Gigantin palvelu ei vaan parane - vai paraneeko? Kerro!
Itse vain viallisen tuotteen monen viikon odotuksen jälkeen. Nyt odotan jo toista viikkoa ehjää tuotetta em. tilalle. Eikä asiakaspalvelu kommentoi.... ARGH!
Kommentit (9)
Köyhä olen, mutta silti vältän gigassa asioimista. Aivan ihme touhua.
Kodinkoneen tuonti 8-16 välillä, kellä helvetissä on aikaa 8 tuntia odotella. Naurettavaa touhua nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Kodinkoneen tuonti 8-16 välillä, kellä helvetissä on aikaa 8 tuntia odotella. Naurettavaa touhua nykyaikana.
Ota etäpäpivä tai vapaata.
Palvelu paranee kaikkialla kun me itse parannamme sitä. Ei se itsestään parane sekään.
Palvelu parani huomattavasti kun lakkasin käymästä siellä. Muualta saa parempaa palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kodinkoneen tuonti 8-16 välillä, kellä helvetissä on aikaa 8 tuntia odotella. Naurettavaa touhua nykyaikana.
Ota etäpäpivä tai vapaata.
Kuka maksaa siitä odottelusta palkan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen asikaspalvelun pitäisi kommentoida?
Ilmoittaa, milloin uusi tuote tulee nyt ainakin! Enkä pistäisi pahakseni, vaikka antaisivat väli-ilmoituksen, että asiasi on hoidettavana (ja antaisivat jonkun hyvityksen). Prle, kohta 2 kk ilman toimivaa konetta!
Mitä sen asikaspalvelun pitäisi kommentoida?