Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joululahja ideoita vaimolle

Vierailija
10.11.2024 |

Olisiko kellään hyviä lahjavinkkejä vähän yli nelikymppiselle naiselle joka ei meikkaa eikä käytä koruja. Jotain olen keksinytkin, mutta meinaa olla ideat vähissä. Ostetaan yleensä toisillemme noin kymmenen lahjaa.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moppiin vaihtopää.

Näihin kieli poskella vastauksiin pakko kertoa, että yhdessä parisuhteessa sain lahjaksi maasta löydetyn ruosteisen ja rikkinäisen korun.

Vierailija
22/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo leipää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vinkkejä sun vaimon lahjaan.

Etkö sä itse tunne häntä ollenkaan?

Eivät ole puheväleissä jos ei voi kysyä suoraan, mitä haluaa lahjaksi.

Tunnen hyvin ja ollaan oikeasti hyvissä puheväleissä, mutta ollaan jouluhulluja ja sen yllätyksen takia ei kysytä toisiltamme mitä haluaa joululahjaksi.

Vierailija
24/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moppi ja suukapula

Vierailija
25/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen hyvin ja ollaan oikeasti hyvissä puheväleissä, mutta ollaan jouluhulluja ja sen yllätyksen takia ei kysytä toisiltamme mitä haluaa joululahjaksi.

10 kpl 1000 e matkalahjakorttia, jokainen eri kuoreen. Siinäpä sullekin yllätystä, kun hän ei kerro, mihin ja kenen kanssa lähtee reissuun.

Vierailija
26/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja, kalenteri, aamutossut, pörrösukkia, kasveja/kasvinhoitovälineitä, kynttilöitä, ristikkolehti, värityskirja, syötävää ja juotavaa, yhteisistä valokuvista teetetty lahja, luksusversioita arkitavaroista joita vaimo muutenkin käyttää, viltti, hajuvesi, vitamiineja, urheiluväline, arpoja...

Vierailija
27/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä annoit viime vuonna lahjaksi, ne 10 lahjaa?

Vaijeriliuku lahjakortin, rannekellon, merinovilla alusasun, merinovilla sukkia, pyöräilyhanskat (harrastaa pyöräilyä), muumijuttuja, jäätelökoneen, kirjan, valokuva mukin ja en nyt muista loppuja

Vierailija
28/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivo leipää

10 erilaista leipää.

Vierailija
29/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilahtuisin seuraavista:

- Suklaa

- Hierontalahjakortti

- Liput kylpylään tai yö/kaksi kylpylähotellissa

- Kirja (jos tietää, mistä voisi pitää)

Unohda koriste-esineet, kodinkoneet ja astiat, ellei hän nimenomaisesti jotain toivo/keräile. 

Vierailija
30/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaijeriliuku lahjakortin, rannekellon, merinovilla alusasun, merinovilla sukkia, pyöräilyhanskat (harrastaa pyöräilyä), muumijuttuja, jäätelökoneen, kirjan, valokuva mukin ja en nyt muista loppuja

Nuo kaikki paketoitu erikseen, niinkuin lapsillekin,  pääasia että mahdollisemman paljon paketteja?

Vierailija
31/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen vaimo, joka ei meikkaa ja rakastan joulua. Joten vastaan sinulle mitä itse haluaisin, kun kerran olen vähän kuin vaimosi. Haluaisin paksun norjalaisvillapaidan, Salomon goretex lenkkarit, hajuveden, villaisen kaulahuivin, Netflixin vuodeksi, kimalleliimaa, valkoisia tuikkutaloja, Joutsenen takin, Icebugit, sveitsiläisiä suklaakonvehteja, unisukat. 

Vierailija
32/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta lahjaa salarakas sai? Siis se, joka meikkaa ja käyttää koruja.

Vierailija
33/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaikki paketoitu erikseen, niinkuin lapsillekin,  pääasia että mahdollisemman paljon paketteja?

Ei se sulta ole pois jos siitä hyvä joulumieli tulee

Vierailija
34/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen vaimo, joka ei meikkaa ja rakastan joulua. Joten vastaan sinulle mitä itse haluaisin, kun kerran olen vähän kuin vaimosi. Haluaisin paksun norjalaisvillapaidan, Salomon goretex lenkkarit, hajuveden, villaisen kaulahuivin, Netflixin vuodeksi, kimalleliimaa, valkoisia tuikkutaloja, Joutsenen takin, Icebugit, sveitsiläisiä suklaakonvehteja, unisukat. 

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mietinkin tuota norjalaisvillapaitaa.

Vierailija
35/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sulta ole pois jos siitä hyvä joulumieli tulee

Voisiko täältä saatujen ideoiden pohjalta hankittuihin lahjoihin kirjoittaa pakettikorttiin "Hyvää joulua! T. Av-mammat" ?

Vierailija
36/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton renkaan vaihto-opas naisille.

Oisko sinulla vinkkiä, mistä tuollaisen saa kirjana? Vaimo osaa käyttää hakukoneita ja tekoälyä itse. 

Vierailija
37/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköauto ja sille autotalli.

Vierailija
38/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset kertonut tuota jo aloituksessa, mitä on saanut aiemmin ja haluat yllättää.

Vierailija
39/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouslista

Vierailija
40/58 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ostanut pyörää?