Mieheni toinen nainen
tuli sitten mulle ilmoittautumaan...
Eilen illalla siis ilmestyi oveni taakse kertomaan että heillä on mieheni kanssa ollut suhde jo vuoden. Olen edelleen todella hämilläni enkä oikein tiedä mitä teen tai sanon tai yhtään mitään. En edes naiselle sanonut oikein mitään kun hämmennyin ihan täysin.
En olisi kyllä ikinä uskonut. Miehellä on ollut työmatkoja mutten ole niitä kertaakaan epäillyt.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen tuli ovellesi? Onko miehesi lopettanut suhteen ja nainen olisi halunnut hänet itselleen? Mikä on naisen motiivi paljastukseen ja mikä on koko totuus? Keskustele asia nyt ensin miehesi kanssa.
Nimenomaan keskustele sentään ensin miehesi kanssa ja ota selvää, puhuuko nainen totta. Jos miehesi ei tähän mennessä ole antanut minkäänlaisia syitä epäilyksille, kannattaa kai nyt sentään varmistaa, ettei nainen satu olemaan joku mieheesi pakkomielteen kehittänyt hullu, ennen kuin pistät avioerohakemuksen vetämään.
Tuollaisessa tilanteessa pitäisi osata sanoa: "Voi kuule turhaan tulit, olen tietenkin tiennyt sinusta koska meillä on avoin suhde ja olen etsinyt tinderistä miehelle jo kaksi muutakin naista joita tapailee sinun lisäksi. Älä turhaan kuvittele että olisit hänen elämänsä rakkaus."
No en piruuttani jättäisi miestä heti vaan tuon 2.naisen kiusaksi jäisin suhteeseen. Järjestelisin kaikessa rauhassa raha ym asioita ja en olisi enää itsekään uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Oi että. Tulisi minun oven taakse myös joku salarakas ja sassiin! Antaisin miehen tavarat heti mukaan.
Samaa toivon.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies ei tiedä, että tiedän hänen kakkosesta. Eikä sitä, että tiedän myös kolmosesta. Eikä sitä, että kilpailutan kakkosta ja kolmosta tosiaan vastaan. Ai ai.
Hih, hyvä juttu🤭👍
Vierailija kirjoitti:
No en piruuttani jättäisi miestä heti vaan tuon 2.naisen kiusaksi jäisin suhteeseen. Järjestelisin kaikessa rauhassa raha ym asioita ja en olisi enää itsekään uskollinen.
Aika surullinen maailma sinulla. Toivottavasti sinulla on joskua mahdollisuus onneen ja hyvään elämään missä ei tarvitse pyöritellä piruiluja ja kostoja. Ymmärtäisin täysin miksi miehesi olisi toisen naisen tarvinnut tuomaan lämpöä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Oi että. Tulisi minun oven taakse myös joku salarakas ja sassiin! Antaisin miehen tavarat heti mukaan.
Veisköhän se miehenkin samalla? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Huh... olen erään nyksän naisen miehen exä. Nyksä=kolmas pyörä jutussamme josta ei taida itse tietää mitäään oleellista eikä edes edes sitä että hänet hankittiin joksikin uhkaukseksi minulle, Me teimme rakkausvaimmaisabortin ja kaikki mnei paskaksi... päättyi pahoinpitelyyni jonka jälkeen' kyllä' kosintaan oli sillä hetkellä mahdoottomuus... ja sai nyksänsä... jostain olen kuullut että kärsii ihan hirveästi vaivasta 'väärä pillu aina ja tätä oikeaa ajattelee'... JOS TOTTA NIIN ETTEKÖ OLE SAMAA MIELTÄ ETTÄ AIKA HIRVEÄÄ JA JOPA IHAN SELKÄPIITÄ KARMIVAA ILMAISTA ITSEEÄÄN TUOLLA TAVOIN... MIEHELLÄ AIVAN KAMMOTTAVA KOHTALO...
Tällaista se on kun heikkolahjaiset touhuilevat, kirjoituksestakaan ei saa tervejärkinen mitään tolkkua.
Miehesi on varmaan sanonut naiselle, että suhde ei jatku. Olen nähnyt läheltä näitä, nainen keksii kaikki mahdolliset painostuskeinot, jos mies ei halua jättää perhettään.
Miehet keksii ihan mitä satuja ja tarinoita vaan päästäkseen välillä vieraan pllun päälle.
Vierailija kirjoitti:
Huh... olen erään nyksän naisen miehen exä. Nyksä=kolmas pyörä jutussamme josta ei taida itse tietää mitäään oleellista eikä edes sitä että hänet hankittiin joksikin uhkaukseksi minulle, Me teimme rakkausvaimmaisabortin ja kaikki meni paskaksi... päättyi pahoinpitelyyni jonka jälkeen 'kyllä' kosintaan oli sillä hetkellä mahdottomuus... ja sai nyksänsä... jostain olen kuullut että kärsii ihan hirveästi vaivasta 'väärä pillu aina ja tätä oikeaa ajattelee'... JOS TOTTA NIIN ETTEKÖ OLE SAMAA MIELTÄ ETTÄ AIKA HIRVEÄÄ JA JOPA IHAN SELKÄPIITÄ KARMIVAA ILMAISTA ITSEÄÄN TUOLLA TAVOIN... MIEHELLÄ AIVAN KAMMOTTAVA KOHTALO...
Tällaista se on kun heikkolahjaiset touhuilevat, kirjoituksestakaan ei saa tervejärkinen mitään tolkkua.
Sinä tervejärkinen! Miksi tämä kiinnostaa sinua? Eihän sun tartte reagoida kirjoituksiin joista et edes saa mitään tolkkua.
Niinhän se just on. Joillakin älyä hoi ei ole, voi voi... korjasin mieleksesi kait tekstin kirjoitusvirheet vaikka en ole tekstin kirjoittaja kuitenkaan. Minä kyllä ymmärsin. Kun virheet on korjattu niin tekstin ehkä ymmärtää. Elämässä tehtyjä virheitä harvemmin voi edes korjata! Olen kuitenkin havainnut että joissakin tapauksissa elämän kauheudet ja väärin tehdyt asiat kääntyvätkin ihan 'oikeiksi' loppupeleissä. Ei aina ehkä ilmaiseksi vaan tarttee nähdä vähän vaivaa ja tehdäkin jotakin. Mitä pystyy tekemään lukkoon menneissä jutuissa ja kun kartalle jo vedetty muut 'puolisot' ja tehty 'sopimukset' onkin jo vaikeampi juttu. Siinä ei huumorillakaan pötkitä pitkälle. Joissakin tapauksissa ratkaisu voi olla jopa oikeuslaitoksen apu! Mitään paskanjauhantaa ja valheita en kuitenkaan suosittelisi vaan rehellisyyttä mitä kammottavimmissakin asioissa ja suhteissa sekä avoimuutta suuntaan ja toiseen. JATKOON! IHAN FILMIMATSKUA!
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä tuhlaisi aikaani ja elämääni tuollaiseen, vaan etsisin parempaa. Mutta olenkin 40+ ei ole enää mielin määrin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet keksii ihan mitä satuja ja tarinoita vaan päästäkseen välillä vieraan pllun päälle.
Joo ja pitääkseen vaimon myös. Toinen nainen on pakkomielteinen stalkkeri, joka kävi humalaisen Mies reppanaa kiinni kuin sika limppuun, kiristää ja vetelee naruista. Mies ei säälistä voinut vastustaa. Vaimo sen sijaan on ihmeellinen pyhimys, jota mies palvoo, eikä koskaan satuttaisi. Miestä kaduttaa hirveästi, että hairahtui sen korppikotkan kynsiin. Ikinä ei enää... paitsi ehkä pikkujouluissa.
Vaikka kaikki tietää, että mies flirttaa minkä ehtii, kähmii ja laittelee pokkana ehdottelevia viestejä naisille.
Vierailija kirjoitti:
Jatkatte elämää kolmistaan.
Tätä olin tulossa ehdottamaan. Jaatte miehen esim ma-to sinulle ja pe-su sille toiselle.
Voi miten surullista voimia sinulle kaikkeen miten päätät jatkaa tästä eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan joo. Ja ainoa mitä järkytykseltäsi keksit, on kirjoittaa vauvikselle. Niinpä.
Tuossa tilanteessa on ehkä hankala tietää kenelle puhuisi. Silti on pakko jotenkin alkaa työstää asiaa.
Anonyymipalsta on sikäli turvallinen, ettei ainakaan päin naamaa joku "ystävä" pamauta, että "ollaan tiedetty tuo jo pitkään".
No mutta me kaikki ollaan tiedetty se jo pitkään. Siksi ne kummalliset hiljaisuudet ja vaivaannuttavat tapaamiset. Siksi kaikki hymistelee oudosti sulle. Kyselee "miten teillä menee"?
On vaan niin selkeetä olla sinkku. Ottaisin myös ainoastaan vapaan miehen vierelleni. En ikinä ottaisi kerran pettänyttä miestä suhteeseen kanssani. Kerran jos pettää niin pettää toisenkin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Arki koittaa kaikissa suhteissa ennemmin tai myöhemmin. Sitten se kultakimpale onkin vain haisevaa rikkikiisua. Anna AP miehen mennä. Äläkä ota takaisin.
No ei kaikkien suhteissa päädytä pettämiseen, vaikka arki koittaisikin. Huonoissa suhteissa päädytään, hyvissä arkikin on mukavaa ja molemmat kestää sen.
Jos suhde jatkunut pitkään ja monet sen tietävät niin olisiko sittenkin parasta varovaisesti kertoa se petetylle
Kyllä olet tyhmä jos uskot miehesi sanoneen naiselle ettei jätä sinua koskaan. Miehesi vain tajusi jossain vaiheessa ettei haluakaan juuri tuota naista. Ehkä sitten sen seuraavan..
Sinulle nauretaan