Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia jos taloyhtiössä joku pössyttelee

Vierailija
11.11.2024 |

Mutta et tiedä kuka ja mikä asunto? Ei kai se isännöitsijälle kertominenkaan juuri hyödytä jos ei tiedä mistä suunnasta se haju tulee. Aika nastyä kun haju tulee muihinki asuntoihin.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat tietysti heippalapun, jossa vaadit päästä osille yrtistä tai soitat poliisit.

Vierailija
62/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua nauratti kun kaverin kämppä myllättiin ja häntä sakotettiin yhden gramman hallussapidosta juurikin jonkun naapurin skitsoamisen toimesta, nyt hän pitää yllä samassa asunnossa piri kioskia maksaakseen sakkonsa ja taloyhtiön muu väki yrittää kuumeisesti myydä kämppiään päästäkseen pois.

Älkää ikinä miettikö seuraamuksia, tehkää kaikki kauhealla uholla ja typerällä päättäväisyydellä!

Hei mä taidan tunnistaa kenestä on kyse. J alkuinen nimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat tietysti heippalapun, jossa vaadit päästä osille yrtistä tai soitat poliisit.

Sharing is caring. A friend with weed is a friend indeed.

Vierailija
64/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat pössytellä ja keskityt omaan elämääsi.

Joo jos se haju ei tulisi muihin asuntoihin niin pössytelköön mutta kun se haju leviää naapureillekin. Ihan on muidenki asuntoihin se haju leijunnut.

-Laitat alaoveen lapun että jos pössyttely ei lopu niin kohta on kytät ovella.

Vierailija
65/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua nauratti kun kaverin kämppä myllättiin ja häntä sakotettiin yhden gramman hallussapidosta juurikin jonkun naapurin skitsoamisen toimesta, nyt hän pitää yllä samassa asunnossa piri kioskia maksaakseen sakkonsa ja taloyhtiön muu väki yrittää kuumeisesti myydä kämppiään päästäkseen pois.

Älkää ikinä miettikö seuraamuksia, tehkää kaikki kauhealla uholla ja typerällä päättäväisyydellä!

Hei mä taidan tunnistaa kenestä on kyse. J alkuinen nimi?

Ei ole, muutaman vuoden vanha tapaus, tosin näitä on tällä hetkellä paljon.

Vierailija
66/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kun sietäkää vaan pössyttelyä, ettei joudu reppana myymään piriäkin. Älkää vaan puuttuko laittomaan perseilyyn.

Vierailija
67/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kommentti vaan todistaa sen mistä huumeistavalistajat ovat puhuneet vuosikymmeniä.

Vierailija
68/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo jos se haju ei tulisi muihin asuntoihin niin pössytelköön mutta kun se haju leviää naapureillekin. Ihan on muidenki asuntoihin se haju leijunnut.

Ei se uhkailemalla lopu, lopettaisitko sinä kahvin tai tupakan tai alkoholin tai lääkityksesi jos minä käsken?

Jos hajut on se ongelma, tehkää jotain sille, vastauksia on olemassa, aikasemmin mainitut ona geelit ja aktiivihiilisuodattimet.

Vierailija
69/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elä ja anna muiden elää.

Haluaako joku naapurikseen huumeiden kanssa touhuavan tyypin?

Pössyttelijöistä on vähemmän haittaa kuin juopoista.

Juopottelu ei tee monistakaan haittaelukoita, joten vika ei ole alkoholissa vaan siinä, että joillekin se ei sovi. Samoin kuin kannabiskaan ei kaikille sovi. Pitää ottaa huomioon, että k-biksen käyttäjiä on kertaluokkia vähemmän kuin alkoholin käyttäjiä. Jolloin tietenkin ilmiselviä haittojakin on vähemmän.

Vierailija
70/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kun sietäkää vaan pössyttelyä, ettei joudu reppana myymään piriäkin. Älkää vaan puuttuko laittomaan perseilyyn.

Etkö sinä ymmärrä kuinka se epäonnistunut ja tumpelomainen puuttuminen vain pahentaa kertatoisensa jälkeen tilannetta?

Miten tää pitää tavata sulle että sinä ymmärrät yhteyden oman typerän tunnelatauksesi ja alati pahenevan huumeongelman välillä?

Vierailija
71/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä ymmärrä kuinka se epäonnistunut ja tumpelomainen puuttuminen vain pahentaa kertatoisensa jälkeen tilannetta?

Miten tää pitää tavata sulle että sinä ymmärrät yhteyden oman typerän tunnelatauksesi ja alati pahenevan huumeongelman välillä?

Tämä, ei ne huumeidenkäyttäjät katoa mihinkään sen käräyttämisen jälkeen, ne käyttää edelleen sen jälkeenkin paitsi että ne on sen lisäks epätoivosia rahan kans ja vihaavat sinua sydämmensä pohjasta.

Vierailija
72/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä kannabiksen että tupakan polttajat polttakoot ulkona. Jos ei pysty, niin ei polta ollenkaan.

Vierailija
73/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se uhkailemalla lopu, lopettaisitko sinä kahvin tai tupakan tai alkoholin tai lääkityksesi jos minä käsken?

Jos hajut on se ongelma, tehkää jotain sille, vastauksia on olemassa, aikasemmin mainitut ona geelit ja aktiivihiilisuodattimet.

Siis ehdotatko, että naapurit hommaavat geelejä ja suodattimia, jotta pössyttelijä saa jatkaa harrastustaan? Tiesitkö, että kyseessä on laiton päihde?

Vierailija
74/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tää pitää tavata sulle että sinä ymmärrät yhteyden oman typerän tunnelataukse

Jep, ne on heti seuraavana päivänä takas kotona, refloissa ja etsimässä syyllisiä joille kostaa, ei ne välttämättä niin tee, mutta onhan tämä nyt niin kaukana oikeudenmukaisuudesta tai asioiden aikuismaisesta hoitamisesta kun vaan pääsee.

Vierailija
75/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tää pitää tavata sulle että sinä ymmärrät yhteyden oman typerän tunnelataukse

Joo kyllä pitää rikollisia suojella, etteivät vaan ala rötöstellä entistä enemmän ja vielä vihatakin sitä, joka asiaan puuttuu. Vakavat rikokset ovat oikeastaan niiden vika, jotka ovat puuttuneet pienempiin.

Vierailija
76/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis ehdotatko, että naapurit hommaavat geelejä ja suodattimia, jotta pössyttelijä saa jatkaa harrastustaan? Tiesitkö, että kyseessä on laiton päihde?"

Mitä sitten? Se että se on laitonta ei ole mitään muuta kun pahentanut tilannetta ja puskenut lääkekäyttöä tarvitsevat rikollisten armoille.

Jos tähän halutaan puuttua ja ottaa vastuu päihtymisestä pois rikollisilta ja lapsilta niin minä olen ihan messissä, mutta niin kauan kun vastuu ei kelpaa vaan se jätetään yhteiskunnan ulkopuolelle niin minä koen että siitä jeesustelu on mielenvikaisen tyhmää eikä auta mitään, enintään pahentaa ongelmaa.

Vierailija
77/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyllä selville, kuka se valittaja oli. Sitten tulee hauskaa. Terveisin pössyttelijä

Vierailija
78/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan kyllä selville, kuka se valittaja oli. Sitten tulee hauskaa. Terveisin pössyttelijä

Miksi et mene ulos pössyttelemään?

Vierailija
79/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis ehdotatko, että naapurit hommaavat geelejä ja suodattimia, jotta pössyttelijä saa jatkaa harrastustaan? Tiesitkö, että kyseessä on laiton päihde?"

Idea tais olla että pössyttelijä ostais niitä, mut se ei voi tehdä niin ellei se tiedä niiden olemassaolosta, se heippalappu toimis paremmin jos siinä ois rakentava ehdotusratkaisu uhkailun sijaan.

-eri

Vierailija
80/90 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mene ulos pössyttelemään?

Koska se on laitonta ja ulkona joutuu pelkään.

Yhtään kukaan pössyttelijä ei kiukuttelis vastaan jos laillistettais ulkona pössyttely, se ois taivas kun ei aina joutuis pelkään teitä muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä