kuinka nopeasti aloitte seurustelemaan?
Miten nykyään menee tämä seurustelun raja. Kun tuntuu että nykyään suuret kriteerit että kelpaa kumppaniksi. Olen tapaillut erästä miestä 6kk ja ei vieläkään ole puhunut suhteen tilasta mitään. En itse uskalla kysyä.
Sovitaanko sitä edes erikseen? Ahdistaa vähän kun en tiedä mitä mies haluaa. Ja siksi en uskalla kysyä kun pelkään että vastaa ettei vielä halua vakavaa. Romuttuis kaikki.
Mies kyllä vaikuttaa että tykkää paljonkin mutta joo kysymys oli siis että missä vaiheessa nykyään aletaan seurustelemaan?
Kommentit (6)
Ihan väärä kysymys. Pitää puhua siitä, että muita osapuolia ei ole kuvioissa, ja tunteista pitää puhua. Sitten sillä suhteen laadun määrittelyllä ei ole väliäkään. Mutta olenkin toki jo vähän vanha.
Ensimmäisessä teininä alkaneessa suhteessa ei ollut edes puhetta. Kai me jo ekoista treffeistä seurusteltiin.
Toinen suhde alkoi reilusti aikuisena ja kysyi mieheltä joskus 5 kuukauden kohdalla, että seurustellaanko me ja mies vastasi kyllä.
Miksi miehen vastaus pelottaa? Silloinhan kaikki on selvää eikä tarvi ahdistua ja olla epävarmuudessa. Suhteenne ei hyvältä kuulosta.
En muista, kuinka monta kertaa oltiin käyty treffeillä, kun olin kylässä hänen luonaan. Siinä sohvalla istuessamme hän esitti toiveen, että olisin hänen tyttöystävänsä. Vastasin myöntävästi, yli 48 vuotta sitten.
Ensimmäisillä treffeillä. Oltiin tunnettu muutama kuukausi, mutta kun mentiin ulos, asia oli tunnissa selvä ja tällä tiellä on oltu neljännesvuosisata.
Vierailija kirjoitti:
Siis perinteisesti Suomessa on nussittu kolmannella tapaamisella ja siitä on alkanut suhde joka kestää tai ei kestä.
:)))
Onko tuo omaperäistä kokemusta vai mitä? :))) .... Mutta niin se vaan on (jos mies ei uskalla/ujostelee, niin eikö nainen ole jo ujuttamassa kättä housuihin .... :))))
(kolme kertaa tuon huomannut ....).
Siis perinteisesti Suomessa on nussittu kolmannella tapaamisella ja siitä on alkanut suhde joka kestää tai ei kestä.