Miten ihmiset on niin likaisen ja nuhjuisen näköisiä?
Kävin kaupassa äsken. Todella epäsiistiä porukkaa siellä. Moni haisee ihan metrien päähän. Hiukset näyttää likaisilta ja naamat on pöhöttyneitä ja iho hoitamaton. Onko suomalaiset jo niin köyhiä, että hygieniasta tingitään?
Kommentit (275)
Täällä ollaan heti syyttämässä hallitusta siitä ettei viitsitä vääntäytyä suihkuun :DDDD Vauvapalsta ei petä
Vesi, sähkö ja pesuaineet sekä vartalolle että vaatteille ovat tässä maassa ihan kaikkien ulottuvilla. Jos ei muka rahat riitä niin kannattaa katsoa mihin kaikkeen sitä rahaa oikeasti meneekään. Monet "köyhät" ovat nykyään niin lihavia että saavat varmasti painon ylläpitämiseen kulumaan yhden ihmisen kuukausipalkan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset voivat nykyään huonosti. Rahaa ei ole laittaa itsensä huolehtimiseen
Suihkussa käynti ja vaatteiden vaihto ei maksa mitään
maksaahan, just tuli veden tasauslasku.
Mulla ainakin johtuu pesulla käymättömyys siitä kun leikattiin. Se on ainoa kohde mistä enää säästää, kun ruoasta ei pysty enempää.
Eipä kyllä kiinnostakaan, enää. Sitten haisen, jos haisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa käynti ja vaatteiden vaihto ei maksa mitään
Maksaa se kun joutuu pistämään lattialämmityksen päälle. Siksi peseydytään joka toinen päivä.
Turha syyttää hallitusta. Ihmiset on itse vastuussa itsestään, peseytyminen ja pukeutuminen mukaanlukien. Ihme aikuisvauvoja...
Vierailija kirjoitti:
Vesi onkin Suomessa luxustuote. Juuri ja juuri raaskii vielä juoda, mutta peseytyminen aiheuttaa vararikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyppä kävelemässä paikallisissa lähiöissä niin huomaat kuinka ihmiset voivat huonosti. On yksinäisyyttä, työttömyyttä, kerjäläisiä, narkkareita, syrjäytyneitä, alkoholisteja... kaikkia
Höpöhöpö ei ainakaan meidän omakotialueella näy kuin joitakuita koirantaluttajia ja joku sauvakävelijä.
Rehellisiä siistejä ja hyvinvoivia ihmisiä.
Nämä jutut tulee suoraan pietarin tehtaalta. Poistan varmistimen oitis, kun luen sanan 'suomalainen' suomalaisissa muka vikaa kaikissa asioissa.
Ai niin, että kaikki Suomen epäkohtien julkituonti tulee Pietarin tehtaalta? Tiedoksesi, Suomi ei ole paratiisi suurelle joukkoa suomalaisia.
Minulla itselläni on kaikki hyvin, mutta sympatiani ja ymmärykseni ovat heidän puolellaan joilla ei ole kaikki hyvin ilman omaa syytään. Olen nimittäin saanut ammattini puolesta nähdä myös ne varjoisat kujat.
Vierailija kirjoitti:
Turha syyttää hallitusta. Ihmiset on itse vastuussa itsestään, peseytyminen ja pukeutuminen mukaanlukien. Ihme aikuisvauvoja...
No mehän oli eletty elämää kuulemma mihin ei ole varaa. Turha valittaa jos elää elämää mihin on varaa ja se vähän haisee. Ja varsinkin naisten kannattaakin haista ja näyttää hirveälle ihan oman turvallisuutensa vuoksi.
Peiliinkö katsoit?
Osa miehistä haisee metrien päähän.
Hallitus leikkasi rahat monelta.
Suomalaiset ovat aina olleet tuulipukukansaa. Täällä porukka ei vaatteilla koreile, mukavuus ratkaisee. Te suomalaisten vihaajat saatte mielihyvää siitä faktasta että täällä ei kantikset lisäänny ja tutkimuksen mukaan suomalaiset kuolee sukupuuttoon 100 vuoden päästä.
Tällä palstalla on viime aikoina ollut paljon suomalaisviha lankoja, suomalaista kulttuuria yritetään polkea kaikin tavoin. Kukahan näitä tehtailee ja mistä syystä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan heti syyttämässä hallitusta siitä ettei viitsitä vääntäytyä suihkuun :DDDD Vauvapalsta ei petä
Vesi, sähkö ja pesuaineet sekä vartalolle että vaatteille ovat tässä maassa ihan kaikkien ulottuvilla. Jos ei muka rahat riitä niin kannattaa katsoa mihin kaikkeen sitä rahaa oikeasti meneekään. Monet "köyhät" ovat nykyään niin lihavia että saavat varmasti painon ylläpitämiseen kulumaan yhden ihmisen kuukausipalkan...
Hoikka ei osaa tehdä ruokaa.
Jos lapsi on hoikka sille ei anneta ruokaa, pitääkö tehdä lasu?
Noissa perheissä missä ollaan hoikkia ei osata tehdä ruokaa.
Uusavuton äiti.
Hoikka lapsi, äiti ei anna sille ruokaa, lasun paikka.
Joo, hallituksen vika tämäkin jep. Suomalaiset rupsahtaneet yllättäen ihan parissa vuodessa! Muutenhan täällä aina näkynyt niin siistiä ja huoliteltua kansalaista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut koskaan sitä vaihtoehtoa, että jollain ihmisellä ei vaan ole rahaa? Syyt tähän voivat olla moninaiset ja täysin itsestä riippumattomat. Taustalla ei todellakaan ole välttämättä laiskuus tai tyhmyys.
Kaikki eivät ole syntyneet kultalusikka suussa ankkalammikolle.
Kuinka te suomalaiset jaksatte olla niin ymmärtämättömiä ja välinpitämättömiä toisia suomalaisia kohtaan? Omaa kansaanne.
Siksi, koska kaikki on niin kallista nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Kela ottaa vedenkulutuksen ja sähkön toimeentulotuen laskelmissa. Ihan se likaisuus on laiskuutta.
Ei kaikki saa toimeentulotukea. Ensi keväänä tulee potkulaki eikä asuntovelkainen saa toimeentulotukea lasten ruokiin.
Masennus, sairaudet, ei varaa ostaa vaatteita/käydä suihkussa, on siivouspäivä, tekee remonttia... Onhan näitä syitä miksi ei juuri nyt ole jaksanut laittautua
Mä kävin tänään kaupassa ja olin takuulla likainen ja haisin. Tulin suoraan tallilta.
Olen ennen käynyt joka aamu suihkussa (ja tietenkin liikunnan jälkeen), mutta tänään päätin etten enää jaksa. En vaan jaksa enää välittää. Olen vanhempainvapaalla, joten töistä ei tule potkuja, vaikka haisisin kolmen metrin päähän. En kuitenkaan näe ketään ihmisiä ikinä missään, eikä vauva tajua, minkä hajuinen minun kuuluisi olla niin ihan sama. Viikon päästä, kun kuljet perässäni kaupassa niin se haju tosiaan tulee minusta, eikä vauvan vaipasta.
Höpöhöpö ei ainakaan meidän omakotialueella näy kuin joitakuita koirantaluttajia ja joku sauvakävelijä.
Rehellisiä siistejä ja hyvinvoivia ihmisiä.
Nämä jutut tulee suoraan pietarin tehtaalta. Poistan varmistimen oitis, kun luen sanan 'suomalainen' suomalaisissa muka vikaa kaikissa asioissa.