Sara Siepin poikaystävä petti häntä monien eri naisten kanssa koko 3-vuotisen parisuhteen alusta asti
Somevaikuttaja ja mediapersoona Sara Sieppi kertoo uudessa Oliks sulla vielä jotain? -kirjassaan (Otava) parisuhteestaan, joka muuttui hänen mukaansa myrkylliseksi ja jota värittivät alkoholi, pettäminen ja valehtelu.
Kerran kun Sieppi saapui kotiin, oli sängystä otettu pois lakanat ja ne oli laitettu pesuun, vaikkei poikaystävä tehnyt yleensä koskaan kotitöitä.
Aamulla poikaystävä saattoi Siepin mukaan soittaa hänelle, että oli hävittänyt avaimensa ja nukkunut puiston penkillä.
Tai sitten Se ei soittanut ollenkaan, eikä kukaan tiennyt, missä Se oli., Sieppi kuvailee kirjassaan.
Suhteen ongelmat eskaloituivat entisestään, kun poikaystävä lähti työpalaveriin, mutta laittoi pian viestiä, että heidän pitäisi jutella. Siepin mukaan puoliso kertoi, että Seiska-lehti olisi tekemässä paljastusjuttua hänestä ja yhdestä Mariasta.
Se on ollut täällä meillä, puoliso sanoi Siepin kirjan mukaan.
Mitä? Sieppi järkyttyi.
Joo, että siinä ei oo mitään, me ollaan vaan dokattu tossa sohvalla, puoliso vastasi Siepin mukaan.
Mutta mitään ei oo siis tapahtunut, poikaystävä vakuutteli.
Siepin mukaan poikaystävä myönsi, että oli muutakin. Muita juttuja, joista media saattaisi kysellä ja jotka olisivat tapahtuneet sillä välin, kun Sieppi ei ollut kotona ja jotka saattaisivat näyttää toisenlaisilta kuin oikeasti olivat.
Tiedäthän sä, mitä kaikkea ne keksivät, Se vakuuttelee, puhuu ja puhuu ja mä uskon, koska haluan uskoa.
Vähitellen Sieppi alkoi tarkkailla poikaystävänsä puhelimenkäyttöä. Se vaikutti hänestä epäilyttävältä, sillä puhelin oli poikaystävällä aina mukana ja kun hän joskus laski sen käsistään, oli näyttö alaspäin.
Jos mä kysyin jotain, siitä tuli riitaa. Juomisesta tuli riitaa, ihan kaikesta tuli riitaa. Mä olin vainoharhainen tai muuten vain hullu.
Poikaystävän maatessa kylkiasennossa Sieppi päätti tarkistaa tämän puhelimen.
Se on täynnä viestejä, kuvia, videoita. Niitä on paljon ja lukuisilta eri naisilta. Tunnen heistä osan. He olivat kehuneet hiuksiani ja kyselleet kuulumisia yhteisissä illanvietoissa.
Puhelin kätkee sisäänsä kokonaisen naisten verkoston, jota Se on pyörittänyt selkäni takana tapaamisestamme lähtien. Videot ja rahat ovat vaihtaneet omistajaa, eikä se niihin jää: viesteistä päätellen Se on tavannut naisia selkäni takana minkä on ehtinyt.
Siepin mukaan poikaystävä kirjoitti muille naisille myös hänestä sekä asioista, jotka hän oli kertonut luottamuksella.
Kirjoitan oman nimeni puhelimen hakukenttään ja näen viestit, joita Se on lähetellyt ystävilleen. Yksi niistä on sellainen, josta olen monta kertaa aiemmin ajatellut tekeväni rikosilmoituksen. Mutta tuolloin viestin kirjoittajana on ollut tuntematon hahmo netissä, ei oma kumppanini. Viesti on järjetön ja silti siinä, ja olen varma, että kohta oksennan.
Se oli valehdellut mulle kaikesta ja kaikista.
Parisuhteen viimeinen niitti oli kirjan mukaan se, kun Sieppi eräänä iltana lähti etsimään puolisoaan, joka oli kadonnut työpalaverin päätteeksi viettämään iltaa. Siepin mukaan hän löysi poikaystävänsä baarin terassilta intiimeissä tunnelmissa toisen naisen kanssa.
Mun ei tarvinnut edes mennä sisään: siinä Se oli terassin tupakkapaikalla ympäripäissään imuttelemassa jotain tuntematonta mimmiä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010829500.html
Kommentit (1407)
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä hetki.....
Keitä kaikkia Sieppi on itse HAUKKUNUT somessaan?
Siellä on haukuttu siivooja, ruokalähetti, muuttofirman miehet jotka piti lakisääteistä taukoa. Haukkui jäätelöpuikonkin kun ei keksinyt muuta.
Tuleeko kellekään yllätyksenä että täytyy päästä tekemään kirja, missä haukkuu exää?
Vaikuttaa todella kostonhimoiselta ihmiseltä. Sellaiselta joka ei osaa tehdä muuta kuin haukkua ja valittaa kaikesta.
Ja jonkun hotellin munakkaan tai aamupalan myös haukkui..
Pikkusisko parka uupui töistä ja muutti takaisin Lappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta oudointa on tätä asiaa ruodittaessa että Saran väkivaltaisuus kumppaniaan kohtaan ohitetaan olankohautuksella.
Samaan aikaan kohistaan miesten väkivaltaisuudesta.
Mietin tätä pitkään ja tässä minun vastaukseni. Näen, että Saran käyttäytyminen oli reaktio.
Pahin väkivalta on sitä missä täysin syyttömän kimppuun käydään täysin arvaamattomasti. Uhri saa pahoja vammoja ja hänellä ei ole mitään mahdollisuutta puolustautua. Tässä tilanteessa Roope oli jopa se vahvempi osapuoli. 190 cm mies, jolle oli täysin mahdollista puolustaa itseään. Hän ei ollut koskaan alistetussa asemassa. Jos joku nainen on häntä läpsinyt se on tapahtunut, koska hän on antanut sen tapahtua. Hän ei ole mikään lapsi tai 160 cm 50 kiloinen nainen, vaan iso mies.
Se, että Sara hakkaa ovea ei ole kivaa, mutta Roope ei koskaan ollut vaarassa, enkä usko hänen
Toivon että luet vastauksesi todella rauhassa.
Nyt teet juuri sitä mistä miehiä arvostellaan.ja varmasti olet ollut mukana arvostelemassa.
Uskot pahoinpitelijästä hyvää. Hänet on ärsytetty, uhri on sen ansainnut, ei siinä mitään niin pahaa kuitenkaan kenellekään käynyt. Päätit sen uhrin puolesta.
Väkivalta on aina väkivaltaa. Miten mies voisi nykyisessä ilmapiirissä puolustautua väkivaltaiselta naiselta kun koskea ei saa! Mutta silti odotat, että olisi pitänyt puolustautua.
Uhri voi myös lamaantua hyökkäyksen alla. Eikä siinä vaikuta koko. Meitä on erilaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta oudointa on tätä asiaa ruodittaessa että Saran väkivaltaisuus kumppaniaan kohtaan ohitetaan olankohautuksella.
Samaan aikaan kohistaan miesten väkivaltaisuudesta.
Saran kumppanihan, mies, OLI pitkään ensin väkivaltainen, pahasti henkisesti väkivaltainen monella eri tavalla jatkuvasti, ennen Saraa. Miksi sinä ohitat tuon miehen pitkään jatkuneen väkivallan? Rehellisesti nyt, kumpi käytös on mielestäsi haitallisempaa ja satuttavampaa?
Mielestäni tuo pitkään jatkunut toisen henkinen hajoittaminen on myös lieventävä asianhaara Saran reagoidessa tuohon lievällä fyysisellä väkivallalla. Ei ole siis mielestäni outoa, että tapahtumat tarkastellaan kontekstissään ja niiden haitallisuutta verrataan toisiinsa. Jäähän tuo läpsiminen ja
Lain edessä kaikkien tekemä väkivalta on saman arvoista, niin kuin pitääkin.
Se, että SINÄ pidät naisten tekemää väkivaltaa vähemmän pahana kertoo vain ja ainoastaan siitä, että SINÄ et ole tasa-arvoinen.
Suosittelen katsomaan peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä hetki.....
Keitä kaikkia Sieppi on itse HAUKKUNUT somessaan?
Siellä on haukuttu siivooja, ruokalähetti, muuttofirman miehet jotka piti lakisääteistä taukoa. Haukkui jäätelöpuikonkin kun ei keksinyt muuta.
Tuleeko kellekään yllätyksenä että täytyy päästä tekemään kirja, missä haukkuu exää?
Vaikuttaa todella kostonhimoiselta ihmiseltä. Sellaiselta joka ei osaa tehdä muuta kuin haukkua ja valittaa kaikesta.
Ja jonkun hotellin munakkaan tai aamupalan myös haukkui..
Oliko se Sieppi vai sekoitanko johonkin toiseen somehenkilöön joka haukkui julkisesti hierojan kun oli nukahtanut kesken kaiken?
Aikuisen ja kypsän somehenkilön kellä paljon seuraajia, pitäisi miettiä mitä kenestäkin kirjoittaa eikä ala suodattamatta avautumaan, koska muuten mennään kiusaamisen puolelle ja toisten bisnesten mustamaalaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottiko Sara Rooprn koska tarvitsi julkisuutta? Miksi ihmeessä?
kaikki näki Että se oli niin laskelmoitua ja muita julkkiksia ei saanut nlkkiin
Taisi mennä toisin päin. Roope "otti" Saran koska tarvitsi julkisuutta.
Jep. Kun heidän suhteensa alkoi, niin Sara olisi silloin se julkkis, hot ja pinnalla, Roope silloin ei vielä "kukaan". Sai itse asiassa omaan julkisuuteensa hyvän ponnahduslaudan tuosta suhteesta kun sai Saran siivellä julkisuutta ja nostetta, ja statustakin. Pääsi enempi piireihin ja luomaan suhteita.
Mietin myös, että liekö ollutkin Roopen yksi motiivi alunperinkin Saraa hurmata ja poikailla. Kuvaan ainakin sopii sikäli, kun ei oikeasti Sarasta ilmiselvästi välittänyt, valehteli ja esitti ja hu
Ei kukaan? Sehän juonsi jo putousta silloin.
Alkoivat seurustella 2015, putouksessa aloitti 2017.
Vierailija kirjoitti:
Keitä muita kirjassa on mollattu kuin Roope Salminen, ja oma siskonsa?
Jotkut teistä arvasivat hyvin heti silloin kun kirjasta uutisoitiin, että se tulee sisältämään Siepille tyypillistä syyttelyä ja valitusta, epätyytyväistä osoitusta kaikkiin ja kaikkeen. Eikä omavastuuta.
Olitte oikeassa! 👍👍
Ystävien ja ex-miesten kannattaa olla varuillaan että mitä kirjoittaa ja paljastaa heistä vielä joskus, rahan ahneuksissaan, joten juoskaa karkuun kun vielä pystytte! 😅
Ei haukuttu, mutta Granlund-kohusta otteiden mukaan on kerrottu "oma versio". Granlund oli aika lyhyt ja pinnallinen tuttavuus vuosia sitten, joten tuntuu kohtuuttomalta vetää hänet mukaan tällaiseen kohukirjaan. Hän tuskin haluaa olla missään tekemisissä tällaisen kohujulkisuuden uudelleenlämmittelyn kanssa. Olisi antanut miehen olla rauhassa.
"Valivalivalivalivalivali, mutku tuo mies ja se mun entinen sisko teki kaikkee, ei ollu mun vika..... valivalivalivali... huonoa oli palvelu siellä täällä tuolla..... valivalivalivali.... jäätelöpuikko kiusaa....... valivalivali.... mammat arvostelee mun kiloja mutta täyteaineita en oo ottanu...."
Joten...... Oliks sulla Sieppi oikeesti vielä jotain?
Uupunut pikkusisko poloinen palasi pohjoiseen.
Tarviko siskoakin vielä ruotia ja rääpiä kirjassaan? Jos voi ennestään pahoin.
Hyi miten mauton ihminen tämä SeiskaSieppo.
Siivoojan haukkui instassaan, koska siivooja oli jättänyt kämppäänsä keittiön laatikkoon pari pientä murusta!
Olisiko itse murustanut siellä yönälkään reissusta tai baarista tullessaan, ja pistänyt siivoojan syyksi?
Kauan Roopen ja Saran erosta on aikaa ? Nyt hyvä parisuhde ja lastakin yritetty ?
Seiska-lehti:
"Kirjassaan Sara myöntää olleensa väkivaltainen. Hän kertoo läpsineensä Roopea, huutaneensa tälle kurkkunsa käheäksi ja paukuttaneensa nyrkillä vessan oveen reiän.
Seiska tavoitti Roopen, joka elää tätä nykyä uudessa suhteessa Vivian Nickin kanssa.
Roope kertoo, ettei hän tarkalleen tiedä, mitä kaikkea Sara on kirjassa paljastanut. Sara on ollut suhteesta avoin myös aiemmin.
-En aio kertoa mitään omia kertomuksiani, enkä Saran kirjoituksia kommentoinut silloin 2010-luvullakaan, enkä halua aloittaa nytkään, Roope kiteyttää.
Roope lisää, että jos Sara tahtoo käydä asioita hänen kanssaan läpi, on hän sille avoin, mutta ei ala puimaan asiaa lehdissä."
Katsoin ensin että tuossa vanhassa kuvassa Roope ja Anna Abreu :D
Sara oli kaunis ja raikas noihin aikoihin, ennen botoxeja ja ankkahuulitäytteita ja poskitäytteitä
https://image.seiska.fi/1519142.webp?imageId=1519142&x=20.63&y=2.40&cro…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Saraa voi kyllä verrata Erikaan, sillä molemmat ovat menestyneet omalla alallaan.
Kumpikaan ei ole lahjakas. Kumpikin luottaa miesfaneihin ja silikonivaon esittämiseen, tekohuuliin, ylimeikkaamiseen ja kaksi numeroa liian pientä kokoa oleviin vaatteisiin.
Lähinnä Tuksun manttelinperijöitä, eikä oikeita lahjakkuuksia kuten esimerkiksi laulajat Behm tai Ilta. Tai todellisia persoonallisia somevaikuttajia kuten Mmiisas .
Nää sun "Tuksun manttelinperijä"-jutut ovat säälittäviä. Vuodesta toiseen samanlaisia kommentteja. Kateus on kamala tauti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täytyy kirjoittaa kirja tällaisesta. Fiksua olisi pitää nämä asiat yksityisasioina. Häpäisee itsensä ja kaikki muutkin kirjassa esiintyvät. Kukaan järkevä ihminen ei halua elämälleen julkisuutta. Sara kyllä haluaa rahaa ja paistatella somessa sekä lehdissä niin paljon kuin vain mahdollista.
Juu kukaan muuhan ei olekaan elämäkertaansa julkaissut. Mutta jos mies kertoo vanhoista parisuhteistaan ja sikailuistaan niin sehän vaan on hienoa. Kuten Loirin elämäkerta.
Elämäkerran julkaiseminen 30-vuotiaana, elossa ja elämä edessä on noloa. Loirin elämäkerta taisi tulla Loirin ollessa pikkuisen vanhempi kuin vasta kolmekymppinen.
40 vuotias nainen on IKÄÄNTYNYT..sara ei täytä instababe kriteereitä enää silloin
Kaunotar56v
Vierailija kirjoitti:
Jotkut teistä arvasivat hyvin heti silloin kun kirjasta uutisoitiin, että se tulee sisältämään Siepille tyypillistä syyttelyä ja valitusta, epätyytyväistä osoitusta kaikkiin ja kaikkeen. Eikä omavastuuta.
Olitte oikeassa! 👍👍
Ystävien ja ex-miesten kannattaa olla varuillaan että mitä kirjoittaa ja paljastaa heistä vielä joskus, rahan ahneuksissaan, joten juoskaa karkuun kun vielä pystytte! 😅
Vastaa itse omaan kysymykseesi, jos kerran olet lukenut kirjan.
Ei siinä Roopeakaan mollattu, vaan kerrottiin ihan samoja juttuja, joita aikanaan sai lukea Jodelista ja Seiskasta.
Välirikosta siskon kanssa Sara tuntuu olevan lähinnä surullinen.
Sieppi myöntää botoxit ja huulitäytteet
https://www.is.fi/viihde/art-2000010830144.html
Ainoa vaan että migreeniin haetaan lääkeaine-botoxipiikit neurologilta joka pistää ne otsan hiusrajaan ja usein myös niskaan, tai erikoistuneelta lääkäriltä joka pistää botoxia esimerkiksi liikahikoiluun tai hampaiden narskutteluun. Eikä suinkaan mistään kauneusklinikalta missä Sieppi on käynyt hakemassa botoxia ja täyteaineita huuliin! 🤣🤣🤣🤣 Kuvitteleeko se oikeasti että muut ihmiset on tyhmempiä ja hyväuskoisempia kuin se itse?
Ps. Minun ystävättärelle pistetään neurologisella botoxia migreenin takia, ei käy hakemassa niitä kauneusklinikalta ryppyjen oikaisemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitte oikeassa! 👍👍
Vastaa itse omaan kysymykseesi, jos kerran olet lukenut kirjan.
Ei siinä Roopeakaan mollattu, vaan kerrottiin ihan samoja juttuja, joita aikanaan sai lukea Jodelista ja Seiskasta.
Välirikosta siskon kanssa Sara tuntuu olevan lähinnä surullinen.
Surullinen kun menetti halvan, puoli-ilmaisen palvelijan. Ei muuta.
Oliks Sara sulla vielä jotain muuta?
Saahan sitä noinkin lisää julkisuutta.
"Alisan liput oli omasta ilmoittautumisesta huolimatta laitettu Saran ilmoittautumisen alle.
Alisalle valkeni, että hänen lippunsa on silti Saran nimissä, ja ihmettelee asiaa Saralle.
Ne tietää että oot mun sisko ja sen takia sait lipun"
Entä sitten? Täytyykö Saran tylyttää ja nolata siskoa, nostamalla jotain omaa egoaan ja exmissiseiskaööööluokkajulkkis tasoaan esiin? Ihan kuin etsätiedäkukamäoon. Tainnut Helsinkiin muutto nousta Saralle oikein kunnolla päähän. Kun unohti oman murteensa parissa viikossa :D