Kumppani petti luottamuksen
Kumppani loukkasi mua suhteen aikana olemalla tinderissä, juttelemalla muiden naisten kanssa mun selän takana ja esittäen heille sinkkua. Kävi myös ainakin kerran treffeillä ja valehteli siitä missä oli ja kenen kanssa. Hän haluaisi uuden mahdollisuuden mutta itsestä se tuntuu mahdottomalta vaikka kuinka haluaisin.
Oon ihan sekaisin kun en tiedä mitä tehdä vaikka sydän sanoo että eroa lopullisesti. Tuntuu ettei pysty enää ajattelemaan järjellä.
Kommentit (92)
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
T32
Minulle kävi samoin Pohjois-Pohjanmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onko narsistit sellaisia, että he eivät osaa olla yksin? Vai miksi he haluavat juuri kyseisen ihmisen takaisin, jota ovat pettäneet?"
Tää muakin kiinnostaa, eikö olisi helpompaa heille olla uuden ihmisen kanssa, joka ei tiedä millainen hän on?
Eksäni kehui aina miten hän on tottunut olemaan yksin ja osaa olla yksin erinomaisesti, silti pakonomaisesti etsi uutta seuraa ettei jää yksin
On kyllä erikoista näiden ajatuksen juoksu
Vaikeaa on ymmärtää, ettei toinen sinusta oikeasti välittänyt aidosti. Jos et lopeta hommaa, saat lisää henkisiä haavoja, joten pelasta itsesi ja jätä se sika! Kyllä sä pystyt :)
Luottamus ei enää palaa, joudut jatkossa pelkäämään ja epäilemään kaikkea. Ei sellainen ole hyvä ja turvallinen parisuhde.
Etsi itellesi ihminen, joka arvostaa sua heti alusta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Sulla taitaa olla pikemminkin harha siitä, että sun oma seurasi olisi minkään arvoista naisille.
Oon niin pahoillani, lähde äläkä enää palaa!
Et tuu koskaan olemaan tälle miehelle ykkönen tai riittämään muutenkaan, hän tulee aina haluamaan jotain muuta sun lisäksi
Onko usein näin toimivilla ihmisillä myös paljon narsistisia piirteitä/taipumusta narsismiin?
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.