Naiset annatteko pillua isänpäivänä?
Itse sain äsken vetoamalla isänpäivään. Vaimoni kyllä sanoi ensin kiusoitellen, ettei ole hänen tehtävänsä antaa lahjaa. Pupuvibrasin hänelle orgasmin lämmitttelyksi ja pääsin sen jälkeen "jälkiliukkailla" lykkimään oikein kunnolla. Tuntui kyllä hyvältä laueta sisään. Päivä on pelastettu!
Kommentit (33)
Puolisolla on menkat niin eipä lohkee.
M46
Vierailija kirjoitti:
M46
Minä annoin omalle miehelleni vaikka menkat. Pyyhe oli kyllä suojana.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tylsiä naisia. Pimppa tai suuhoito on ekstraa. Missä mielikuvitus? Ja arkena ei siis mitään? Kai nyt suuhoito on vauvanaisten hyi yöks?
Pitääkö olla ekstraa? Sellaista mitä kumpikin haluaa tehdä yhdessä , toinen toiselleen. Kaikenlaistakin voi tehdä koska vaan!Fiiliksen mukaan.
Niinno, jos seksiä on säännöllisesti, niin eihän se yhden seksikerran julistaminen erityisesti "isänpäiväseksiksi" kovin spesiaalilta tuntuisi... Vähän sama kuin saisi lounaaksi saman makaronilaatikon kuin joka ikinen viikko muutenkin, mutta yhtenä päivänä vuodessa siitä pitäisi suorastaan liikuttua. Vaikka kuinka hyvää makaronilaatikkoa olisi, niin vaikea olisi päästä fiiliksiin.
Jos multa kysytään, niin isänpäiväspesiaali voisi olla oikein kiireetön eroottinen hieronta. Tai vaikka dildotteluesitys, jota saisi häpeämättömästi katsella ja tyydyttää itsensä vaimon nautintoa ihaillen.
eipä ole edes onnitteluja tullut tänään
ilmeisesti pidetään itsestäänselvyytenä ja poissaolo huomataan kun jotkin menee rikki
Tuolla minun vaimolla näyttää olevan tärkeämpää tekemistä joka ilta.
Luurit päässä tekee sukkia. :(
Vierailija kirjoitti:
M46
Taitaa olla suomalainen vaimo? Ulkomaalainen vaimo olisi ehkä keksinyt jonkun muun ratkaisun.
Naiset ei halua nähdä vaivaa miesten eteen, mutta toisin päin se on ehdottomuus...
No hyi h*lvetti. En tietenkään anna isälle pillua, en edes isäinpäivänä. Oletko sä ihan sairas?
Vierailija kirjoitti:
M46
Mun puolisoni aina kysyy, että haluaisinko minä sitten peppua.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla minun vaimolla näyttää olevan tärkeämpää tekemistä joka ilta.
Luurit päässä tekee sukkia. :(
Sama. Kaikki asiat menee seksin edelle. Sitä on harvoin jos sattuu jäämään virtaa sen verran, että jaksaa kävellä sänkyyn ja riisua vaatteet. Mitään erikoista on turha odottaa ja ehdottaa vaikka hän olisi saavana osapuolena.
Vierailija kirjoitti:
No hyi h*lvetti. En tietenkään anna isälle pillua, en edes isäinpäivänä. Oletko sä ihan sairas?
No onko se nyt niin kauheaa, jos tytär vähän vanhan isänsä oloa helpottaa? Tarvehan se on siinä missä muutkin. Kyllä tällaiset asiat pitää hoitaa oman perheen voimin. Häpeähän se olisi, jos vanha isä joutuisi pitkin kyliä pillun perässä juoksemaan tai hu*rissa käymään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei halua nähdä vaivaa miesten eteen, mutta toisin päin se on ehdottomuus...
Kerro siitä ehdottomuudesta jolla miehet näkevät vaivaa naistensa eteen, aloita itsestäsi vaikka. Mielikuvitusta ja spesiaalia peliin nyt, ellei ole sittenkin kivempaa haukkua naisia.
Pitääkö olla ekstraa? Sellaista mitä kumpikin haluaa tehdä yhdessä , toinen toiselleen. Kaikenlaistakin voi tehdä koska vaan!Fiiliksen mukaan.