Mieheni toinen nainen
tuli sitten mulle ilmoittautumaan...
Eilen illalla siis ilmestyi oveni taakse kertomaan että heillä on mieheni kanssa ollut suhde jo vuoden. Olen edelleen todella hämilläni enkä oikein tiedä mitä teen tai sanon tai yhtään mitään. En edes naiselle sanonut oikein mitään kun hämmennyin ihan täysin.
En olisi kyllä ikinä uskonut. Miehellä on ollut työmatkoja mutten ole niitä kertaakaan epäillyt.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Huh... olen erään nyksän naisen miehen exä. Nyksä=kolmas pyörä jutussamme josta ei taida itse tietää mitäään oleellista eikä edes edes sitä että hänet hankittiin joksikin uhkaukseksi minulle, Me teimme rakkausvaimmaisabortin ja kaikki mnei paskaksi... päättyi pahoinpitelyyni jonka jälkeen' kyllä' kosintaan oli sillä hetkellä mahdoottomuus... ja sai nyksänsä... jostain olen kuullut että kärsii ihan hirveästi vaivasta 'väärä pillu aina ja tätä oikeaa ajattelee'... JOS TOTTA NIIN ETTEKÖ OLE SAMAA MIELTÄ ETTÄ AIKA HIRVEÄÄ JA JOPA IHAN SELKÄPIITÄ KARMIVAA ILMAISTA ITSEEÄÄN TUOLLA TAVOIN... MIEHELLÄ AIVAN KAMMOTTAVA KOHTALO...
Nyt ne lääkkeet äkkiä nassuun. En ymmärtänyt tuosta sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sulla shokkivaihe menossa. Vuokraa asunto, pakkaa tavarasi kun mies on pois ja häivyt. Tuollainen p@skaläjä ei ansaitse mitään selityksiä.
Eikö sen miehen pitäisi lähteä, jos on uuden löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen tuli ovellesi? Onko miehesi lopettanut suhteen ja nainen olisi halunnut hänet itselleen? Mikä on naisen motiivi paljastukseen ja mikä on koko totuus? Keskustele asia nyt ensin miehesi kanssa.
Mitä keskusteltavaa tuossa enää on? Pettäjä on pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen tuli ovellesi? Onko miehesi lopettanut suhteen ja nainen olisi halunnut hänet itselleen? Mikä on naisen motiivi paljastukseen ja mikä on koko totuus? Keskustele asia nyt ensin miehesi kanssa.
Niin että pitäisi sokeasti uskoa täysin vierasta ihmistä? Eikö maailmassa ole mielestäsi mitään kamalampaa asiaa kuin pettäminen?
Vierailija kirjoitti:
Ja tää pikkupirpana otti alotuksen tosissaan...voi sua😁
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan joo. Ja ainoa mitä järkytykseltäsi keksit, on kirjoittaa vauvikselle. Niinpä.
Voisin kuvitella hyvin tekeväni niin, jos tapahtuu jotain inhottavaa mistä en halua puhua kenellekään tutulle. Juuri tuon kaltaiset asiat haluan ensin selvittää itselleni.
No vaikka olen mies, niin olen kokenut tilanteen. Oli mennyt välillä huonosti ja ym. blaa, mutta sitten paremmin. Se oli joku paikallinen kovis. Kuin olisi lyöty puukolla sydämeen tai johonkin aivolohkoon, missä oli tunteita. Jähmetyin, poistuin. Pari katkeraa viestiä lähetin. Miten siitä pääsee yli? Ei mitenkään, olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille pettäminen ei ole maailmanloppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tää pikkupirpana otti alotuksen tosissaan...voi sua😁
En ole mikään pirpana vaan itselleni on käytännössä käynyt samoin.
Arki koittaa kaikissa suhteissa ennemmin tai myöhemmin. Sitten se kultakimpale onkin vain haisevaa rikkikiisua. Anna AP miehen mennä. Äläkä ota takaisin.
Ei kukaan ole niin tollo että ensimmäisenä tulee vauva-sivustolle kertomaan tuollaisesta. Provo mikä provo.
Vierailija kirjoitti:
Ja syypää on sitten miehesi, ei tämä toinen nainen. Et ala itseäsi vertaamaan häneen, purkamaan vihaa tai muuta paskaa. Miehesi on päättänyt kikkelinsä työntää toiseen, hän se on tässä pettänyt.
Niin, muistakaa nyt kaikki, että se toinen nainen on aina täysin syytön! Mies yksin on syyllinen, onko selvä? Ettei nyt vaan kukaan alkais kuvitteleen, että sillä naisella on jotain tekoa tässä petoksessa. Ei ole, piste!
Vierailija kirjoitti:
Keskustele asiasta ensin miehesi kanssa. Minun miehelläni oli myös seksisuhde toiseen naiseen kun meillä meni huonosti hänen komennustyönsä vuoksi. Suhde kesti 2 kk ja tuona aikana nainen kuvitteli seurustelevansa mieheni kanssa, vaikka mies oli tavannut häntä vain katseilta piilossa ja sanonut, että ei ole perhettään jättämässä. Nainen vaati miestäni jättämään perheensä ja muuttamaan tälle toiselle paikkakunnalle. Mies lopetti suhteen. Sen jälkeen nainen ilmestyi työpaikalleni eräänä päivänä ja kertoi yksityiskohtia heidän sänkypuuhistaan ja sanoi, että mies oli luvannut jättää minut ja perustaa hänen kanssa perheen, tehdä lapsia ym. Hieroi päin kasvojani miten paljon heillä on seksiä harrastettu, missä asennoissa ja miten mies on sanonut rakastavansa tätä. Minun työpäiväni päättyi siihen enkä päässyt töihin seuraavanakaan päivänä.
Keskustelin mieheni kanssa ja hän tunnusti suhteen, mutta kiisti tietenkin seksin mä
😂😂😂😂😂 anteeksi. Ei ole sanoja.mies raukka kikkeli vain vei.
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä kiva nähdä mitä miehet tekisivät, kun osuisi omalle kohdalle. Joku naapurin Jaska tulisi ilmoittamaan notta oomma tuon akkas kanssa vähän sutineet että näin on päässyt käymään.
🤣
Oliko tämä siis televisio-ohjelma?
Hyvästä miehestä riittää jaettavaa. Miksi turhaan pistää kuvioita uusiksi! Alfoja on ennenkin jaettu, koska ei niitä kaikille riitä!
Ilmoitat vaan, että hankit sinäkin maksullisen pt:n/adoniksen...jos rahkeet/rahat/into riittää.
Minä olisin niin häijy, että en sanoisi miehelle mitään. Olisin ihan niinkuin ennenkin. Siinäpä miettisi kakkonen, että miksi en reagoi. Joutuisi tulemaan uudestaan käymään. Voisin tarjota kahvit, jos hän tuo pullat.
Oletteko hyvät naiset tulleet ajatelleeksi, että toisinaan miehet löytävät toisensa, kun vaimoilla lapset ja väsymys päällä. Kaverit käy vähän harrastamassa keskenään. Mailat saa kyytiä....
Kuka hullu ottaa toisen naisen? Pääsisi edes ensimmäisestä eroon.
Saisko tän suomeksi?