Miten toimia jos taloyhtiössä joku pössyttelee
Mutta et tiedä kuka ja mikä asunto? Ei kai se isännöitsijälle kertominenkaan juuri hyödytä jos ei tiedä mistä suunnasta se haju tulee. Aika nastyä kun haju tulee muihinki asuntoihin.
Kommentit (90)
Käyt pyytämässä blossit? Paljon lupsakammin menee loppupäivä, eikä haju haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus poliisille tietenkin, hyvä myös yrittää selvittää mikä asunto. Poliisi voi suorittaa kotietsinnän ja pössyttelijä voi joutua jopa vankilaan jos kasvattaa enemmänkin. Pääset siitä karmeasta biojätteeltä haisevasta lemusta eroon.
Tää onkin ihan loistava idea, siinä on väärä henkilö kyseessä niin se myy kokemansa tappiot liivijengille tai heimolle ja sinä joko maksat koko paskan ja sun normaali elämä loppuu siihen.
Kaupasta saa ona geeliä ja aktiivihiilisuodattimia, hajuhaitat on vaihtoehto, kaikki on ihan uusavuttomia nykyään.
Ihmiset uskottelee itelleen että ei poliisi kerro kuka käräytti, tottahan se ei ole ja sana kyllä kiertää.
Minulle on aikoinaan poliisi pihassa osoittanut sormella kuka soitti samalla kun raijasivat minua raudoissa.
Siinä oli äijän naama aika pitkänä. : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ikävää, jos naapurin hajuja tulee omaan asuntoon. Mutta mitä olen oppinut, niille ei voi tehdä mitään. Röökaaminen omassa kämpässä on monessa taloyhtiössä sallittua. Suitsukkeilla saa myös naapuria häiritä. Ei kai kukaan mihinkään kannabikseenkaan jaksa puuttua. Elämän hajuja. Älä kyttää naapuria. Hanki elämä.
Mene sinä hoitoon tai muuta johonkin nistien asuntolaan. Voitte siellä yhdessä pössytellä niinkuin sielu sietää. Kannabiksen haju ei ole mikään elämän haju vaan aivan helvetin oksettavaa.
10/10
Vierailija kirjoitti:
Heippa lapulla liikenteeseen.
Hei sinä yrttien ystävä!
Harrastuksestasi koituvat hajut kulkeutuvat naapureiden asuntoihin. Muutathan tapasi tai joudumme viemään asian eteenpäin, niille joita asia kiinnostaa.
terveisin: Ystävälliset naapurit
tällä tyylillä se meillä loppui (en muista nyt sanasta sanaan), emmekä enää polttaneet sisällä.
Ihana esimerkki siitä, miten asiat voi ilmaista mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus poliisille tietenkin, hyvä myös yrittää selvittää mikä asunto. Poliisi voi suorittaa kotietsinnän ja pössyttelijä voi joutua jopa vankilaan jos kasvattaa enemmänkin. Pääset siitä karmeasta biojätteeltä haisevasta lemusta eroon.
Tää onkin ihan loistava idea, siinä on väärä henkilö kyseessä niin se myy kokemansa tappiot liivijengille tai heimolle ja sinä joko maksat koko paskan ja sun normaali elämä loppuu siihen.
Kaupasta saa ona geeliä ja aktiivihiilisuodattimia, hajuhaitat on vaihtoehto, kaikki on ihan uusavuttomia nykyään.
Ihmiset uskottelee itelleen että ei poliisi kerro kuka käräytti, tottahan se ei ole ja sana kyllä kiertää.
Minulle on aikoinaan poliisi pihassa osoittanut sormella kuka soitti sama
Ehe ehe. No ei todellakaan. Mutta jos alkaa rikolliseksi, valmistautukoon myös lusijaksi. Oma syy, ei muiden.
No, röökiä vedän, kännissä sisällä, muuten en, koskaan.
Päivällä kuulin, et joku oli ilmeisesti siitä ilmoittanut. Kuulemma kukaan muu ei polta. Voivoi, kun polttaa; tiedän tämän itsekin: se rööinhaju on erilainen polttaako sisällä vai ulkona.
Joku toisessa rapussa vetää/veti pössyä ja joskus yöllä heräsin lakan hajuun.
...
Mietin, et myön tämän läävän kaupungille, se hommaa tähän tilalle jonkun narkkivajakin. ... Siinäpähän sitten pelkäävät ....
Pointti: kumpiko on pahempi: ajoittainen tupakanhaju vai se, et narkkeja ravaa yökaudet rapussa? (kerroin tämän äsken baarissa, kaveri kertoi, et herännyt yöllä siihen, kun joku n. oli yrittänyt tulla kirveen kanssa ovesta läpi (oli erehtynyt ovesta). Haluatko tuota vai otatko sen "pienemmän pahan"?
Vierailija kirjoitti:
Elä ja anna muiden elää.
Haluaako joku naapurikseen huumeiden kanssa touhuavan tyypin?
Partsille on tullut tupakanhajua, kesälläkään illalla ei voinut pitää ovea auki kun jatkuvasti hajua. Nyt oon ihmettelyt kun ei oo ollut hauja, hyvin harvoin, huomasin että asukas jota epäilin kovaksi polttajaksi joko on kuollut tai saanut lähdöt. Ei ollut nimeä enään ovessa.
Meillä sama juttu. Olen laittanut poliisille vihjeitä ja tiputellut luukusta lappuja, ei mitään vaikutusta. Onhan tämä käry nyt aivan hirveää paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä ja anna muiden elää.
Kyllä se nimbyilyllä ratkeaa ja jos ei ratkea niin haaveile vaikka lintukodosta.
Me muut joudutaan elään todellisuudessa missä me ei niin vaan toivota pois järjestelmän epäonnistunutta huumepolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
No, röökiä vedän, kännissä sisällä, muuten en, koskaan.
Päivällä kuulin, et joku oli ilmeisesti siitä ilmoittanut. Kuulemma kukaan muu ei polta. Voivoi, kun polttaa; tiedän tämän itsekin: se rööinhaju on erilainen polttaako sisällä vai ulkona.
Joku toisessa rapussa vetää/veti pössyä ja joskus yöllä heräsin lakan hajuun.
...
Mietin, et myön tämän läävän kaupungille, se hommaa tähän tilalle jonkun narkkivajakin. ... Siinäpähän sitten pelkäävät ....
Pointti: kumpiko on pahempi: ajoittainen tupakanhaju vai se, et narkkeja ravaa yökaudet rapussa? (kerroin tämän äsken baarissa, kaveri kertoi, et herännyt yöllä siihen, kun joku n. oli yrittänyt tulla kirveen kanssa ovesta läpi (oli erehtynyt ovesta). Haluatko tuota vai otatko sen "pienemmän pahan"?
Asunnossahan saa tupakoida, jos ei ole savuton taloyhtiö eikä vuokra-asunnon omistaja ole kieltänyt. Eihän siinä mitään järkeä tietenkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Tupakan haju ei ole mitään verrattuna kannabikseen. Olen itse lopettanut tupakoinnin, mutta toisten polttaminen ei häiritse millään lailla mikäli ei sisällä tupakoi niin että se kulkeutuu rappuun ja muiden asuntoihin. Kannabiksen haju sen sijaan oksettaa.
lappu oli ovessa kannabiksen hajusta, en edes tiedä minkälainen haju, tupakka mua häiritsee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä ja anna muiden elää.
Kannabis EI ole huume, heroiini on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä ja anna muiden elää.
Pössyttelijöistä on vähemmän haittaa kuin juopoista.
kumpiko on pahempi: ajoittainen tupakanhaju vai se, et narkkeja ravaa yökaudet rapussa? (kerroin tämän äsken baarissa, kaveri kertoi, et herännyt yöllä siihen, kun joku n. oli yrittänyt tulla kirveen kanssa ovesta läpi (oli erehtynyt ovesta). Haluatko tuota vai otatko sen "pienemmän pahan"?
No en ota noista kumpaakaan, eikä kenenkään muunkaan tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus sekä isännöitsijälle, taloyhtiön hallitukselle ja tarvittaessa poliisille.
Meillä riitti ilmoitus isännöitsijälle, muutkin olivat asiasta valittaneet ja sen jälkeen ei enää haissut.Minä en ostanut omaa kallista asuntoa taloyhtiöstä, jossa asuu huumeidenkäyttäjiä, piste.
Joo ei mennyt ihan niin kuin Strömsössä Kalliossa jossa asuin ennen ja aloin pitää ensimmäisenä meteliä pössyttelevästä naapurista. Lopulta minä jouduin myymään osakkeeni ja muuttamaan pois. Enkä ole katunut sekuntiakaan.
Siis tupakoinnissa ei ole mitään järkeä. Jos joku väärin tuon ymmärsi.
Minua nauratti kun kaverin kämppä myllättiin ja häntä sakotettiin yhden gramman hallussapidosta juurikin jonkun naapurin skitsoamisen toimesta, nyt hän pitää yllä samassa asunnossa piri kioskia maksaakseen sakkonsa ja taloyhtiön muu väki yrittää kuumeisesti myydä kämppiään päästäkseen pois.
Älkää ikinä miettikö seuraamuksia, tehkää kaikki kauhealla uholla ja typerällä päättäväisyydellä!
Tuoksu siis vastaa mummon leipomille pullille joten ole onnellinen ja zillaa
Elä ja anna muiden elää.