä ja halua. 

Vierailija
14/92 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi erota vaan odottelen, milloin häntäheikki löytää paremman ja lähtee. Mulla ei ole enää tunteet pelissä, joten on ihan viihdyttävää seurata hänen touhujaan, kun kuvittelee, että en tiedä mistään mitään. Aikoinaan oltiin oltu vain viikkoja yhdessä, kun näin jo useamman keskustelun muiden naisten kanssa.

Tykkään myös hieman hämmentää. Kävin taannoin lääkärissä, ja otettiin samalla tautitestit kaiken varalta, vaikka vanhat testit olivat puhtaat enkä ole sen jälkeen tehnyt mitään kenenkään kanssa. Häntäheikki erehtyi kysymään tästä lääkärikäynnistäni, ja ilme ja naaman väri olivat mahtavat, kun kerroin, että testattiin myös sen saran tautien varalta. Soitteli useamman viikon videopuheluita joka asiasta yrittäessään saada mut kiinni jostain kuvittelemastaan. Lopetti, kun huomautin, että ei muuten itse ole soittaessaan siellä mitä oli aiemmin sanonut olevansa. 

Vierailija
15/92 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kaikkea muuta on salannut? 

Vierailija
16/92 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän kaikkea muuta on salannut? 

Jos nuo jutut sellaisia mistä jäänyt kiinni eikä kertonut suoraan niin todennäköisesti on paljon asioita, joista ap ei tiedä mitään. 

Vierailija
17/92 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kokenut, mutta erehdyin menemään avioon saakka kun tyypin piti muuttua. Ei nämä muutu. Vaiston varoitellessa puhelintaan kun vilkaisin niin sieltä näitä just aina ilmeni.

Sanoisin, että anna olla kokemuksen syvällä rintaäänellä. Itsensä näiden kanssa vain rikkoo. Hyvittelyvaihe ja sen jälkeinen suvanto kestää aikansa ja sitten häntäheikki ei voi itselleen mitään ja alkaa taas etsiä jännitystä.

Vierailija
18/92 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kokenut, mutta erehdyin menemään avioon saakka kun tyypin piti muuttua. Ei nämä muutu. Vaiston varoitellessa puhelintaan kun vilkaisin niin sieltä näitä just aina ilmeni.

Sanoisin, että anna olla kokemuksen syvällä rintaäänellä. Itsensä näiden kanssa vain rikkoo. Hyvittelyvaihe ja sen jälkeinen suvanto kestää aikansa ja sitten häntäheikki ei voi itselleen mitään ja alkaa taas etsiä jännitystä.

Just sitä pelkään ettei hyvittelyt kauaa kestä ja kohta mennään taas. Vaikka mitä lupailee, että haluaa vaan mut eikä enää loukkaa. - ap

Vierailija
19/92 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Pääset helpommin ja nopeammin yli koko tyypistä, jos et rupea pakittamaan tässä vaiheessa. Jos palaatte yhteen, on hyvin todennäköistä, että eroatte kuitenkin myöhemmin uudestaan. Ajan ja energian tuhlausta.

Vierailija
20/92 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se. Mä annoin 30v sitten anteeksi, ja samaa paskaa olen saanut nämä vuodet. Nyt jumissa tässä parisuhteen irvikuvassa lasten takia ja ikää 50 eli se oli tämä elämä tässä

Petturi ei muutu, se oppii vaan peittelemään tekosensa!