Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko naiset unohtaneet naisellisuutensa ja viehätysvoimansa?

Vierailija
06.11.2024 |

Ovatko naiset Suomessa unohtaneet viehätysvoimansa ja miten sitä tuodaan esille ja miten käyttäydytään? Ulkomailta voisitte saada naiseudesta oppia jos olette Suomen kamaralla vähän hukassa. Kannattaa käydä vaikka lomalla Aasiassa tai vaikka ihan keskieuroopassa.

Kommentit (158)

Vierailija
141/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs w t -porukoissa liikutte???

Niinpä, valitse seurasi.

Vierailija
142/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole unohtanut. Kieltäydyn näyttämästä kauneuttani, koska kuulun 4B-liikkeeseen (joka on alkuisin Etelä-Koreasta, joka on Aasiassa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla naisellinen ja viehättävä? 

Eli miesten ei myöskään tarvitse olla miehekkäitä ja komeita?

Miksi pitäisi? mitä se miehekkyys edes on? Ja sitten taas kauneus ei ole sama kuin viehättävyys, joten mikähän mahtaa olla sitten vastaava miehellä.

Vierailija
144/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsen kokoinen vinkuja on sinusta naisellinen, niin tervemenoa vaan sinne Aasiaan

Joo, en ymmärrä näiden aasialaisten naisten "naisellisuutta". Tosiasiassa 140-senttisiä lättäpäitä, joilla ei ole laaksoa eikä kukkulaa missään. Tasapaksuja pötkylöitä. Ja se ääni.... korviin sattuu se kimitys.

Uskallatko tehdä samanlaisen stereotyyppejä täynnä olevan listan Saharan eteläpuolen mustista naisista?

Miten on?

Vierailija
145/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla naisilla on tärkeämpiäkin asioita kuin keskittyä omaan ulkonäköön ja siihen, onko meikki ja hiukset viimosen päälle. Tärkeämpiäkin asioita on tosiaan. Eipä suurin osa miehistäkään ole niin huoliteltuja koko ajan .

Mitä tärkeämpiä asioita suomiakoilla muka on? Tinderin räpeltäminen? Hedelmäpelin pelaaminen? Salkkarien katsominen? Sipsien syöminen?

En tiedä oletko huomannut, että meikäläiset naiset käyvät töissä ihan siinä missä siippansakin. Suomalaiseen kulttuuriin ei onneksi kuulu se, että naisen paikka olisi nyrkin ja hellan välissä. Ainakaan yleisimmin, poikkeuksia ikävä kyllä on.

En usko että tässä nyt nyrkki on tarpeen mutta naisen tulisi ihan itse tiedostaa että se kotiliesi on naiselle se tur

Miehiä on reilusti enemmän työttömänä kuin naisia ja alkoholismikin selvästi yleisempää miehillä.

Vierailija
146/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla naisilla on tärkeämpiäkin asioita kuin keskittyä omaan ulkonäköön ja siihen, onko meikki ja hiukset viimosen päälle. Tärkeämpiäkin asioita on tosiaan. Eipä suurin osa miehistäkään ole niin huoliteltuja koko ajan .

Mitä tärkeämpiä asioita suomiakoilla muka on? Tinderin räpeltäminen? Hedelmäpelin pelaaminen? Salkkarien katsominen? Sipsien syöminen?

En tiedä oletko huomannut, että meikäläiset naiset käyvät töissä ihan siinä missä siippansakin. Suomalaiseen kulttuuriin ei onneksi kuulu se, että naisen paikka olisi nyrkin ja hellan välissä. Ainakaan yleisimmin, poikkeuksia ikävä kyllä on.

En usko että tässä nyt nyrkki on tarpeen mutta naisen tulisi ihan itse tiedostaa että se kotiliesi on naiselle se turvallisin paikka ja saavat sitten lapsosetkin enemmän huomiota. En ymmärrä mikä hinku naisilla on työttömyysmarkkinoille kun sitten kutienkin tulee burnout ja psyykkinen romahdus ja ahdistus ja sitten sitä alkoa vasta meneekin.

Miehiä on reilusti enemmän työttömänä kuin naisia ja alkoholismikin selvästi yleisempää miehillä.

Mitähän nekin työttömät miehet valittavat, miehen tulisi ihan itse tiedostaa että se kotiliesi on miehelle se turvallisin paikka ja saavat sitten lapsosetkin enemmän huomiota.

Vierailija
147/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46v moni sanoo kauniiksi, kuulemma kaunis iho ja olen hoikka ja pitkähiuksinen jne jne.

Olen huomannut yhden asian mistä ei pidetä,siitä kun pidän puolia. 

Pitäisi olla puolia pitämätön nukke kun on kaunis. Ketään en takuulla halua miellyttää

Vierailija
148/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. 67, naisellinen ja todella fiksu.

Vierailija
149/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiseksi syntynyt lienee naisellinen ilman että edes yrittää. Vai eikö nainen ole luonnostaan naisellinen? Jos ei ole, niin pitäisikö naisellisuus määritellä uudestaan tai unohtaa koko turhanpäiväinen määrittely?

Ei mielestäni ole naisellinen puolitoistasatakiloinen rekkalesbo jolla mohikaani ja nenärengas ja DocMartensit.

Sinun mielestäsi noin, mutta tuskin se hänen naiseuttaan vähentää.

Naisellisuudesta oli kyse.

Vierailija
150/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko miehet Suomessa unohtaneet käytöstavat ja käytöstavat? Eikös metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan? Sääli, että täällä kukaan ei halua olla kanssasi. Miksikähän...Ei ihme, että suomalaiset naiset hakeutuvat muun maalaiseen miesseuraan  tai vaikkapa naisten seuraan suomalaisten miesten seuran sijaan. 

Vierailija
151/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, suomenruotsalainen mieheni on! Kannattaa!

Vierailija
152/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä nollarilla ja 2010-luvullakin naisilla oli usein arkenakin korkokengät. Nyt on kaikilla tennarit ja trikoot. Vähän itsekin naisena kaipaisin sitä naisellisuuden paluuta. Ei tarvitsisi sitten niin erottautua joukosta, jos haluaa kulkea esim. korollisissa kengissä.

Vierailija
153/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon oppinut että mitä onnrllisempi olen, sitä vähemmän mietin puunaan ulkonäköä. Eli oisko suominaiset onnellisia ihan itsenään, ilman tarvetta esittää, pyntätä, meikata ja miellyttää? Eihän meidän miehetkään hirveästi panosta ulkonäköönsä, joten miksi naisenkaan tarvisi? 

Vierailija
154/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että tutkimusten mukaankin naisten seksuaalisuus on joustavaa ja muuttuvaa. Itseänikin naiset viehättää enemmän nykyään kuin miehet. Persoonalliset naiset. Hauskat ja räväkät rääväsuut. Oman tien kulkijat. Ne meneekin miehillä hukkaan.

Naiset, ootte ihania juuri sellaisina kuin olette!

Vierailija
155/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että tässä nyt nyrkki on tarpeen mutta naisen tulisi ihan itse tiedostaa että se kotiliesi on naiselle se tur

Oma koti on naiselle vaarallisin paikka.

Vierailija
156/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoota taasen. Miksi ette sitten matkaa Aasiaan,Bulgariaan tai Turkkiin? Ei satana! Ootte köyhiä? Sori ei voida auttaa :)

Vierailija
157/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ookoota taasen. Miksi ette sitten matkaa Aasiaan,Bulgariaan tai Turkkiin? Ei satana! Ootte köyhiä? Sori ei voida auttaa :)

Niinpä. Luulis että uggelsien olis helpompi muuttaa Aasiaan kuin yrittää muuttaa Suomen omapäiset naiset haluamansa laisiksi 😂.

Vierailija
158/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkari-incel neuvoo minkä vatsansa yli kännykkää näkee?

Mulla on elintasovatsa.