Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi Suomen kaunein kaupunki?

Vierailija
10.11.2024 |

Äänestän Lappeenrantaa, etenkin kesäisin

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa Euroopan rumimmat kaupungit. 

Vierailija
82/87 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän Lappeenrantaa, etenkin kesäisin. 

Periaatteessa upea ranta ja satama on pilattu moderneilla Aallon katastrofaalista perinnettä noudattavilla bunkereilla. Sorry, ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on hienoja pikkukaupunkeja. Porvoo, Tammisaari (Raasepori), Rauma, Naantali. Helsingissä on myös todella hienoja kaupunginosia. Suomenlinna on tietenkin ihan ainutlaatuinen ja Eira on myös todella viehättävä pienine taloineen. Valitettavasti pari rumaa taloa on sinnekin tullut, mutta yhden käden sormet riittävät näiden laskemiseen.

Vierailija
84/87 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itä-Suomessa kauneimmat kaupungit, varsinkin Lappeenranta, mutta kyllä Hanko ja Tammisaarikin ovat ihania kesällä.

Oikeesti, mikä Lappeenrannassa on kaunista? Olen pari kertaa käynyt kesällä ohikulkumatkalla, en mitenkään huomannut että olisi ollut erityisen kaunista. 

Satama ja linnoitus on tosi kauniita. Ei itse keskusta niinkään. Muualla en ole käynyt, eli en osaa sanoa.

No muuten ugly as fuck. Minulla on kesäpaikka Taipalsaaressa, eli tunnen Lappeenrannan varsin hyvin.

Vierailija
85/87 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itä-Suomessa kauneimmat kaupungit, varsinkin Lappeenranta, mutta kyllä Hanko ja Tammisaarikin ovat ihania kesällä.

Oikeesti, mikä Lappeenrannassa on kaunista? Olen pari kertaa käynyt kesällä ohikulkumatkalla, en mitenkään huomannut että olisi ollut erityisen kaunista. 

Tosiaan jos Lappeenrannassa käy vain ohikulkumatkalla ei näe juurikaan mitään. Näitkö edes Saimaata?

Vilaukselta. Mutta asianhan voi korjata ensi kesänä, pitääpä mennä takaisin ja pysähtyä katselemaan linnoitusta. 

Ihan kiva, mutta ei yksi linnoitus kaupunkia tee

Vierailija
86/87 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanko ihan ylivoimaisesti.

No ei ole. Hanko on varmaan Suomen paras kesäkaupunki, mutta ei se nyt kaunis ole.

t.Kesähankolainen

Vierailija
87/87 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa Euroopan rumimmat kaupungit. 

Då har du inte varit i Polen eller Ryssland.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi