Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset on niin likaisen ja nuhjuisen näköisiä?

Vierailija
09.11.2024 |

Kävin kaupassa äsken. Todella epäsiistiä porukkaa siellä. Moni haisee ihan metrien päähän. Hiukset näyttää likaisilta ja naamat on pöhöttyneitä ja iho hoitamaton. Onko suomalaiset jo niin köyhiä, että hygieniasta tingitään? 

Kommentit (275)

Vierailija
81/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hallituksen syytä...

En tiedä yritätkö vitsailla, mutta mulle tämä on ihan todellisuutta. Käyn pienellä palkalla töissä ja rahat riittää just ja just ruokaan, vuokraan ja autoon jota tarvin työssäni. Käyn nykyään harvemmin suihkussa, kun säästän vettä ja pesuaineita. Pyykkiäkin pesen harvemmin kun säästän sähköä. Uusia vaatteita ei ole varaa ostaa. Olen nykyään varmaan stressaantuneen ja nuhjuisen näköinen, mutta ei enää edes kiinnosta miltä näytän. Tähänkin tottuu, että kiitos vaan hallitus. 

Hoitoo tarviit

Vierailija
82/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit nähdä minut. Minulla on jaksamisen kanssa ongelmia. Kotinikin on kuin sikolätti. En vaan jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää hoitoon kaikki baskaset, laiskat yms tyypit. 

Vierailija
84/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset voivat nykyään huonosti. Rahaa ei ole laittaa itsensä huolehtimiseen

Suihkussa käynti ja vaatteiden vaihto ei maksa mitään

maksaahan, just tuli veden tasauslasku.

Mulla ainakin johtuu pesulla käymättömyys siitä kun leikattiin. Se on ainoa kohde mistä enää säästää, kun ruoasta ei pysty enempää. 

Eipä kyllä kiinnostakaan, enää. Sitten haisen, jos haisen.

Tämä on se perimmäinen syy, välinpitämättömyys hälläväliä asenne.

Vierailija
85/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muistanut puhdistaa silmälasisi? Kun puhdistat linssit huolella niihin kertyneestä pölystä ja rasvasta, maailma näyttää taas puhtaammalta. 

Vierailija
86/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan heti syyttämässä hallitusta siitä ettei viitsitä vääntäytyä suihkuun :DDDD Vauvapalsta ei petä

Vesi, sähkö ja pesuaineet sekä vartalolle että vaatteille ovat tässä maassa ihan kaikkien ulottuvilla. Jos ei muka rahat riitä niin kannattaa katsoa mihin kaikkeen sitä rahaa oikeasti meneekään. Monet "köyhät" ovat nykyään niin lihavia että saavat varmasti painon ylläpitämiseen kulumaan yhden ihmisen kuukausipalkan...

Tekosyitä hakevat laiskalle ja välinpitämättömälle asenteelle ja toiminalle. Seuraavaksi sanovat,että heille pitäisi maksaa itsensä huolehtimisesta.

Vierailija
87/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ehkä. Katselin yhtenä iltana millaista väkeä liikkui Helsingin Punavuoressa. Ja pakko sanoa, että todella outoja hiihtäjiä oli paljon. Miehissä ja naisissa. Taso on laskenut kantakaupungissakin.

Vierailija
88/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin tänään kaupassa ja olin takuulla likainen ja haisin. Tulin suoraan tallilta.

Olisit siistiytynyt ennenkuin läksit kaupoille lannalta haisevana, oksettavaa itsekkyyttä.

Vierailija
89/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen välinpitämätön olemus ja löysyys on lisääntynyt. Läskit kävelee laiskasti pyjamahousuissa ja haisee pahalle. Jotkut pukeutuu tahallaan rumuutta korostaen. Peseytymisen puutetta olen aina tässä maassa ihmetellyt, liikutaan paskaisissa haisevissa vaatteissa hiukset rasvsisina.

Missä oikein asut?

Oulussa

Vierailija
90/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pukeudun lenkkipoluille rikkinäisiin lenkkareihin ja nuhjuisiin löysiin vaatteisiin vaikka kaapista löytyy 350 euron uutta toppatakkia ja uusia lenkkareita. Kulutan vaatteet aina täysin loppuun kun otan uudet tilalle. Kauppaan en sentään laita rikkinäisiä lenkkareita mutta kuluneet farkut kyllä ja tavallisen takin.

Räsypekka ja vielä kehuskelet asialla.

Vierailija
91/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näkee että iho hoitamaton? Huonon näköinen iho ei välttämättä ole hoitamaton, mulla ainakin on naamassa paljon arpia ja punoitusta, kiitos 15 vuotta kestäneen aknen. Ihoa kuitenkin olen teinistä pitäen hyvin hoitanut. 

Mulla myös rasvoittuu hiukset jo 1 pv sisällä pesusta. Eli ei tarvi olla ku yksi pesemätön päivä, niin hiukset näyttää tosi rasvaisilta.

Oon pienen vauvan kanssa yksin vanhempainvapaalla, suihkussa käyn silloin, kun vauvaa on joku hoitamassa, eli joka päivä en pääse suihkuun (pesen kyllä intiimialueet,kasvot ja kainalot kyllä muuten päivittäin).

Oon nyt uskaltautunu ekaa kertaa elämässä (sitten ala-asteen) menemään kauppaan ilman ihomeikkiä ja että en ole samana tai edellisenä päivänä pessy hiuksia ja oon ollu tosi ylpeä, kun olen pystynyt. 

Joku varmaan sitten kauhistellen katsoo, että miten kehtaan olla ihmisten ilmoilla huonolla iholla ja hiuksillani 😄 

Akne arvet häipyy kun käyt pari kertaa laser hoidossa. Itsellä oli arpia nuoruudessa sairastetusta vesirokosta ja onnettomuudesta, nämä poistuivat laserilla, kyllä kannatti investoida muutama satanen.

Vierailija
92/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiskoja ja välinpitämättömiä tuollaiset on. Eivät myöskään arvosta itseään edes sen verran että siistinä menisivät ihmisten ilmoille.

Jeesus Kristus ei arvostanut itseään edes yhden pennin vertaa. Jeesus Kristusta ei tippaakaan kiinnostanut minkä näköisenä hän meni ihmisten ilmoille, ei tippaakaan kiinnostanut oma siisteys. Varmaan siksi koska Jeesus Kristuksella oli TÄRKEÄMPÄÄKIN POHDITTAVAA! Sinä idiootti! Sinä olet idiootti! Idiootti! Idiootti! Sinä olet idiootti!

Toisten huomioon ottaminen kuuluu sivistykseen, huutaminen ei niinkään.

Vierailija
93/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Erosin parisuhteesta vuoden alussa ja koska mulla ei ole luottotietoja, mutta isohko koira löytyy, otin ensimmäisen asunnon minkä vuokranantajaa kumpikaan näistä asioista ei haitannut. Ja kyseinen asunto sijaitsee paikallisessa ghetossa, tietenkin. Kyllä näkyy päivittäin sankareita oluttölkki, kiljupullo tai jointti kädessä, on rähinöitä ja ilkivaltaa, älämölöä 24h jne. Mutta. En kertaakaan ole kadulla/puistossa/lähikaupassa/ yhtään missään haistanut toista ihmistä tai kiinnittänyt mitään huomiota hiusten tai vaatteiden likaisuuteen. Kuulostaa todella kummalliselta. Minäkin olen köyhempi kuin se kuuluisa kirkonrotta, mutta ei mitään ongelmaa käydä suihkussa joka toinen päivä, pukeutua siististi ja näyttääkin siltä. 

Suurin osa vaatteistani on vähintään viisi vuotta vanhoja. En edes muista milloin olisin ostanut täysihintaisen vaatekappaleen pl. alusvaatteet, kaikki muu aina kirpputorilta tai alennusmyynnistä. Silti näytän ihan siistiltä. Suihkussa en lotraa turhan takia. Pyykkiä pesen max. kerran viikossa. Asun yksin enkä sotke. Meikkejä käytän kyllä, mutta eipä niihinkään rahaa juurikaan mene. Tänä vuonna olen ostanut meikkivoiteen, puuterin, ripsivärin ja yhden kynsilakkapullon. Kaikki -40-60% alennuksesta. 

Haluan näyttää siistiltä ns. ihmisten ilmoilla Eikä se maksa paljoa. Itselläni siis käteen jää vuokran, sähkö- ja puhelinlaskun sekä velkojen maksun jälkeen 180€/kk josta maksan oman ja koirani elämisen kaikki kulut. Enkä haise pahalta tai näytä hampilta. Kuten ei 98% näkemistäni ihmisistäkään. Ei edes täpötäydessä lähijunassa tänään.

Vierailija
94/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset voivat nykyään huonosti. Rahaa ei ole laittaa itsensä huolehtimiseen

Tatuointeihin ja lävistyksiin on joillakin varaa sekä tupakkaan mutta ei kunnalliseen hammashoitoon 

Vierailija
95/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
96/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvessa ollut aina semmoista.

Vierailija
97/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Erosin parisuhteesta vuoden alussa ja koska mulla ei ole luottotietoja, mutta isohko koira löytyy, otin ensimmäisen asunnon minkä vuokranantajaa kumpikaan näistä asioista ei haitannut. Ja kyseinen asunto sijaitsee paikallisessa ghetossa, tietenkin. Kyllä näkyy päivittäin sankareita oluttölkki, kiljupullo tai jointti kädessä, on rähinöitä ja ilkivaltaa, älämölöä 24h jne. Mutta. En kertaakaan ole kadulla/puistossa/lähikaupassa/ yhtään missään haistanut toista ihmistä tai kiinnittänyt mitään huomiota hiusten tai vaatteiden likaisuuteen. Kuulostaa todella kummalliselta. Minäkin olen köyhempi kuin se kuuluisa kirkonrotta, mutta ei mitään ongelmaa käydä suihkussa joka toinen päivä, pukeutua siististi ja näyttääkin siltä. 

Suurin osa vaatteistani on vähintään viisi vuotta vanhoja. En edes muista milloin olisin ostanut täysihintaisen vaatekappaleen pl. alusvaatteet, kaikki muu aina kirpputorilta tai alennusmyynnistä. Silti

Miten olet saanut ripsivärin kestämään noin pitkään?

Vierailija
98/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savossa ihmiset näyttää järjestään rumilta. En ymmärrä, miten se on mahdollistakaan, mutta kaikki ovat muotopuolia. Olen ihmetellyt tätä monen vuoden ajan, koska epäonnekseni ostin kesämökin Savosta. Ei olisi pitänyt. Kaipaan ympärilleni esteettisempiä ihmisiä.

Vierailija
99/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää puen siistit vaatteet ja siistiydyn muutenkin vain töihin ja juhliin. Kauppaan menen vaan kunhan jotankin on päällä. ei  kiinnotsa koko ajan olla joku seksibeibi kiroissa persetrikoissa. 

Vierailija
100/275 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa vaatteistani on vähintään viisi vuotta vanhoja. En edes muista milloin olisin ostanut täysihintaisen vaatekappaleen pl. alusvaatteet, kaikki muu aina kirpputorilta tai alennusmyynnistä. Silti

Hienoa, jatka samaan malliin. Toki minullakin on vaatteita, jotka saattavat olla jopa 15v. vanhoja ja aivan siistejä. Lähinnä ketä kiinnostaa siis sinun vaatteittesi vanhuus, jos ne ovat siistejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi