Mieheni toinen nainen
tuli sitten mulle ilmoittautumaan...
Eilen illalla siis ilmestyi oveni taakse kertomaan että heillä on mieheni kanssa ollut suhde jo vuoden. Olen edelleen todella hämilläni enkä oikein tiedä mitä teen tai sanon tai yhtään mitään. En edes naiselle sanonut oikein mitään kun hämmennyin ihan täysin.
En olisi kyllä ikinä uskonut. Miehellä on ollut työmatkoja mutten ole niitä kertaakaan epäillyt.
Kommentit (88)
Kuulin tapauksesta, miten yhdelle naiselle käynyt noin kuin alkuperäiselle keskustelun aloittajalle. Eli ovikello soinut ja oven takana nainen ilmoittamassa salamuhinoinnista tämän mihen kanssa. Keksutelu oli käyty seuraavasti.
Vaimo: No kiitos tiedosta. Oletko raskaana?
Vieras nainen: En.
Vaimo: Oletko saanut jonkun taudin?
Vieras nainen: En.
Vaimo: No mitä minä sitten tässä tilanteessa voin tehdä hyväksesi?
Vieras nainen: öööö...??
Vaimo: Selvittäkää itse keskenänne suhteenne laatu, aikuiset ihmiset!
SLAM ovi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Jos suhde jatkunut pitkään ja monet sen tietävät niin olisiko sittenkin parasta varovaisesti kertoa se petetylle
Siis kenen pitäisi kertoa? Pettäjän vai sen toisen naisen? Vai kaikkien niiden muiden jotka tiesi asiasta?
Ainakin niitten jotka jo pitenpää ovat tuosta pettämisestä tienneet Kaippa se nainenkin kyllästyi tilanteeseen kun kävi ovella kerttomasa Pettäjät eivät kovi usein teoistaan kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi että. Tulisi minun oven taakse myös joku salarakas ja sassiin! Antaisin miehen tavarat heti mukaan.
Samaa toivon.
Mikä ihme teitä estää eroamasta, jos on noin kurjaa? Kyllä ukon saa jättää ilman pettämistäkin. Olkaa hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ehheh, tuli mieleen yks keissi kun varattu mies seukkas nuoren plikan kanssa ja vaimo sai selville ja alkoi kostoksi suhteeseen tän plikan isukin kanssa. Ihanan sairasta. Siinä oli puoli kylää sekaisin, kun juttu tuli julki.
Kova! Pistetään korvan taa pettävien ukkojen varalta.
Vierailija kirjoitti:
OK, huono homma. Varmista nyt miehesi näkemys asiasta, koska on pienen pieni mahdollisuus että ko. nainen on joku mieheesi ihastunut mt-tapaus esim. työpaikalta. Ihan satavarmaa ei ole että ukkosi nusauttelisi tuota kottaraista.
mulla oli lähes 20 vuotta kestänyt suhde. Mies jossain välissä lipsautti, että on keksinyt varalle selityksen/selityksiä. Tämä olis voinut hyvinkin olla yksi skenaario mitä se mietti.
Ps, miksi sanot naista kottaraiseksi? Mies se tässä on pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh... olen erään nyksän naisen miehen exä. Nyksä=kolmas pyörä jutussamme josta ei taida itse tietää mitäään oleellista eikä edes sitä että hänet hankittiin joksikin uhkaukseksi minulle, Me teimme rakkausvaimmaisabortin ja kaikki meni paskaksi... päättyi pahoinpitelyyni jonka jälkeen 'kyllä' kosintaan oli sillä hetkellä mahdottomuus... ja sai nyksänsä... jostain olen kuullut että kärsii ihan hirveästi vaivasta 'väärä pillu aina ja tätä oikeaa ajattelee'... JOS TOTTA NIIN ETTEKÖ OLE SAMAA MIELTÄ ETTÄ AIKA HIRVEÄÄ JA JOPA IHAN SELKÄPIITÄ KARMIVAA ILMAISTA ITSEÄÄN TUOLLA TAVOIN... MIEHELLÄ AIVAN KAMMOTTAVA KOHTALO...
Tällaista se on kun heikkolahjaiset touhuilevat, kirjoituksestakaan ei saa tervejärkinen mitään tolkkua.
Sinä tervejärkinen! Miksi tämä kiinnostaa sinua? Eihän sun tartte reagoida kirjoituksiin joista et edes saa
Lisää heikkolahjaisia tossunkuluttajia, huh huh...
Pahaksi onneksi tyhmyys tuntuu olevan perinnöllistä joten degeneraatio etenee.
Miksi se pettäjä on AINA mies? Ja totta kai sinulla pettäjän nimi, typerä reikä. Se on hauskaa miten te akat aina siirrätte vihan vapaaseen naiseen, ettekä siihen perheen päähän jonka pitäisi johtaa perhettä.
Miksi katsotte miesten petollisuutta ihan tyynenä? Palkitsette vielä nimivallalla.