Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt naiset! Pienempikokoiset miehet kunniaan! Langanlaihuus ja suuri koko eivät tavoiteltavia ominaisuuksia ihmissuvun säilymisen kannalta!

Vierailija
29.10.2024 |

Nyt naiset! Pienempikokoiset miehet kunniaan! Langanlaihuus ja ihmisen suuri koko eivät ole tavoiteltavia ominaisuuksia ihmissuvun säilymisen kannalta kun ajattelee esim jotain hirveää nälänhätä- tai muuta kriisitilaa maailmassa. Pienikokoinen nainen on tärkeä hengissä säilymisen kannalta ja pienikokoinen mies kantaa näitä ominaisuuksia geeneissään eli on oikeastaan uhka suurikokoiselle miehelle. Tässäkö syy miksi suuret sorsii pieniä ja haluaa hallita näitä? Voimallako - ja milloin voima on myös väkivallan uhka tai väkivaltaa ? Suuret eivät voi päästä pienten ihmisten saappaisiin, mutta voivat saada jälkipolvelleen pienten geenejä naimalla näitä. Olisko järkeä? Alkakaas naiset katsella miehiä, jotka ovat miehiä, mutta eivät (niin) suurikokoisia (ehkä ollenkaan)!

170 cm vois olla just hyvä! Mitä väliä vaikka olisivat vähän teitä lyhyempiäkin jos muuten sopiva tyyppi löytyy ja mielellä omanikäisistänne! Hyvä kätsi! Vähemmän lihallisuutta voi olla muutenkin hyvä juttu ihmiselle! Jos miehelle on tärkeää naisen kivat kasvot, niin kyllä nainenkin haluaa miehen, jolla on kivat kasvot. Miksi siis kuolaatte vain suurikokoisuuden perään - miksi se on ominaisuus jonka haluatte lapsillenne? Tarvitsetteko jonkun kotiarmeijan, joka voittaa fyysisen tappelun vai mitä ihmettä? Ja ketä vastaan teitä täytyy suojella täällä? Joku salaperäinen uhka? Se uhka on nyt se että me menemme vapaaehtoisesti kohti tuhoa ja sukupuuttoamme ihan tekemällä tuhoon johtavia valintoja! Se on itsetuhohakuisuutta! Kansa tekee jo itsemurhaa myös muillakin tavoilla? Ajatelkaas vaan tätä menoa!

Itselleni on tärkeää, että mies on miehen näköinen ja muotoinen ja nainen naisen näköinen ja muotoinen. Kehon suuri koko ei liity näihin. Kiva katsella myös ihmisiä, joilla on jäntevä ja normaaleja lihaksia oleva muodokas keho. Siinä naisella on rinnat, vaikka en oikein tiedä miten jotkut luonnottomat nk meijerit lopulta syntyvät - liittyvätkö jotenkin siihen kuinka valtavan lapsikatraan nainen on imettänyt tai jotain? Raskaudesta sanotaan, että se tekee hyvää naisen keholle ja että silloin hän saa valtavan kehoa uudistavan ja nuorentavan hormoniryöpyn ja imettäminen vie sitten raskauskilot pikaisesti.  

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin pitkästi jaksoit kirjoitella paskaa. 

Vierailija
2/18 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun paasaaminen mitään auta, jos naiset ei koe pieniä miehiä seksuaalisesti haluttavina. Se on todella tärkeä asia parisuhteessa, että syttyy toisesta fyysisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoisten naisten pitäisi kieltäytyä lisääntymästä kokonaan, koska ovat uhka tälle maailmalle. Me ei tarvita yhtäkään alle 180 cmnaista, mieluiten yli 185cm.  Me joudutaan vielä taistelemaan vapaudestamme ja me ei tehdä jollain ovistopparin mittaisella hukkapätkällä hevonhelvettiä. Pätkä, älä lisäänny.

Vierailija
4/18 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoinen mies olisi monelle naiselle kätevä.

Ei tarvitsisi ainakaan pelätä turpiin saamista - pienikokoisilla miehillä harvoin riittää voimat fyysiseen väkivaltaan ainakaan.

Jos olisin nainen, joka haluaa joskus etsiä yhden yön juttuja, etsisin lyhyitä tai lyhyehköjä, urheilullisen laihoja jätkiä. Eivät olisi ainakaan uhkaavia, parempia kuin jotkut lihakaapit. Ja eikö oman kokoisen ihmisen kanssa ole mukavampi pussailla ja pyöriskellä sängyssä - ei tarvitse kurotella eikä pelätä rusentuvansa jättiruhon alle.

Vierailija
5/18 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein pienikokoiset miehet ovat monen naisen mielestä kivan näköisiä kasvoiltaan. 

Tunnettuja esimerkkejä: Zelensky, Lenni-Kalle Taipale, Kari Ketonen.

Vierailija
6/18 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikokoinen mies olisi monelle naiselle kätevä.

Ei tarvitsisi ainakaan pelätä turpiin saamista - pienikokoisilla miehillä harvoin riittää voimat fyysiseen väkivaltaan ainakaan.

Jos olisin nainen, joka haluaa joskus etsiä yhden yön juttuja, etsisin lyhyitä tai lyhyehköjä, urheilullisen laihoja jätkiä. Eivät olisi ainakaan uhkaavia, parempia kuin jotkut lihakaapit. Ja eikö oman kokoisen ihmisen kanssa ole mukavampi pussailla ja pyöriskellä sängyssä - ei tarvitse kurotella eikä pelätä rusentuvansa jättiruhon alle.

Pienikin mies vie naista voimissa sata - nolla.

Vierailija
7/18 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin poikakaveri oli kuulemma 167cm. Jostain syystä kaikki mun poikaystävät on olleet 170 jotain. Ei mua siis nää pituudet ole kiinnostaneet.

Oon itsekin vaan 162cm.

Vierailija
8/18 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt vaan syty siitä että en pidä alle 185cm miehistä, sorry

Vierailija
9/18 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni mies. 166cm täyttä rautaa. Kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. En vaihtaisi koskaan pois. N46. 

Vierailija
10/18 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me ihmiset omaa kokoamme päätetä ja muokkaudumme aina juuri sinne suuntaan kuin on tarkoituskin. 

Sinä voit valita mieleisesi kumppanin ja elämä jatkuu tarkoituksenmukaisesti.

Vierailija
11/18 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pienikokoinen nainen kertomassa, että siitä ei ole kyllä mitään hyötyä, kuin että ruokaan ei mene niin paljoa rahaa. Olen monta kertaa vuodessa flunssassa ihan vaan sen takia, että työpaikan ilmastointi on säädetty isoille ihmisille edulliseksi ja minä jäädyn kalikaksi. Minut voisi myös napata yhdellä kädellä murhurin autoon ja hävittää ruumiin matkalaukussa.

Maailma on turvaton ja epäedullinen pienille, onneksi mieheni on iso ja pitkä niin toivottavasti tulevat lapset saavat koostaan turvaa ja terveyttä. 

Vierailija
12/18 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavaa settiä. Kuka oikeasti miettii ihmissuvun jatkuvuutta.

Vierailija
13/18 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin katsomaan Reacher sarjaa. Sain uuden päiväunihaaveen,kun on niin ihanan komea,lihaksikas ja iso mies. N42

Vierailija
14/18 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ajatus.

Naiset pariutuu kenen kanssa haluavat eikä ap:n pitkä runoelma asiaa muuta

Vierailija
15/18 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolaamis-sana paljasti, että teksti on 15-vuotiaan tuotos.

Vierailija
16/18 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ihminen kuolisi sukupuuttoon, olisi pelkästään hyvä asia. Kyseessä on ekosysteemille pelkkää haittaa tekevä otus. Vähän kuten punkki.

Vierailija
17/18 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin poikakaveri oli kuulemma 167cm. Jostain syystä kaikki mun poikaystävät on olleet 170 jotain. Ei mua siis nää pituudet ole kiinnostaneet.

Oon itsekin vaan 162cm.

No, onhan he olleet sinua pidempiä

Vierailija
18/18 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jos joku mies 170, ja nainen 155 senttinen näyttää pieneltä ihmiseltä on eri juttu kuin olla oikeasti noin lyhyt. Epäilen, että jos ihmisellä on karismaa niin ei näytä niin pieneltä kuin oikeasti on. Vasta kun joku pitkä tulee seisomaan viereen niin näkyy että toinen on lyhyt.