Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö jatkuvien saikkujen takia antamaan kenkää?

Vierailija
07.11.2024 |

Työkaverilla on 1-3 kertaa joka kuukausi "migreeni", yllättäen osuu yleensä juuri maanantaille tai perjantaille.

Mitä työnantaja pystyy tehdä tässä tilanteessa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poissaolopäiviä ei ole enempää kuin 1-3/kk, niin ei tuolla perusteella pysty mitenkään irtisanomaan.

Vierailija
22/27 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja voi vaatia sairaustodistuksen migreenistakin. Eikö nämä yhden päivän poissaolot lopu, jos tulee se palkaton ensimmäinen sairauspäivä. 

En minä silti tulisi migreenissä töihin. Sinulla ei taida olla mitään käryä mitä on migreeni.

Kyllä minä migreenissäkin käyn töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja voi vaatia sairaustodistuksen migreenistakin. Eikö nämä yhden päivän poissaolot lopu, jos tulee se palkaton ensimmäinen sairauspäivä. 

En minä silti tulisi migreenissä töihin. Sinulla ei taida olla mitään käryä mitä on migreeni.

No, eipä ole sitten kummoinen migreeni. Ei jokainen pikku pään jomotus ole migreeniä.

Vierailija
24/27 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkavetilla on joka toinen viikko flunssa, sillä saa kivasti 3 pv vapaata ja loppuviikon etätöitä.

Vierailija
25/27 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eipä ole sitten kummoinen migreeni. Ei jokainen pikku pään jomotus ole migreeniä.

Ihan on diagnosoitu migreeni ja kyllähän se juilii kovasti. Migreeniä on juu eri asteisella oireistolla mutta kun nyt tuossa niin polleana kyseltiin onko asiasta mitään käryä niin taitaa olla mulla vähän enemmän kokemusta aiheesta.

Vierailija
26/27 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä myös diagnosoidun sairauden vuoksi voi joutua irtisanotuksi, mutta se ei ole helppo eikä nopea ratkaisu. Kuten kaikissa muissakin irtisanomisissa vaatii tämä lailliset perusteet ja ensin pitää tarjota muita ratkaisuja, kuten työajallisia ja -tehtävällisiä muutoksia. 

Jos muuta työtä tai työaikaa ei voi järjestää niin potkut voi antaa kestosaikuttajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi