Kumppani petti luottamuksen
Kumppani loukkasi mua suhteen aikana olemalla tinderissä, juttelemalla muiden naisten kanssa mun selän takana ja esittäen heille sinkkua. Kävi myös ainakin kerran treffeillä ja valehteli siitä missä oli ja kenen kanssa. Hän haluaisi uuden mahdollisuuden mutta itsestä se tuntuu mahdottomalta vaikka kuinka haluaisin.
Oon ihan sekaisin kun en tiedä mitä tehdä vaikka sydän sanoo että eroa lopullisesti. Tuntuu ettei pysty enää ajattelemaan järjellä.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda se. Mä annoin 30v sitten anteeksi, ja samaa paskaa olen saanut nämä vuodet. Nyt jumissa tässä parisuhteen irvikuvassa lasten takia ja ikää 50 eli se oli tämä elämä tässä
Petturi ei muutu, se oppii vaan peittelemään tekosensa!
Kohtalotoverisi täällä.
Tosiaankin Ap. , jos suhteesi on vielä aika uusi niin lähde. Helpommalla pääset. Häntäheikki on tapojensa orja. Sisältä tyhjä kuori, jonka pitää pakonomaisesti löytää uutta naista putkeen niin kauan kuin suinkin pystyy.
Olisi kiva tietää joku selitys tälläiseen toimintaan kun selvästi mikään ei riitä vaikka miten hyvä kumppani olisi kotona odottamassa.
Eroa! Vaikka muuttuisikin joskus paremmaksi (mitä tuskin oikeasti tapahtuu), et voi kuitenkaan enää luottaa ja tuhoat oman hyvinvointisi kokonaan
Vierailija kirjoitti:
Unohda se. Mä annoin 30v sitten anteeksi, ja samaa paskaa olen saanut nämä vuodet. Nyt jumissa tässä parisuhteen irvikuvassa lasten takia ja ikää 50 eli se oli tämä elämä tässä
Miksi ei voi enää erota? Ansaitset parempaa, oli sitten lapset tai ei.
Tietysti parempi mitä aiemmin lähtee, sitä vähemmän tuhoa aiheuttaa itseään kohtaan. Ja vaikka petturi muuttuisi mihinkä niin huonosti kohtelemaansa ihmistä hän ei ole ansainnut enää elämäänsä.
Liikaa valheita ja petturuutta. Myös täydellistä kunnioituksen puutetta sinua kohtaan. Ei vaan halua olla yksin ja sinä olet nyt helppo kynnysmatto. Eroa nyt niin saat prosessin käyntiin, tulette eroamaan joka tapauksessa myöhemmin. Ei tuollainen kestä.
Jos edes mietit tuollaisen hyypiön kanssa jatkamista, ansaitsette toisenne
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Mä olen samassa tilanteessa. Tosin 3.5v suhdetta takana eikä noita luottamus ongelmia korjaa mikään
Ei korjaa mikään olet oikeassa.
Lapsena kaveripiirissä oli poika, ja hän on sellainen, että jos petät luottamuksen niin sitä ei takas saa enää koskaan. Hän voi olla kaveri, mutta hän ei luota enää. Yks poika sitten petti sen luottamuksen. Näin sen omin silmin mitä se tarkoittaa, kun ei enää luoteta. Mentiin uimaan porukalla ja oltiin silloin ehkä 10-12v. Tämä poika mikä petti toisen luottamuksen oli myös tulossa uimaan. Ei tämä poika edes odottanut sitä, että tulee uimaan. Se oli ihan se ja sama, mutta silti voi olla kaverina jne. Hän voi tehdä ja touhuta, mutta luottoa ei ole.
Sitten aikuistuttiin kaikki ja kysyin sitä asiaa. Hän sanoi, että kun sinut petetään ja olet luottanut johonkin, niin tiedät tasan miltä se tuntuu. Asia voi olla mikä vaan. Mutta sen muistat aina. Minä sitten ymmärsin sen kaiken, kun ex-mies petti luottamuksen. Minulle oli ihan se ja sama mitä hän selittää tai haluaa tai suunnittelee, niin ei se enää vaikuttanut samalta. Se oikeesti johti eroon myöhemmin.
Kaikkien näiden vuosien jälkeen olen tämän lapsuudenystävän kanssa yhdessä ollu 4 vuotta. ME vaan löydettiin toisemme läheltä, ja aina ollaan pidetty toisistamme, mutta ei me olla ikinä ajateltu päätyvämmme yhteen. Kun olen tuntenut koko ikäni tämän miehen, niin minä luotan häneen 100% ja hän voi luottaa minuun.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa valheita ja petturuutta. Myös täydellistä kunnioituksen puutetta sinua kohtaan. Ei vaan halua olla yksin ja sinä olet nyt helppo kynnysmatto. Eroa nyt niin saat prosessin käyntiin, tulette eroamaan joka tapauksessa myöhemmin. Ei tuollainen kestä.
On kyllä niin epäkunnioitettu olo kun vaan voi olla. Juurikin olo kuin kynnysmatolla, vaikka toinen muuta väittää. Ero on varmasti edessä, jos haluan viimeiset mielenterveyteni rippeet säilyttää.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Onkohan seksiä harrastettu?
Aika varmasti kyllä. -ap
Anna sille maailman kaikki mahdollisuudet ja toivota onnellista loppuelämää.
Itse annoin mahdollisuuden ja olen katunut jokaisena päivänä sen jälkeen.
Tätä sanomaa hoetaan paljon, koska se on totta.
Pettäjät pettävät aina uudelleen.
Se uudelleen pettäminen voi tulla joko muutaman kuukauden, tai kymmenien vuosien päästä. Mutta se tulee kuitenkin jossain vaiheessa.
Kun kumppani pettää, ainoa oikea ratkaisu tilanteeseeen silloin on eroaminen.
Ei kannata tosiaan! Ikävä kyllä näissä on aina se että he ei rakasta koska tollasta ei vaan tee rakastamalleen ihmiselle. Pelkkää jatkettua surua ja murhetta jos ei nyt tuosta luovu mahdollisimman pian.
Ansaitset parempaa! Ikävä kyllä olen itse ollut tuo petturi nuoruuden suhteessa ja kadun sitä syvästi, en välittänyt tai rakastanut tarpeeksi ollakseni vain hänen kanssa ja johti tuohon ja lopulta pettämiseen seksisuhteen muodossa. Nyt uudessa hyvässä rakastavasta suhteessa niin ei tulisi mieleenkään minkäänlainen sähläys muiden kanssa.
Meillä vähän eri tilanne kun nettiä, tinderiä ei vielä ollut olemassakaan, mutta mies "sääti" työkavereidensa kanssa. Useammankin kanssa, ja usealla työpaikalla. Ei edennyt sänkyyn saakka tiettävästi, mutta jotain pientä kivaa kuitenkin. Naiset kyllä tiesivät hänen olevan naimisissa.
Jatkettiin suhdetta ja lopulta mies tuli järkiinsä ja lopetti sekoilut. Luottamus on palannut, ollaan onnellisia eikä moisia asioita enää mietitä. Mutta menihän tuohon monta epävarmaa vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä just noin.
Petturi pitää itseään ylivertaisena ja puolisoaan tyhmänä kun se ei tajuu.
Petturi ei tiedä luottamuksesta mitään.
Terveisin tyhmä puoliso +20v exliitosta
Pps pelasta itsesi nyt noin 30 vuotiaana. Älä tee niinkuin me tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtalotoverisi täällä.
Tosiaankin Ap. , jos suhteesi on vielä aika uusi niin lähde. Helpommalla pääset. Häntäheikki on tapojensa orja. Sisältä tyhjä kuori, jonka pitää pakonomaisesti löytää uutta naista putkeen niin kauan kuin suinkin pystyy.
Olisi kiva tietää joku selitys tälläiseen toimintaan kun selvästi mikään ei riitä vaikka miten hyvä kumppani olisi kotona odottamassa.
Miksi? Mitä se mitään muuttaa.
Kohtalotoverisi täällä.