Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni toinen nainen

Vierailija
08.11.2024 |

tuli sitten mulle ilmoittautumaan...

Eilen illalla siis ilmestyi oveni taakse kertomaan että heillä on mieheni kanssa ollut suhde jo vuoden. Olen edelleen todella hämilläni enkä oikein tiedä mitä teen tai sanon tai yhtään mitään. En edes naiselle sanonut oikein mitään kun hämmennyin ihan täysin.

En olisi kyllä ikinä uskonut. Miehellä on ollut työmatkoja mutten ole niitä kertaakaan epäillyt.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehelle moro ja näkemiin.

Vierailija
2/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkatte elämää kolmistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Kolmen kimppaa.

Vierailija
4/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla shokkivaihe menossa. Vuokraa asunto, pakkaa tavarasi kun mies on pois ja häivyt. Tuollainen p@skaläjä ei ansaitse mitään selityksiä.

Vierailija
5/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Onneksi nainen oli selkärangallinen ja sanoi. Ehkä hänellä on lisätietojakin siitä. Luulen että hankkisin asunnot erilleen aika äkkiä. Ja miettisin että mikä tyyppi se oikein oli.

Vierailija
6/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syypää on sitten miehesi, ei tämä toinen nainen. Et ala itseäsi vertaamaan häneen, purkamaan vihaa tai muuta paskaa. Miehesi on päättänyt kikkelinsä työntää toiseen, hän se on tässä pettänyt.

Vierailija
7/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen tuli ovellesi? Onko miehesi lopettanut suhteen ja nainen olisi halunnut hänet itselleen? Mikä on naisen motiivi paljastukseen ja mikä on koko totuus? Keskustele asia nyt ensin miehesi kanssa.

Vierailija
9/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, huono homma. Varmista nyt miehesi näkemys asiasta, koska on pienen pieni mahdollisuus että ko. nainen on joku mieheesi ihastunut mt-tapaus esim. työpaikalta. Ihan satavarmaa ei ole että ukkosi nusauttelisi tuota kottaraista.

Vierailija
10/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että. Tulisi minun oven taakse myös joku salarakas ja sassiin! Antaisin miehen tavarat heti mukaan.

Vierailija
11/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan joo. Ja ainoa mitä järkytykseltäsi keksit, on kirjoittaa vauvikselle. Niinpä.

Vierailija
12/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Onneksi nainen oli selkärangallinen ja sanoi. Ehkä hänellä on lisätietojakin siitä. Luulen että hankkisin asunnot erilleen aika äkkiä. Ja miettisin että mikä tyyppi se oikein oli.

Vai selkärangallinen? Hän on kuitenkin todennäköisesti tietoisesti aloittanut suhteen varatun kanssa. Mitkä ovat motiivit tulla nyt ovelle paljastamaan suhde? Onko hän vaatinut miestä jättämään vaimonsa ja mies onkin lopettanut heidän suhteen?

Vierailija
13/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
14/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, nuo pikku vekkulit. Miten sanonta maan repeämisestä menikään?

Vierailija
15/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slut!

Vierailija
16/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä kiva nähdä mitä miehet tekisivät, kun osuisi omalle kohdalle. Joku naapurin Jaska tulisi ilmoittamaan notta oomma tuon akkas kanssa vähän sutineet että näin on päässyt käymään.

Vierailija
17/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele asiasta ensin miehesi kanssa. Minun miehelläni oli myös seksisuhde toiseen naiseen kun meillä meni huonosti hänen komennustyönsä vuoksi. Suhde kesti 2 kk ja tuona aikana nainen kuvitteli seurustelevansa mieheni kanssa, vaikka mies oli tavannut häntä vain katseilta piilossa ja sanonut, että ei ole perhettään jättämässä. Nainen vaati miestäni jättämään perheensä ja muuttamaan tälle toiselle paikkakunnalle. Mies lopetti suhteen. Sen jälkeen nainen ilmestyi työpaikalleni eräänä päivänä ja kertoi yksityiskohtia heidän sänkypuuhistaan ja sanoi, että mies oli luvannut jättää minut ja perustaa hänen kanssa perheen, tehdä lapsia ym. Hieroi päin kasvojani miten paljon heillä on seksiä harrastettu, missä asennoissa ja miten mies on sanonut rakastavansa tätä. Minun työpäiväni päättyi siihen enkä päässyt töihin seuraavanakaan päivänä.

Keskustelin mieheni kanssa ja hän tunnusti suhteen, mutta kiisti tietenkin seksin määrän sekä että olisi koskaan luvannut naiselle, että jättää minut. Päinvastoin oli sanonut, ettei jätä minua koskaan ja kun nainen oli alkanut vaativaksi, lopetti suhteen.

Meillä alkoi miehen kanssa tämän jälkeen pariterapia ja harkinta, mitä haluamme tältä suhteelta, jos yhtään mitään. Nainen laitteli minulle jonkin aikaa viestejä miehestäni, mitä kaikkea olivat yhdessä tehneet ym. Mieheni väitti niitä valheiksi, mutta mistä sen tietää. Joka tapauksessa tämän naisen motiivina oli toive siitä, että minä jättäisin mieheni hänelle.

Vierailija
18/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään pieni rehellisyyshaaste. Kaikki sivuvaimot (tai miehet) reippaasti esittäytymään nyxille. Saatte rauhassa rupatella mukavia ja vertailla tulevaisuudensuunnitelmia. Se varattu hanipöö on saattanut luvata samat maat ja taivaat molemmille.

Vierailija
19/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh... olen erään nyksän naisen miehen exä. Nyksä=kolmas pyörä jutussamme josta ei taida itse tietää mitäään oleellista eikä edes edes sitä että hänet hankittiin joksikin uhkaukseksi minulle, Me teimme rakkausvaimmaisabortin ja kaikki mnei paskaksi... päättyi pahoinpitelyyni jonka jälkeen' kyllä' kosintaan oli sillä hetkellä mahdoottomuus... ja sai nyksänsä... jostain olen kuullut että kärsii ihan hirveästi vaivasta 'väärä pillu aina ja tätä oikeaa ajattelee'... JOS TOTTA NIIN ETTEKÖ OLE SAMAA MIELTÄ ETTÄ AIKA HIRVEÄÄ JA JOPA IHAN SELKÄPIITÄ KARMIVAA ILMAISTA ITSEEÄÄN TUOLLA TAVOIN... MIEHELLÄ AIVAN KAMMOTTAVA KOHTALO...

Vierailija
20/88 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai haittaa koska miehesi on komea kuitenkin ja halusit komean miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi