Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvää isänpäivää! Miten teillä sitä juhlitaan?

Vierailija
10.11.2024 |

Meillä syödään kakkua. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aloitti ryyppäämisen kuudelta aamulla. Lapset nukkuu vielä. Tein aamulla kakun valmiiksi. Iltapäivällä minä ja lapset käydään kakun kanssa ilahduttamassa vaaria.

Vierailija
2/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kuoli kesällä, joten ei kauheasti juhlita. Korkeintaan muistellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä kuoli kesällä, joten ei kauheasti juhlita. Korkeintaan muistellaan.

Sitäkö tässä kysyttiin?

Vierailija
4/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Olen jo 53 vuotias enkä ole sitten lapsuuden viettänyt isänpäivää, silloinkin vietettiin ukin päivää. Olen yh äidin lapsi enkä edes tiedä kuka isäni on. Minulla ei ole lapsia eikä miestä joka juhlistaisi edes omien lasten kanssa tätä juhlaa.

Tämä juhla on siis sivuuttanut minut, tai toisinpäin. On tässäkin hyviä puolia, mutta jos mahdollisuus olisi valita, ehkä kuitenkin valitseisin sen että minulla olisi ollut isä (tai tietäisin edes kuka hän on).

Vierailija
5/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Ei juhlita mitenkää. Vanhemmat lapset kävi perjantaina kylässä ja nuoremmat tulee vasta kahden viikon päästä mun luo viikonlopuksi. 

Vierailija
6/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistellen mennyttä aikaa. Isä teki kovasti töitä ja oli rehellinen mies.

Kynttilän kävin viemässä haudalle.

Vierailija
7/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätin miehen jo klo6. Pettäjäsika näki varmasti unta toisesta naisesta kun hymyili unissaan. Löin vielä päälle koko naissukukunnan puolesta. Potentiaalinen pahoinpitelijä ja ahdistelija. Sika!

Vierailija
8/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset herättivät isänsä aamulla lahjojen kanssa. Päivällä tehdään kakku. Tai minä teen sen muuten, mutta lapset koristelevat. Jossain vaiheessa päivää soittavat videopuhelun miehen isälle. Lapset ovat miehen edellisestä suhteesta ja mennään mahdollisimman samaan tapaan kuin mihin he ovat tottuneet ennen eroa.

Vierailija
9/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä iskä nukkuu krapulaansa pois, herätän suihinotolla puolen päivän maissa.

Melko perverssiä, mutta eihän se minulle kuulu jos aikuisena annat isällesi suihinoton.

Vierailija
10/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, molempien isät kuolleet ja olemme vela-pariskunta.

Vierailija
11/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko perverssiä, mutta eihän se minulle kuulu jos aikuisena annat isällesi suihinoton.

Miksi sitten kommentoit?

Vierailija
12/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juhlitaan vasta illalla, kun lasten isä saapuu töistä n klo 18 aikaan. Kakkua syödään ja tehdään lasten kanssa vähän parempaa illallista. Sitten kun lapset on saatu sänkyyn mies saa minulta suihinoton.

Vierailija
13/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun krapuloiltaan tuolta herää, niin keitän kahvit. Ei tarjoiluja. Iltapäivällä mennään vanhemmilleen syömään. Minä olen kuskina, kuten aina. Täysi-ikäinen poikamme tulee myös (ei asu enää kotona).

Vierailija
14/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset herättivät isänsä aamulla lahjojen kanssa. Päivällä tehdään kakku. Tai minä teen sen muuten, mutta lapset koristelevat. Jossain vaiheessa päivää soittavat videopuhelun miehen isälle. Lapset ovat miehen edellisestä suhteesta ja mennään mahdollisimman samaan tapaan kuin mihin he ovat tottuneet ennen eroa.

Kiitos järkevästä ja normaalista kommentista. Olet nainen isolla N-kirjaimella! Itse isänä arvostan, että joku käyttäytyy kuin normaalit ihmiset.

Vierailija
15/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset juhlivat isänpäivää, kun miehet on todettu heidän toimestaan pahoinpitelijöiksi ja ahdistelijoiksi jotka uhkaavat naissukupuolta? Kuinka te uskallatte olla samassa tilassa heidän kanssaan vain juotteko isänpäiväkahvit karhun kanssa?

Vierailija
16/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten kommentoit?

Koska arvasin ketjun keräävän lapsettomia inceleitä seksifantasioineen.

Vierailija
17/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätin miehen jo klo6. Pettäjäsika näki varmasti unta toisesta naisesta kun hymyili unissaan. Löin vielä päälle koko naissukukunnan puolesta. Potentiaalinen pahoinpitelijä ja ahdistelija. Sika!

Niin, lapsiahan teillä ei ole ja kiva että muutit tämän(kin) päivän naisasiapäiväksi.

Vierailija
18/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tänään on sellainen. Pitääkin lähettää muistutus. En olis tiennyt koko päivästä jos en olis huomannu tätä.

Vierailija
19/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, lapsiahan teillä ei ole ja kiva että muutit tämän(kin) päivän naisasiapäiväksi.

Lapset on viety turvaan.

Vierailija
20/34 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään, molempien isät kuolleet ja olemme vela-pariskunta.

Ok. Olisit ehkä voinut tehdä kokonaan uuden aloituksen kysymällä kaikilta, että miten teille tämä päivä on täysin merkityksetön.