Miesten kollektiivinen vastuu väkivallasta
Olenko ainoa jonka mielestä miesten kollektiivinen vastuu muiden miesten väkivallasta tai käytöksestä ei kuulosta reilulta?
En ymmärrä sitä ajatuksena eikä se ole minusta käyttökelpoinen suunnitelma.
Esimerkiksi oma mieheni ei ole eläissään ollut väkivaltainen. Eikä hänen isänsä. Eikä hänen veljensä. Eikä hänen ystävänsä. Eikä meidän aikuiset pojat.
Mitä mieheni nyt käytännössä pitäisi sitten tehdä? Jos hän ei tunne väkivaltaisia miehiä ja hän kohtelee naisia hyvin.
Yhteiskunnallinen keskustelu on varmasti hyväksi, mutta se ei koske vain miehiä vaan se koskee ihan kaikkia. En minäkään naisena halua ottaa vastuuta kaikkien naisten tekemisistä.
Kommentit (538)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun kavereista joku aukoisi päätään naisista ja käyttäytyisi niitä kohtaan huonosti, niin en olisi enää hänen kaverinsa.
Aaro
Olisiko se kollektiivista vastuuta näistä kavereista jotka päätään aukoo?
Eiköhän. Miksi pitäisi roikkua jonkun tyhjäpäisen jänniksen hovissa?
Millä tavalla tuo vähentää väkivaltaa? Eikö tuo ole juuri vastuuttomuutta. Kun tuo ei ole enää mun kaveri niin ihan sama mitä se touhuilee. Vähän jäniksen touhuiltahan tuo vaikuttaa päätään pensaaseen niin ei väkivaltaakaan enää ole.
Psykologiaa ratakiskosta:
Pullistelijamies on narsistinen pelkuri, joka luhistuu ilman hovia eli myötäilijöitä.
Sosiaalinen eristäminen olisi ainoa pasifistinen keino, mutta jostain syystä keskivertoihmiset päinvastoin nostavat narsisteja jalustalle. Sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko yhteiskuntamme perustuu nimittäin väkivaltaan. Lakejamme valvotaan väkivallalla.
Ei naiset tuota ymmärrä.
Öhö öhö. Oikeuslaitos ei harjoita väkivaltaa. Yksittäiset poliisimiehet ajoittain lipsuvat niin tekemään, samoin vartijat, jotka on luuseripoikia pohjanmaalta eikä kelvanneet poliisikouluun.
Väkivalta = Väkisin toimeenpantua valtaa.
Yhteiskunnan peruspilari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö ettei perheväkivaltaa ollut ennen vuotta 2015 ja suomalaiset miehet eivät tappaneet naisia?
Väitätkös sinä että se oli jokin normi ja hyväksyttyä tai että enemmistö teki niin. Joissakin kulttuureissa se on suorastaan noudatettava käsky.
EN väitä. Ei suomalaismiesten suomalaisnaisiin kohdistama viha ja väkivalta ole yhtään vähemmän tuomittavaa kuin muidenkaan kulttuurien vastaavat ilmiöt. Minut on raiskannut ihan kotimainen toimija, joten älä loputtomiin vähättele asiaa, jota kieltäydyt näkemästä.
Älä syyttele muita, äläkä puolustele kotimaisia pahantekijöitä. Se tuntuu hirveältä tällä puolella, jossa pahuus on itse koettu.
Hyvää yötä. Näe
Yksi nainen valehtelee lapsen isän ja maksattaa sillä elarit = kaikki naiset kusettaa elarit.
Kielletään siis elarit, koska ne on kaikki maksettu valheellisin perustein!
Toivottavasti sut raiskataan, jotta pääset sen kokemaan. Sen jälkeen et vertaa sitä elareihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko yhteiskuntamme perustuu nimittäin väkivaltaan. Lakejamme valvotaan väkivallalla.
Ei naiset tuota ymmärrä.
Öhö öhö. Oikeuslaitos ei harjoita väkivaltaa. Yksittäiset poliisimiehet ajoittain lipsuvat niin tekemään, samoin vartijat, jotka on luuseripoikia pohjanmaalta eikä kelvanneet poliisikouluun.
Se on se joka tulee hakatun naisen avuksi. Kerta toisensa jälkeen.
Sen jälkeen kun te mariaohisalojen seuraajat aloitte raahata rahtihameidenne alla kultamunia Suomeen, minun kollektiivinen vastuuni väkivallasta väheni nollaan. T. Persumies
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun te mariaohisalojen seuraajat aloitte raahata rahtihameidenne alla kultamunia Suomeen, minun kollektiivinen vastuuni väkivallasta väheni nollaan. T. Persumies
Eivätkö miehet hakanneet naisia ennen maahanmuuttajia? Miten Suomi vaikka 1700-luvulla, koskaan ei mies lyönyt naista eikä raiskannut? Onko niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset tuota ymmärrä.
Se on se joka tulee hakatun naisen avuksi. Kerta toisensa jälkeen.
Montako kertaa pitää saada samalta mieheltä turpaan, ennekuin siirrytään puhtaan tyhmyyden puolelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö miehet hakanneet naisia ennen maahanmuuttajia? Miten Suomi vaikka 1700-luvulla, koskaan ei mies lyönyt naista eikä raiskannut? Onko niin?
Oli jo silloin Ruotsissa (Suomessa) rangaistavia. Todistelu oli tietenkin eri asia eikä kaikki saaneet oikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli jo silloin Ruotsissa (Suomessa) rangaistavia. Todistelu oli tietenkin eri asia eikä kaikki saaneet oikeutta.
Olivatko ne tekijät silloinkin aina arabeja tai mustia? Vai ihan suomalaisia, valkoisia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Miten persumiesten harjoittama väkivalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset ole aina käyneet vieraissa ja antaneet miehen maksaa lapsen kulut?
Pahoinpitelyistä korvaukset on luokkaa 300-5000€ yhden kakrun minimielarit on 42340,32€.
Se suhteellisuudentaju!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoinpitelyistä korvaukset on luokkaa 300-5000€ yhden kakrun minimielarit on 42340,32€.
Se suhteellisuudentaju!
Etkö uskaltanut vastata, niin aloit määkiä elareista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se suhteellisuudentaju!
Kusetetut elarit on oikeuslaitoksen päätöksiin nojaten 10-100 kertainen rikos pahoinpitelyyn verrattuna. Tutkimuksen mukaan noin 10% lapsista on piiloäppiä, joten kollektiivisesti kaikki naiset on ansainneet turpaan.
Ja kyllä! Miehet on aina hakanneet naisia ja tulevat aina hakkaamaan. Naisen tyhmyys korreloi muuten rankasti sen turpaansaannin kanssa.
Ehdotan ratkaisuksi kieltää naista valitsemasta puolisoaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se suhteellisuudentaju!
Kusetetut elarit on oikeuslaitoksen päätöksiin nojaten 10-100 kertainen riko
Se hakkaava mies se tyhmä on. Ai naisen perheen pitää saada valita se hakkaava mies? Se on parempaa hakkaamista?
Vierailija kirjoitti:
Se hakkaava mies se tyhmä on. Ai naisen perheen pitää saada valita se hakkaava mies? Se on parempaa hakkaamista?
Aivan!
Nainen ei itse kykene erottamaan sitä tyhmää miestä ja antaa sen vielä hakatakin sen tusinan kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan!
Nainen ei itse kykene erottamaan sitä tyhmää miestä ja antaa sen vielä hakatakin sen tusinan kertaa.
Naisilla on uskomaton kyky kaivaa isostakin joukosta se rikollinen/psykopaatti... (vaikka Jouko olisi maailman rauhallisin mies)
Lainsäätäjät ovat vastuussa jos isäänsä pelkäävät lapset pakotetaan olemaan tekemisissä. Samanlaisia arkajalkoja heistä tulee kuin 60-luvun kasvateista. Ihmetelkää sitten miksei luovuutta ole.
Ah no vihdoinkin sain selityksen sille, miten perussuomalaiset eivät mitenkään puutu siihen, että puoluesihteerinsä tai vaaliehdokkaansa ovat tuomittuja raiskaajia.
Heidän kollektiivinen vastuunsa, henkilökohtainenkin vastuunsa on tosiaankin nolla!
Kusetetut elarit on oikeuslaitoksen päätöksiin nojaten 10-100 kertainen rikos pahoinpitelyyn verrattuna. Tutkimuksen mukaan noin 10% lapsista on piiloäppiä, joten kollektiivisesti kaikki naiset on ansainneet turpaan.
Ei, vaan typerä mes, joka antaa itseään kusettaa vieraan lapsen isäksi, ansaitsee sakkonsa ja maksaa elarit.
Miesten ei pitäisi antaa valita naisia, koska he poikkeuksetta valitsevat sen tissikkään tyhjäpään, joka jakelee auliisti (muutenhan tämmöinen ei mies pllua saisikaan) kuin fiksun naisen, joka arvostaa fiksua miestä (joka ei missään tilanteessa mätki ketään ja tekee kaikkialla nämä arvonsa tiettäväksi).
Voisi tietysti sanoa, että vakka tässä vain kanttaan valitsee. Mutta surullista on sitten se, että näitä vakkapäitä alkaa olla nuorissa miehissä 25%,, joten huolettaa, löytyykö nuorista naisista heille kaikille hakattavia bimboja, jotka kostavat tekemällä heistä aisankannattajia.
Tutkimukset osoittavat, että ei riitä. Näin meillä on siis käsissä ihan kotikutoinen, omatekemä ongelma nuorista valkoisista heteromiehistä miehistä, jotka vandraavat raiskaamassa ja rähisemässä osattomuuttaan.