Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä muuttunut todella paljon

Vierailija
11.11.2024 |

Ihan kuin olisi eri henkilö... Ennen olimme tosi hyviä ystäviä ja nyt huomaan, että välillämme on jotain tapahtunut. Ystävän persoona muuttunut. 

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ollut joku lääke käytössä? Ei halua kertoa 

Ozempic.

Vierailija
42/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ozempic.

Olen miettinyt. En kehtaa kysyä . . . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ozempic.

Olen miettinyt. En kehtaa kysyä . . . 

Mutta kuuluuko edes sulle? Ihmiset kertovat itsestään sen minkä haluavat.

Vierailija
44/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän erokin muuttaa ihmisiä. Veljeni vaimo oli elämässäni liki 13 vuotta. He erosivat ja vannoimme, että meihin ero ei vaikuta. Kyllä se ikävä kyllä vaikutti. Eipä veljeni exää enää paljon veljen puolen sukulaiset kiinnostanut 

Vierailija
45/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on tod näk joku mielen alueen ongelma. Minulla on lähipiirissä myös henkilö, menestyy ok opinnoissaa, on kumppani, ulkoisesti kaikki hyvin , mutta taipuvainen masennukseen , anoreksiaan,, kyllä käy onneksi terpiassa, mutta ei kerro mitään asioitaan normaalisti. Jos kysyn ,vastaa kohteliaasti kyllä, ei  , ect, muta ei juttele eikä kerro mitään oma-aloitteisesti opiskeluistaan, menoistaan, haaveistaan ,ystävistään. Ei koskaan kerro ,että olisi jostain , iloinen, surullinen , harmistunut. Ei suunnitelmistaan. Syö jotain mielialalääkkeitä.

Ehkä ystävälläsi on sama tilanne. Se on herkkä aihe. Jos kyselet , niin vastaus on tod näk, kaikki on hyvin,tyyliin.

Vierailija
46/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä tulee erilaisia vaiheita. Valitettavasti välillä joku saattaa tippua kelkasta... Ei siihen auta kuin sopeutua ja hyväksyä asia. 

Vierailija
47/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmisten elämässä tapahtuu niin nopeaa joitakin asioita, ettei henkilön oma pääkään pysy enää muutoksessa mukana... Se voi muuttaa persoonaa. 

Vierailija
48/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lopettaa alkoholin käytön niin voi muuttua ihan erilaiseksi. Normaaliksi.

Vierailija
49/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun ei puhuta,suu on kuin sota ajan jälkeen oo hiljaa..mitä tääl on.Avoin ,puhu asioista huuda ihan.Mua suututtaa jos näkee on kuin mykkävi.u sanoja saa hakee,ei tavata enää tommosen Kaa.Puhun joka viikko  puhelimessa tutun Kaa niitä näitä..ihan parasta.

Vierailija
50/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä muuttui tosi paljon muuttaessaan etelään töiden takia, mutta hänen piti lopettaa tappiollinen työnteko etelässä. Monta tonnia velkaa jäi, kun muutti etelään tekemään töitä. Jätti suvun kainuuseen ja ystävät.

Muuttui äkkiä ja pian tavalliseksi kun muutti takaisin pohjoiseen.

Joskus työttömyys ja tappiota aiheuttavat matalapalkka-alan työt voi ajaa ihmisen ihan kamalaan mielenterveydelliseen sotkuun. Älkää hyvä ihmiset muuttako pätkätöiden perässä etelän roskatöidn pariin. Huijausta ja voi henkikin mennä.

Pitäkää ystävät ja suku lähellänne, nin voite hyvin.

Vierailija
51/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen mielestä laihuus on hyväksyttävämpää kuin lihavuus. Ehkä laihuuden ihannointi mennyt vähän överiksi ja luulee saavansa sillä erilaista hyväksyntää 

Vierailija
52/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni viimeisen 10 vuoden aikana: moni ystävä kadonnut elämästä . Osa pysynyt ja tullut uusiakin matkaan. Minkäs teet? 

Vierailija
53/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielenterveys asiat valitettavasti heijastuu 

Vierailija
54/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni erään kanssa niin, että jostain syystä perhe-elämä ei yhdistänyt ystävän kanssa vaan erkanimme...

Vierailija
55/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jonkun mainitsemasta "kasvusta" mileen, että itse en ole pitänyt yhteyttä yhteen kaveriini juuri siksi, että hän alkoi harrastaa tätä henkistä kasvua niin rasittavasti, ettei vaan jaksa. Aina esittää tajunneensa jotain ihmeellistä, kyseessä aika itsestäänselvät asiat, mutta ilmeisesti sitten hänelle ei. Lisäksi ylimielinen kaikkia itseään köyhempia kohtaan, ja on alkanut kuvitella myös olevansa kauniimpi ja viisaampi kuin kukaan muu. Viimeksi sanoi ihmettelevänsä, miten minusta on tullut vanhalla iällä idealisti, kun vähän tuhahtelin hallituksemme 'talous kuntoon'-sekoilulle. Ihannoi myös nykyään kauneusleikkauksia, joita itsekin ottanut, samoin kuin Nalle Wahlroosia. Asiaa kun ajattelee, niin ihme, että jaksoin häntä niinkin pitkään. 

Vierailija
56/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin hyvissä väleissä miniani kanssa. Pidin häntä kuin omana tyttärenä, jopa rakastin. Meillä oli mukavia keskusteluja, luotin häneen, olemme samalla alalla. Kaikki muuttui kun hän avioitui, hän alkoi syyttämään minua kiusaamisesta mikä asia on edelleenkin mysteeri minulle, olen pyytänyt anteeksi monia kertoja jos olen jotenkin loukannut häntä.  Nykyään ei olla enää tekemisissä.

Kenen kanssa se miniäsi avioitui? 

Samaa ihmettelen... :< }

Vierailija
57/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun käytöksessä ystävääsi kohtaan mitään mikä selittäisi tätä muutosta? Jotain minkä ystäväsi lopulta on huomannut, asioita pystyy nähdä myös sanojen taakse

Vierailija
58/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli jonkun mainitsemasta "kasvusta" mileen, että itse en ole pitänyt yhteyttä yhteen kaveriini juuri siksi, että hän alkoi harrastaa tätä henkistä kasvua niin rasittavasti, ettei vaan jaksa. Aina esittää tajunneensa jotain ihmeellistä, kyseessä aika itsestäänselvät asiat, mutta ilmeisesti sitten hänelle ei. Lisäksi ylimielinen kaikkia itseään köyhempia kohtaan, ja on alkanut kuvitella myös olevansa kauniimpi ja viisaampi kuin kukaan muu. Viimeksi sanoi ihmettelevänsä, miten minusta on tullut vanhalla iällä idealisti, kun vähän tuhahtelin hallituksemme 'talous kuntoon'-sekoilulle. Ihannoi myös nykyään kauneusleikkauksia, joita itsekin ottanut, samoin kuin Nalle Wahlroosia. Asiaa kun ajattelee, niin ihme, että jaksoin häntä niinkin pitkään. 

Samanlainen kokemus... Mulla yksi tuttu kävi todella radikaalin painonpudotuksen läpi. Myöhemmin kuulin, että hän olisi käynyt jkn toimenpiteessä/leikkauksessa. Ei ole koskaan myöntänyt, mutta laihuudella kyllä kehuskellaan. Persoona muuttunut selvästi... Nyt suunnitteilla erilaiset kauneusleikkaukset ja pelkään, että ne lähtee käsistä... 

Vierailija
59/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on tod näk joku mielen alueen ongelma. Minulla on lähipiirissä myös henkilö, menestyy ok opinnoissaa, on kumppani, ulkoisesti kaikki hyvin , mutta taipuvainen masennukseen , anoreksiaan,, kyllä käy onneksi terpiassa, mutta ei kerro mitään asioitaan normaalisti. Jos kysyn ,vastaa kohteliaasti kyllä, ei  , ect, muta ei juttele eikä kerro mitään oma-aloitteisesti opiskeluistaan, menoistaan, haaveistaan ,ystävistään. Ei koskaan kerro ,että olisi jostain , iloinen, surullinen , harmistunut. Ei suunnitelmistaan. Syö jotain mielialalääkkeitä.

Ehkä ystävälläsi on sama tilanne. Se on herkkä aihe. Jos kyselet , niin vastaus on tod näk, kaikki on hyvin,tyyliin.

Minkä ihmeen takia sinun pitää saada tietää noin tarkasti toisen ihmisen asiat? Kyllä ja ei riittävät, kun kyseessä on vain tuttava.

Vierailija
60/121 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ystäväni taas ei näytä muuttuvan. Hetken häntä jaksaa ja on mukavaa, mutta sitten alkaa ongelmat ja draama. En jaksa enää.