Ovatko naiset unohtaneet naisellisuutensa ja viehätysvoimansa?
Ovatko naiset Suomessa unohtaneet viehätysvoimansa ja miten sitä tuodaan esille ja miten käyttäydytään? Ulkomailta voisitte saada naiseudesta oppia jos olette Suomen kamaralla vähän hukassa. Kannattaa käydä vaikka lomalla Aasiassa tai vaikka ihan keskieuroopassa.
Kommentit (158)
Ohoh! Olenpas nyt muuten täysin unohtanutkin naisellisuuden. Ei ole tekoripsiä, ei ole silikooneja, ei kireitä vaatteita. X-kromosomit kyllä löytyy, mutta niitä ei varmaankaan lasketa? :)
Ei nykyään parane sellaisia, koska sitten haukutaan h u O r a k si
Naisellisuus tuntuu hyvältä ja luontevalta vain jos vieressä on miehinen mies. Tällaisia miehiä on Suomessa kuitenkin hyvin harvassa enää. Ja ne, jotka luulevat olevansa miehisiä miehiä luulevat sen tarkoittavan usean naisen pyörittämistä samaan aikaan ja niin edelleen. Onneksi löysin itse ihanan ja miehisen miehen Virosta. Oikeaa miehistä miestä voikin palvella ja hänen vuokseen pukeutua naisellisesti sekä tuntea olonsa turvalliseksi siten, että uskaltaa näyttää naisellisuuttaan ja jopa heikkouksiaan.
Kyllä. Järkkyjä rempseitä akkoja näkee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen, että tämän jätän nuoremmille ja muille. Miksi ihmeessä mä tällaisia höpötyksiä harrastaisin? Vanha ihminen (43 v).
43-vuotias on vanha ihminen??
Onko tämä nyt taas tätä kriteerilässytystä? Usko nyt jo huviksesi, että jokainen elää tavallaan, eikä kenenkään olemassaolo, tai elämän tarkoitus ole miellyttää jonkun randomtyypin silmää. Ja lakkaa spämmäämästä näitä typeriä aloituksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Järkkyjä rempseitä akkoja näkee paljon.
Entä sitten?
Teit sitten tämän aloituksen marraskuussa?
Vierailija kirjoitti:
Suomi-naiset lässyttää vaan MEETOOSTA ja seksuaalisesta ahdistelusta...ja jos ovat mukuloita tehneet,niin lypsävät elatusmaksuja yms...
On se järkyttävää että miehet JOUTUVAT elättämään omia lapsiaan joita ovat siittäneet :D
#miehenlogiikka
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt ihmiset provosoitui. Kalikka kalahti. Hyvä, että joku tuo asiaa esiin.
suomalainen nainen joka ei asu Suomessa
Tässä "suominainen on ruma ja epänaisellinen" -jankkauksessa ei ole mitään uutta. Taidat olla uusi internetissä, tai provo ;) Anu Saagim on tässä haukkumisessa kunnostautunut, kuka muistaa?
Lars Leevi on hyvä ja menee katsomaan nyt sitä jynkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Viehätysvoimaa on monenlaista, eivät kaikki viehäty korkokengistä, pitkistä hiuksista, hajuvesistä tai hameen alta vilkkuvista sääristä.
Ainoa mikä noista edustaa naisellisuutta itselleni on pitkät hiukset.
t. Naisellinen nainen
Viehätysvoima on korvattu tyrkyttävällä seksikkyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla naisellinen ja viehättävä?
Itse ainakin voin paremmin kun käyttäydyn sukupuoleni ominaisuuksien mukaan enkä yritä kieltää sitä mitä luonnostani olen. Kauan kesti oman naisellisuuden löytäminen, koska esikuvia ei ollut missään ympärillä.
Nyt en ymmärrä, voisitko selittää mitä ovat ne sukupuolen ominaisuudet minkä mukaan pitäisi käyttäytyä ja mitä nainen luonnollisesti on?
Ajat on muuttuneet. Naiset Suomessa ovat enemmän itsetietoisia paljon enemmän.
He ehostavat enenevästi pysyvin koruin ja tatskoin olemustaan kuin ennen, ehkä 10 vuotta sittenkään, ja pyrkivät kestäviin juttuihin kuten kumihuulet ja kestovärjäykset. Näitä vaatimuksia on tullut suosituilta miehiltä joilla on mahdollisuus iskeä kansainvälisiä naisia kumppaneikseen ja suomi-neito on peliin lähtenyt itsensä uhraten turhamaisuudelle kun itsetuntoa pitää buustata kaikin keinoin herättää huomio näissä prosentti-miehissä. Tavikselle kelpaa aina vähempikin ehostus naisella. Nykyään tosin tavis-naiselle ei läheskään usein enää kelpaa sellainen perustavismies.
Jos miehenä kommentoin että meikkaamalla stailatut naiset takavuosina oli omana itsenään kauniimpia kun meikin määrää on helppo lisätä tai vähentään mutta milläs ne huulitäytteet muuksi muuttuu? Tissi ja peppufyllingeistä puhumattakaan tatskojen kanssa. Tarkoitan että sinne levelille kun joku nainen päättää lähteä ei paluu tavisleveliin ole helppo eikä mieluinen.
Ei ole reilua myöskään verrata eri kulttuureja jossa on koko ikänsä vähän meikannut nainen, vs. ulkomaalainen biletär joka elää stailaamisen ja itsetehostuksen maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä varten? En minä ainakaan mitään miestä enää halua vaivoikseni.
Mies vaihtais sun autoon renkaat ja pienis saunapuut liiteriin? Avaisi myös purkit ja purnukat 👍
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan tajuttu että sitä onnellisempi elämä mitä vähemmän sun kaltaiset viehättyy meistä.
Kunhan olet katkera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä varten? En minä ainakaan mitään miestä enää halua vaivoikseni.
Mies vaihtais sun autoon renkaat ja pienis saunapuut liiteriin? Avaisi myös purkit ja purnukat 👍
Vaihdoin oman autoni renkaat ja mies omansa. Puut on kaadettu, halottu, åieitty ja liiteriin kannettu yhdessä. Noi purkit ja purnukat on kyllä hyvä veto, vaikka mitä kikkailisi, niin välillä pitää kyllä apua pyytää.
Täällä Espanjassa naiset ovat naisia. Pitävät itsestänsä erittäin hyvää huolta, hiukset ja iho kauniina, pukeutuvat tyylikkäästi ja treenaavat pitäen kroppansa kuosissa. Toisin kuin kotimaan rumat lihavat ryhävalaat..
Ovatko miehet Suomessa unohtaneet viehätysvoimansa ja miten sitä tuodaan esille ja miten käyttäydytään? Ulkomailta voisitte saada miehisyydestä oppia jos olette Suomen kamaralla vähän hukassa. Kannattaa käydä vaikka lomalla Itä-Euroopassa tai vaikka ihan Baltiassa, Puolassa tai Kreikassa.