Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Tutkimus: Näin moni mies uskoo, että naiset ansaitsevat kokemansa väkivallan

Vierailija
12.11.2024 |

Mielipiteitä tutkimuksesta ja sen tuloksista?

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010778484.html

Kommentit (885)

Vierailija
481/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nainen hyökkää mun päälle esim. puukon kanssa tai vaikka vaan lyö kovasti että sattuu niin kyllä mulla on oikeus silloin puolustautua samalla tavalla takaisin.

Vierailija
482/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on väkivaltainen maa ja suomalainen mies perusluonteeltaan kiltti. Naiset taas ei osaa lopettaa ajoissa, soitetaan suuta ja isketään vierasta miestä oman nenän edessä.

En kannata väkivaltaa missään muodossa, mutta syy miehen väkivaltaan saattaa löytyä öyhöttävistä naisista tällä kertaa.

Lopettakaa se miesten alas painaminen. 

Ainahan se syyllinen on joku muu kuin itse. Paitsi että se joka lyö on ihan itse vastuussa itsestään. Vaikka kuinka toinen olisi ärsyttävä tai itse mustasukkainen. Ei toisia silti saa lyödä. 

Ei toisia saa myöskään nälviä, vähätellä eikä solvata. Muistakaa se naiset. 

Lukaisepa vähän vauvaa ja ylistä. Ihanko vaan naiset nälvii, vähättelee ja solvaa? Miehet näiden lisäksi uhkailee ja toteuttaa väkivaltaa. Ihan turha yrittää uhriutua ja pistää syytä omista vihanhallinnan ongelmista naisten niskaan. Vika on sinussa jos sinä satutat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan mieskirjoittajat vie kyllä uskon puoleen ihmiskunnasta.

Vierailija
484/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko vihdoin kertoa miksi te naiset itsekin korostatte "naisten keskeistä draamaa" mutta miesten väkivaltaisuutta katsotte aivan läpi sormien? Naisten "draama" ei ole mitään sen rinnalla, miten vihamielisiä kiusaajia ja sadisteja miehet ovat naisia kohtaan. Kritiikkiä ei näy, akat itsekin haluavat aina suojella miesten mainetta. Kas kun teitä ei se naisten jatkuva yleistäminen ja naisiin kohdistuva väkivalta kuitenkaan haittaa? Sehän ei toki ole vihaa? Eivät miehet teitä suojele, joten miksi te olette koko ajan nyyhkyttämässä miesten puolesta?

Miehet ovat kaksinaamaisia susia, koko ajan määkimässä tasa-arvoa itselleen mutta itse sallivat väkivallan ihan ilolla! Ja mitä tekee heteronainen? Vaihtaa nimensä, pukee huivin ja kehuu olevansa vapaa-ajattelija. Tajuatteko vihdoin mitä aiheutatte miehen ylivallalla? Haloo, niitä nimiä ei vaihdeta kun miehet eivät edes kunnioita PERUSOIKEUKSIANNE. Varsinainen vapaa suhde! Hihi!

Vierailija
485/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko vihdoin kertoa miksi te naiset itsekin korostatte "naisten keskeistä draamaa" mutta miesten väkivaltaisuutta katsotte aivan läpi sormien? Naisten "draama" ei ole mitään sen rinnalla, miten vihamielisiä kiusaajia ja sadisteja miehet ovat naisia kohtaan. Kritiikkiä ei näy, akat itsekin haluavat aina suojella miesten mainetta. Kas kun teitä ei se naisten jatkuva yleistäminen ja naisiin kohdistuva väkivalta kuitenkaan haittaa? Sehän ei toki ole vihaa? Eivät miehet teitä suojele, joten miksi te olette koko ajan nyyhkyttämässä miesten puolesta?

Miehet ovat kaksinaamaisia susia, koko ajan määkimässä tasa-arvoa itselleen mutta itse sallivat väkivallan ihan ilolla! Ja mitä tekee heteronainen? Vaihtaa nimensä, pukee huivin ja kehuu olevansa vapaa-ajattelija. Tajuatteko vihdoin mitä aiheutatte miehen ylivallalla? Haloo, niitä nimiä ei vaihdeta kun miehet eivät edes kunnioita PERUSOIKEUKSIANNE.

Perus feministi, ideologinen aivopesu tekee tuollaista mielelle.

Vierailija
486/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Femceltutkimukseksi paljastunut. On kysytty sadalla eri tavalla, jotta saadaan sopiva miesvihanlietsomisvastaus. Kaikki tämä vain siksi, kun Tinder-mies ei ole antanut seksiä.

Tinder-mies tuputtaa sitä kulliaan, vaikka meitä ei vois vähempää kiinnostaa. Herää jo...

Vierailija
487/885 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nainen hyökkää mun päälle esim. puukon kanssa tai vaikka vaan lyö kovasti että sattuu niin kyllä mulla on oikeus silloin puolustautua samalla tavalla takaisin.

Uskokaa jo, tässä tutkimuksessa ei ole näistä ääritilanteista kyse.

Vierailija
488/885 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin vaan siitä kun nainen käytöksellään saa toisen naisen lyömään tätä. Varsinkin baareissa naiset saa osumaa kun tappelevat miehestä.

Vierailija
489/885 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöksestähän sekin johtuu, jos joutuu itseään puolustamaan, että ei tuota kysymystä nyt ole aivan loppuun asti mietitty. 

Vierailija
490/885 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä? Hm, lienevätkö kasvaneet väkivaltaisessa perheessa? Ottavat mallia isäoletetusta.

Vierailija
491/885 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia kannattaa etsiä kouluttautunut mies

Akateemisissa piireissä hakkaaminen on suljetumpaa. Ei-akateemisissa taas näkyvämpää. 

Vierailija
492/885 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten henkinen väkivalta on saatava rikoslain piiriin. Jatkuva räksyttäminen ja aliarvioiminen omassa kotona on tuomittavaa. Todella raakaa peliä naisilta.

Jos mies vaihtaa autoon talvirenkaat , niin nainen räksyttää, että mikset imuroi ja järjestä tavaroitasi. Ei ole naisilla voimaa vaativista töistä tajua. Lastenvaunuja vaan työntävät jä pälisevät toisten naisten kanssa.

Vierailija
493/885 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan mieskirjoittajat vie kyllä uskon puoleen ihmiskunnasta.

Minä olen tämän tiennyt aina ja siksi pysyn sinkkuna. 

Vierailija
494/885 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä? Hm, lienevätkö kasvaneet väkivaltaisessa perheessa? Ottavat mallia isäoletetusta.

Ei nuoruutta voi syyttää, eikä nuorena tapahtuneita asioita, aikuinen kykenee erottamaan lapsuden ja aikuisuuden.

Ainoa syy on TÄSSÄ päivässä ja humisessa tulevassa.

Vierailija
495/885 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muslimit ovat niin paljon parempi vaihtoehto kuin persut.

https://9gag.com/gag/aGydzeG

Juuri oli Ylellä juttua kuinka itkevät halal lihan perään. Sitä pitää lähteä hakemaan kauempaa kun ei löydy oman suomalaisen marketin valikoimasta. Siis eikö näillä ole muuta päässä kuin halal. 

Vierailija
496/885 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin vaan siitä kun nainen käytöksellään saa toisen naisen lyömään tätä. Varsinkin baareissa naiset saa osumaa kun tappelevat miehestä.

Ketkä ressukat jaksavat tapella miehestä? Eiköhän se mies ihan itse osaa valita kumman huttsun mukaan lähtee. 

Vierailija
497/885 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs aggressiivinen spurguämmä löi koiraani lasteni edessä ja yritti sen jälkeen vielä potkaista vaimoani. Uskon vakaasti että hän ansaitsi kaiken sen jälkeen kokemansa väkivallan.

Vierailija
498/885 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ne ei sitten paljasta niitä oikeita kysymyksiä, kun siinä raportissa tms minkä sieltä nytkiksen sivulta voi ladata, niin ne kysymykset on ihan vaan tuollaisia "avoimia", eli ei niissä ole mitään mainintaa erikseen, itsepuolustuksen poissulkemisesta tms. 

Vierailija
499/885 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs aggressiivinen spurguämmä löi koiraani lasteni edessä ja yritti sen jälkeen vielä potkaista vaimoani. Uskon vakaasti että hän ansaitsi kaiken sen jälkeen kokemansa väkivallan.

Edelleen, tässä tutkimuksessa EI OLE kyse näistä ääritilanteista. 

Vierailija
500/885 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä mainittiin, että miesten mielestä naisen ulkonäkö tai vaatetus on hyvä syy käyttää väkivaltaa. Mutta nyt herää ajatus siitä, miten suuri vaikutus jo pelkällä naisen olemassa ololla on miesten mielenterveyteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan