Joululahja ideoita vaimolle
Olisiko kellään hyviä lahjavinkkejä vähän yli nelikymppiselle naiselle joka ei meikkaa eikä käytä koruja. Jotain olen keksinytkin, mutta meinaa olla ideat vähissä. Ostetaan yleensä toisillemme noin kymmenen lahjaa.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vinkkejä sun vaimon lahjaan.
Etkö sä itse tunne häntä ollenkaan?
Eivät ole puheväleissä jos ei voi kysyä suoraan, mitä haluaa lahjaksi.
Tunnen hyvin ja ollaan oikeasti hyvissä puheväleissä, mutta ollaan jouluhulluja ja sen yllätyksen takia ei kysytä toisiltamme mitä haluaa joululahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen hyvin ja ollaan oikeasti hyvissä puheväleissä, mutta ollaan jouluhulluja ja sen yllätyksen takia ei kysytä toisiltamme mitä haluaa joululahjaksi.
10 kpl 1000 e matkalahjakorttia, jokainen eri kuoreen. Siinäpä sullekin yllätystä, kun hän ei kerro, mihin ja kenen kanssa lähtee reissuun.
Kirja, kalenteri, aamutossut, pörrösukkia, kasveja/kasvinhoitovälineitä, kynttilöitä, ristikkolehti, värityskirja, syötävää ja juotavaa, yhteisistä valokuvista teetetty lahja, luksusversioita arkitavaroista joita vaimo muutenkin käyttää, viltti, hajuvesi, vitamiineja, urheiluväline, arpoja...
Vierailija kirjoitti:
Mitä annoit viime vuonna lahjaksi, ne 10 lahjaa?
Vaijeriliuku lahjakortin, rannekellon, merinovilla alusasun, merinovilla sukkia, pyöräilyhanskat (harrastaa pyöräilyä), muumijuttuja, jäätelökoneen, kirjan, valokuva mukin ja en nyt muista loppuja
Vierailija kirjoitti:
Leivo leipää
10 erilaista leipää.
Minä ilahtuisin seuraavista:
- Suklaa
- Hierontalahjakortti
- Liput kylpylään tai yö/kaksi kylpylähotellissa
- Kirja (jos tietää, mistä voisi pitää)
Unohda koriste-esineet, kodinkoneet ja astiat, ellei hän nimenomaisesti jotain toivo/keräile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaijeriliuku lahjakortin, rannekellon, merinovilla alusasun, merinovilla sukkia, pyöräilyhanskat (harrastaa pyöräilyä), muumijuttuja, jäätelökoneen, kirjan, valokuva mukin ja en nyt muista loppuja
Nuo kaikki paketoitu erikseen, niinkuin lapsillekin, pääasia että mahdollisemman paljon paketteja?
Olen nelikymppinen vaimo, joka ei meikkaa ja rakastan joulua. Joten vastaan sinulle mitä itse haluaisin, kun kerran olen vähän kuin vaimosi. Haluaisin paksun norjalaisvillapaidan, Salomon goretex lenkkarit, hajuveden, villaisen kaulahuivin, Netflixin vuodeksi, kimalleliimaa, valkoisia tuikkutaloja, Joutsenen takin, Icebugit, sveitsiläisiä suklaakonvehteja, unisukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta lahjaa salarakas sai? Siis se, joka meikkaa ja käyttää koruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaikki paketoitu erikseen, niinkuin lapsillekin, pääasia että mahdollisemman paljon paketteja?
Ei se sulta ole pois jos siitä hyvä joulumieli tulee
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen vaimo, joka ei meikkaa ja rakastan joulua. Joten vastaan sinulle mitä itse haluaisin, kun kerran olen vähän kuin vaimosi. Haluaisin paksun norjalaisvillapaidan, Salomon goretex lenkkarit, hajuveden, villaisen kaulahuivin, Netflixin vuodeksi, kimalleliimaa, valkoisia tuikkutaloja, Joutsenen takin, Icebugit, sveitsiläisiä suklaakonvehteja, unisukat.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mietinkin tuota norjalaisvillapaitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sulta ole pois jos siitä hyvä joulumieli tulee
Voisiko täältä saatujen ideoiden pohjalta hankittuihin lahjoihin kirjoittaa pakettikorttiin "Hyvää joulua! T. Av-mammat" ?
Vierailija kirjoitti:
Auton renkaan vaihto-opas naisille.
Oisko sinulla vinkkiä, mistä tuollaisen saa kirjana? Vaimo osaa käyttää hakukoneita ja tekoälyä itse.
Vierailija kirjoitti:
Sähköauto ja sille autotalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kertonut tuota jo aloituksessa, mitä on saanut aiemmin ja haluat yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ostanut pyörää?
Näihin kieli poskella vastauksiin pakko kertoa, että yhdessä parisuhteessa sain lahjaksi maasta löydetyn ruosteisen ja rikkinäisen korun.