Mieheni toinen nainen
tuli sitten mulle ilmoittautumaan...
Eilen illalla siis ilmestyi oveni taakse kertomaan että heillä on mieheni kanssa ollut suhde jo vuoden. Olen edelleen todella hämilläni enkä oikein tiedä mitä teen tai sanon tai yhtään mitään. En edes naiselle sanonut oikein mitään kun hämmennyin ihan täysin.
En olisi kyllä ikinä uskonut. Miehellä on ollut työmatkoja mutten ole niitä kertaakaan epäillyt.
Kommentit (88)
Jos aloitus olisi totta, sanoisin että onneksi olkoon. Mutta tuskin on. Harvemmin ne toiset naiset ilmoittautuu ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Ja syypää on sitten miehesi, ei tämä toinen nainen. Et ala itseäsi vertaamaan häneen, purkamaan vihaa tai muuta paskaa. Miehesi on päättänyt kikkelinsä työntää toiseen, hän se on tässä pettänyt.
Eikö riittänyt että tulit jo ovelle
Vierailija kirjoitti:
Jos aloitus olisi totta, sanoisin että onneksi olkoon. Mutta tuskin on. Harvemmin ne toiset naiset ilmoittautuu ovelle.
Aww olisi niin ihanaa. Mutta kakkonen on täysin viaton, niin miksi ihmeessä tulisi kenenkään oven taakse?
Minun mies ei tiedä, että tiedän hänen kakkosesta. Eikä sitä, että tiedän myös kolmosesta. Eikä sitä, että kilpailutan kakkosta ja kolmosta tosiaan vastaan. Ai ai.
Oispa kakkosta.
Okei, ois edes ykköstä.
Onko Porvoossa six-pack nelosta? Janottaa. Voisin tulla juomaan.
Tosi kiva ylläri. Itse voisin antaa anteeksi jonkun yksittäisen hairahduksen mutta en ikinä mitään sivusuhdetta. Sivusuhde vaatii systemaattista ja pitkäaikaista valehtelua eikä niin tehdä omalle puolisolle, ei vaikka kuinka olisi vaikeaa. Lisäksi jos pystyy tuohon kerran niin pystyy toistekin. Jos on tuollainen suhde niin siinä katuu ainoastaan kiinnijäämistä. Muu katumus olisi lopettanut suhteen heti alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole niin tollo että ensimmäisenä tulee vauva-sivustolle kertomaan tuollaisesta. Provo mikä provo.
Kyllä minä ainakin vuosia sitten tulin. Alkushokissa piti jonnekin päästä avautumaan.
Mansesta joku provoilee hikisestä ja p*skaisesta vuokraluukustaan. Poistoon koko ketju.
Olenkin odottanut että ns. Ykkönen olisi paikalla, niin voisin mennä avautumaan useamman vuoden suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Olenkin odottanut että ns. Ykkönen olisi paikalla, niin voisin mennä avautumaan useamman vuoden suhteesta.
Olet odottanut, höpö höpö. Mene sinäkin rohkeasti oven taakse ja ilmoittaudu salasuhteeksi. Mitä sitä turhaan jäädä sattumaa odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin sanottu ykkönen? Olet siis itse ykkönen, vaimo vasta kakkonen. Kylläpä ihanan miehen ykkönen haluatkin olla, pidä kiinni kultakimpaleesta. Ansaitsette toisenne.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Onneksi nainen oli selkärangallinen ja sanoi. Ehkä hänellä on lisätietojakin siitä. Luulen että hankkisin asunnot erilleen aika äkkiä. Ja miettisin että mikä tyyppi se oikein oli.
Voi olla myös miestä kohtaan manipulaatiota, kun mies ei ole suostunut jättämään vaimoaan.
Kiinnostaa kuin kilo kiviä. Lisääntykää ja täyttäkää maa, mutta hoitakaa itse pjaskanne.
Ehheh, tuli mieleen yks keissi kun varattu mies seukkas nuoren plikan kanssa ja vaimo sai selville ja alkoi kostoksi suhteeseen tän plikan isukin kanssa. Ihanan sairasta. Siinä oli puoli kylää sekaisin, kun juttu tuli julki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan joo. Ja ainoa mitä järkytykseltäsi keksit, on kirjoittaa vauvikselle. Niinpä.
Tuossa tilanteessa on ehkä hankala tietää kenelle puhuisi. Silti on pakko jotenkin alkaa työstää asiaa.
Anonyymipalsta on sikäli turvallinen, ettei ainakaan päin naamaa joku "ystävä" pamauta, että "ollaan tiedetty tuo jo pitkään".
Aijai, ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu ottaa toisen naisen? Pääsisi edes ensimmäisestä eroon.
Jospa kumminkin molemmat anopit on kivoja.
Tuuhan nyt sitten kertomaan, kun kerrot miehellesi, että mikä on hänen versionsa.