HS: Tutkimus: Näin moni mies uskoo, että naiset ansaitsevat kokemansa väkivallan
Kommentit (885)
Vierailija kirjoitti:
Hallitushan aikoo leikata naisjärjestöiltä. Viestinhän piti olla ilmiselvä!
Meneekö naiset sitten Petterin syliin istumaan? Varmasti vaimolle sopii jos Petteri huolehtii vähän muistakin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen hyökkää mun päälle esim. puukon kanssa tai vaikka vaan lyö kovasti että sattuu niin kyllä mulla on oikeus silloin puolustautua samalla tavalla takaisin.
Uskokaa jo, tässä tutkimuksessa ei ole näistä ääritilanteista kyse.
Siinä mainittiin, että miesten mielestä naisen ulkonäkö tai vaatetus on hyvä syy käyttää väkivaltaa. Mutta nyt herää ajatus siitä, miten suuri vaikutus jo pelkällä naisen olemassa ololla on miesten mielenterveyteen.
Tuntuu, että heteromiehet eivät edes pidä naisista, ovat vain (valitettavasti) fyysisesti kiinnostuneita heistä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan mieskirjoittajat vie kyllä uskon puoleen ihmiskunnasta.
Ha naiskirjoittajat toiseen puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tämän tiennyt aina ja siksi pysyn sinkkuna.
Samaa mieltä. Olen täysin menettänyt uskoni naisiin laillasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimus tehtiin koska viime aikoina on ollut paljon (nuoriin) naisiin kohdistuvaa väkivaitaa miesten tekemänä. Toisinpäin vastaavaa ilmiötä ei ole, naiset eivät tapa ja ra*s*aa tuolla ulkona yksinkulkevia miehiä.
Vain koska eivät biologisesti siihen heikompina kykene. Nainen on kuin kotikissa, jos olisi isompi ja vahvempi niin tappaisi ihmisiä.
Kyllä naiset voisivat halutessaan tap paa nukkuvan miehen vaikka keittiöveitsellä. Ei se pelkkä kokoero mitään ratkaise. Miehillä ongelmana on testosteroni joka vaikeuttaa impulssikontrollia.
Miehillä on ikuisesti kestävät miesmenkat ja kuumat aallot. Voi miesparkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs aggressiivinen spurguämmä löi koiraani lasteni edessä ja yritti sen jälkeen vielä potkaista vaimoani. Uskon vakaasti että hän ansaitsi kaiken sen jälkeen kokemansa väkivallan.
Edelleen, tässä tutkimuksessa EI OLE kyse näistä ääritilanteista.
Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen hyökkää mun päälle esim. puukon kanssa tai vaikka vaan lyö kovasti että sattuu niin kyllä mulla on oikeus silloin puolustautua samalla tavalla takaisin.
Kysymyksen asettelu kyselyssä oli siten tehty, että saadaan takuuvarmasti halutut vastaukset, joita sitten voidaan tulkita halutulla tavalla. Suuri osa vastaajista ei edes ymmärtänyt mitä kysytään. Vastaukset tulkittiin niin, että ne sopivat naisaktivistijärjestöjen agendaa. Käsittämätöntä mitä tallaisella tarkoitushakuiselle vihanlietsonnalla oikein yritetään saavuttaa. Yksi motiivi on tietenkin rahoituksen jatkuminen aktivistinaisjärjestöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä mainittiin, että miesten mielestä naisen ulkonäkö tai vaatetus on hyvä syy käyttää väkivaltaa. Mutta nyt herää ajatus siitä, miten suuri vaikutus jo pelkällä naisen olemassa ololla on miesten mielenterveyteen.
Melkoista vääristelyä esittää asia noin, kun siihen samaan kysymykseen oli annettu myös käyttäytyminen syyksi. Ei siellä kysytty, että saako tissitoppiin pukeutunutta vetää turpaan, kuten te sen esitätte.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs aggressiivinen spurguämmä löi koiraani lasteni edessä ja yritti sen jälkeen vielä potkaista vaimoani. Uskon vakaasti että hän ansaitsi kaiken sen jälkeen kokemansa väkivallan.
Ei niin vaan siitä kun urputtava nainen saa läpsyn toiselta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Itse keksin tuhat ja yksi hyvää syytä lyödä naista. Mutta löisinkö ikinä naista,en.
Sama ajatus miehistä mutta en jaksa vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö, vaatetus TAI käytös.
Väkivaltainen käytös ansaitsee väkivaltaisen vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten alkoholin käyttö aiheuttaa usein riidan ja siinä saattaa lähteä helposti henkiriepu.
Artikkelin kirjoittanut henkilö näyttäisi olevan eri mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella huolestuttavaa tietoa siksi, koska väkivallasta on lyhyt tie kuolemaan. Yksikin lyönti voi tappaa, ja varsinkin jos tekijä on fyysisesti vahvempi ja isompi.
Eihän miehen väkivalta vahvempana ole kuin todella raukkamaista naista kohtaan! On myös näitä "vahinkotappamisia" väkivallan takia naisiin kohdistunut.
Mitään syitä ansaita väkivaltaa ei ole. Jos ärsyttää pirusti, siihen nyrkkiin ei tartuta eikä ketään sukupuolesta riippumatta hakata!!
Se riski pitää naisen ajatella jo silloin kun natkuttaa aiheetta tai provosoi muuten. Tai lyö miestä. Voi tulla lujaa nimittäin takaisin.
Montako kertaa olet hakannut vaimosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ääritilanteessakaan normaali ihminen ja etiikka hyväksy väkivaltaa, ainoastaan itsepuolustuksen.
Näyttää olevan miehille kova paikka ton tutkimuksen tulokset ainakin kommenttien perusteella. Yritetään keksiä ihme aasinsiltoja selittämään tutkimuksen lopputulemaa.
Ei koske ääritilanteita (oma henki vaarassa tmv.) vaan ihan osan miehistä ajatusmaailmaa naisia koskien.
Vaikka itse et ajattelisi niin, mutta uskokaa jo, että näitä miehiä on surullisen paljon.
Olisikohan reaktio toisenlainen, jos tutkimuksen olisi tehnyt esim.miesjärjestö? Tässäkin nähdään, että naisia ei uskota, vaikka vastaajat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kurittaminen on sallittava laissa kohtuu rajoissa. Nahkaremmi vaikka antaisi solkipäästäkin on vielä sallittua. Samoin keppi joka on korkeintaan miehen sormen paksuinen. Miehen on muistetteva olla kohtuullinen koska tarkoitus ei ole pahoinpidellä vaan kasvattaa naista joka kuuluu miehen holhouksen alle. Joissain maissa naista voidaan rangaista myös julkisella ruoskimisella.
Ehdotan että historian tasoittamiseksi säädetään seuraavaksi 2000 vuodeksi tuo laki toisinpäin.
Mikä pakko on lyödä jos toinen "nalkuttaa"? Miksi ei vain poistu tilanteesta? Väkivalta on tekijä vika. Mutta miehet ulkoistavat oman väkivaltaisuuteensa keinolla kuin keinolla naisen syyksi.
Ja yhä useampi mies tulee jäämään yksin koska naiset pelkäävät heitä. Mutta toisaalta, enemmistö miehistä ei edes pidä naisista. Joten Win-win-tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ha naiskirjoittajat toiseen puoleen.
99 % ihmisistä ei kiinnosta mitä täällä kirjoitellaan. Jos joku menettää uskonsa ihmiskuntaan tämän hölynpölyn seurauksena niin omapahan on häviönsä. Ilkeämieliset kyselytutkimukset häviävät jämätutkimusten kaatopaikalle.
Et ole mallioppimisesta kuullut?