Naiset annatteko pillua isänpäivänä?
Itse sain äsken vetoamalla isänpäivään. Vaimoni kyllä sanoi ensin kiusoitellen, ettei ole hänen tehtävänsä antaa lahjaa. Pupuvibrasin hänelle orgasmin lämmitttelyksi ja pääsin sen jälkeen "jälkiliukkailla" lykkimään oikein kunnolla. Tuntui kyllä hyvältä laueta sisään. Päivä on pelastettu!
Kommentit (33)
Jos hän anelee ja kerjää. Onhan isänpäivä.
Äiti antaa jos antaa. Multa isä ei saa ihan uunissa leivottua piirakkaa.
Annoin jo. Ensin lähetyssaarnaajassa, sitten otin suuhun... Ja yhdessä suihkuun
N 64
Sain vaimolta aamulla pillua, ennen kuin lapset heräsi
Mä sain ihanan isänpäivä panon...naitiin kun kanit ja puhuttiin tuhmia
En oikeastaan antanut p:a, mutta rakastelimme kyllä aamulla. Muutamassa eri asennossa, kummankin toiveitten mukaan. Mekin yhdessä sitten suihkuun!
N 58
Vierailija kirjoitti:
Annan, jos mies sattuu haluamaan. Viimeksi olen saanut heinäkuussa hääpäivänä, joten ehkä nyt olisi sopiva hetki taas. Tai ehkä jouluna sitten.
Itse ajattelin että eläkkeen kunniaksi voisin jättää antamatta.
Jokapäivä, sama se mikä sattuu olemaan.. No tosin kysyin, haluaisko jotain ekstraa, esim. suuhoitoa. Sanoi että laittaa takkaan tulet, kunhan vie koirat ulos. No katsotaan.
Isänpäivän kunniaksi puoliso saa pimppaa kaikkine "lisämausteineen" ihan niin monta kertaa kuin vain halua on.
Täällä se on mies, joka ei halua seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä se on mies, joka ei halua seksiä.
Ei kai kukaan väkisin tule tarjoamaankaan.
Sama oikeastaan mikä päivä on: aina mahdollista jos kumpikin haluaa. Jotain ekstraa tietty, jos päivän juhlakalu haluaa 😅
Onpa tylsiä naisia. Pimppa tai suuhoito on ekstraa. Missä mielikuvitus? Ja arkena ei siis mitään? Kai nyt suuhoito on vauvanaisten hyi yöks?
Pari kertaa on tänään naitu, sain myös piiskaa, halusin kovasti. Hieroin myös kiveksiä hellästi öljyllä. Sain sormetusta ja pimppihierontaa. Kakkukahvit, mies tyytyväinen, nukkuu nyt päiväunia, minäkin kohta. Kiva päivä molemmille 🥰
Ei! Isyys on siksi pyhä asia, ettei pidä pilata maallisten himojen tyydyttämisillä.
Annan, jos mies sattuu haluamaan. Viimeksi olen saanut heinäkuussa hääpäivänä, joten ehkä nyt olisi sopiva hetki taas. Tai ehkä jouluna sitten.