Joululahja ideoita vaimolle
Olisiko kellään hyviä lahjavinkkejä vähän yli nelikymppiselle naiselle joka ei meikkaa eikä käytä koruja. Jotain olen keksinytkin, mutta meinaa olla ideat vähissä. Ostetaan yleensä toisillemme noin kymmenen lahjaa.
Kommentit (58)
Suihkusaippua, kosteusvoide, pyjama, pehmosukat, laadukas valkoinen T-paita, kylpytakki/ aamutakki, 100 % merinovillainen pooloneule/ neuletakki/neulepaita, joulukukat amaryllis, hyasintti tms. ellei ole pieniä lapsia tai kotieläimiä.
Hotelliyö kivassa kaupungissa illallisineen.
Erilaisia kodin puhtaanapitotuotteita: ikkunanpesuspray, yleispuhdistusaine, wc:n puhdistukseen joku jämäkämpi domestos, suihkulle kalkkia liuttova etikkainen valmiste. Puhtaita mikrokuituliinoja jotta tulee moitteetonta jälkeä.
Vierailija kirjoitti:
Jokin kodinkone?
Erittäin suuri virhe, ellei nainen nimenomaan itse ole pyytänyt lahjaksi jotakin tiettyä kodinkonetta.
Vierailija kirjoitti:
Suihkusaippua, kosteusvoide, pyjama, pehmosukat, laadukas valkoinen T-paita, kylpytakki/ aamutakki, 100 % merinovillainen pooloneule/ neuletakki/neulepaita, joulukukat amaryllis, hyasintti tms. ellei ole pieniä lapsia tai kotieläimiä.
Joulukukista, jos niitä ei ennen taloudessa ole ollut, niin en ostaisi. Itse olen jostain syystä niin pahasti allerginen, että silmät ja nenä muuttuu vesiputouksiksi jos olen samassa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin kodinkone?
Erittäin suuri virhe, ellei nainen nimenomaan itse ole pyytänyt lahjaksi jotakin tiettyä kodinkonetta.
Koska nainen on itse kodinkone! Onhan se suuri huolenaihe naiselle, jos kotiin kilpailija ja vie osan naisten töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin kodinkone?
Koska nainen on itse kodinkone! Onhan se suuri huolenaihe naiselle, jos kotiin tulee kilpailija ja vie osan naisten töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin kodinkone?
Aloittaja ei kysy mitä vaimo haluaa.
Kysyjälle ankara suomen kielen kurssi. Jos sen läpäisee, saa vaimo fiksumman puolison. Nyt on vain tolvana.
Paketoi yhdyssanaopas pakettiin jossa on sinun nimesi ja se pakettiin joka on osoitettu emännykselle.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti Marimekkoon. Hieronta, kellunta tai joku kauneuslahjakortti. Body shopin saippuaa tms. kalliimpaa saippuaa/shampoota. Lahjakortti hotelliin, matkaan tai muuhun arjen irrotteluun.
Mitä hän harrastaa? Jotain siihen liittyvää.
👍
Hauskaa - jouluhullu mies! Hierontalahjakortti aina hyvä. Villasukat aina tarpeen. Hyvä kirja. Leffalippuja. Jos joku maa esim. kiinnostaa, sen ruokakulttuuriin liittyvä keittokirja, vaate tai koru sieltä, kijallisuutta sieltä. Harrastekamoja rouvan harrastuksen mukaan. Lempiherkkuja. Konserttiliput. Taideteos. Juliste. Hauska t-paita. Taidetarvikkeita. Museokortti.