Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko naiset unohtaneet naisellisuutensa ja viehätysvoimansa?

Vierailija
06.11.2024 |

Ovatko naiset Suomessa unohtaneet viehätysvoimansa ja miten sitä tuodaan esille ja miten käyttäydytään? Ulkomailta voisitte saada naiseudesta oppia jos olette Suomen kamaralla vähän hukassa. Kannattaa käydä vaikka lomalla Aasiassa tai vaikka ihan keskieuroopassa.

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan suomessa naiskaunetta mutta käytöstavat on monella naisella hukassa

Ai saatana, tälle naurahdin. Kiitos ja niiaus, sir. 

Vierailija
22/158 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla naisellinen ja viehättävä? 

Itse ainakin voin paremmin kun käyttäydyn sukupuoleni ominaisuuksien mukaan enkä yritä kieltää sitä mitä luonnostani olen. Kauan kesti oman naisellisuuden löytäminen, koska esikuvia ei ollut missään ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niinku joo, on tosi tärkeetä, että on nätti mekko päällä ja ripsarii, kun ydinsota polttaa ihon karrelle

Vierailija
24/158 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin naisellisuuteni vasta uskoontulon myötä. Vihdoin on vapaa olo olla sellaisena kuin minut luotiin olemaan.

Vierailija
25/158 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetpa eivät YKSIPUOLISESTI (= siitä mitään saamatta) keimaile ja puunaa itseään sinunkaan vuoksesi, tusinainkkeli.

Et saa väsytysjankkauksella tai temppuilulla naarasleijonaa etkä leijonan osaa jos et itse ole (uros)leijona vaan vinkuhiiri.

Vierailija
26/158 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kuule itse ottaa mallia hyvin varustelluista, varakkaista, supliikeista laatikkoleukalentäjäkirurgiherrasmiesmalleista.

Vierailija
27/158 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi-naiset lässyttää vaan MEETOOSTA ja seksuaalisesta ahdistelusta...ja jos ovat mukuloita tehneet,niin lypsävät  elatusmaksuja yms...

No et voi silti väkisin ahdistella ketään, joka ei ahdistelua tai mitään kanssakäymistä juuri sinun kanssasi halua. Et voi pakkotyrkkyillä millään verukkeilla vaikka kuinka kiukuttaa.

Vierailija
28/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että joku tuo asian esiin. Itse koen vihdoin voivani hyvin kun käyttäydyn sukupuolelleni luonteenomaisesti. Oman naisellisuuden löytäminen kesti pitkään (tapahtui lopulta uskoontulon ja ulkomailla asumisen myötä), koska lapsuudessa Suomessa ei ollut esimerkkejä.

N31

Vierailija
29/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä. Katso sääennuste ja mieti miksi korkkareilla sipsuttelu ei ole täällä prioriteetti.

Vierailija
30/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsen kokoinen vinkuja on sinusta naisellinen, niin tervemenoa vaan sinne Aasiaan

Vierailija
31/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsti Paakkanen sanoi aikoinaan, että jos naisen ulkoinen viehätysvoima puree johonkin punaniskaan ja siitä on hyötyä, sitä kannattaa käyttää.

Vierailija
32/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä minun pitäisi yrittää viehättää, ja miksi? o_O

Vierailija
33/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan juuri sitä, mitä suomalaiset miehet ansaitsevat ja haluavat naisesta.

Halutaan, että nainen käy töissä, koska yhden ihmisen tulot eivät riitä perheen ylläpitoon. Koska naiselle useimmiten lankeaa palkkatyön lisäksi kaikki perheen metatyö sekä taloustyöt ja lastenhoito, enpä ihmettele, että alkaa ulkonäkö rapistua. Ei tule ensimmäisenä mieleen meikata ja kokeilla uusia hienoja mekkoja, kun pukee huutavia lapsia päiväkotiin anivarhain pilkkopimeässä eteisessä ja auto on puolimetriä lumen alla.

Halutaan, että nainen on uskollinen, joka väistämättä suurimmalla osalla miehistä johtaa naisen menojen kyttäämiseen, puhelimen salakaiveluun, meikkaamisen ja laittautumisen kieltämiseen (miksi sun nyt töihin pitää meikata, kenelle oikein viestität jne) ja tästä seuraavan omien menojen loppumiseen. Ole siinä sitten kaunis ja tikissä, kun ei uskalla edes salilla käydä, siellähän voi olla joku mies!

Halutaan, että nainen on ikäisekseen nuoremman näköinen, piirteiltään kaunis, hoikka tai jopa laiha (mutta isot rinnat ja takapuoli), upeat hiukset, hyväntuoksuinen ja tämä tietysti vaikka lapsia olisi tehty 3 kappaletta. Lisäksi toki viisas, järkevä, osaava ja menestyvä työelämässä ym. Itse  miehellä samaan aikaan painoindeksi huitelee yli kolmessakympissä, ainoa liikuntaharrastus on kun siirtyy sohvalta jääkaapille, hiukset eivät pysy päässä (ja sitä yritetään piilotella), pukeutuminen on järkyttävää keskustelutaidoista puhumattakaan.

Onneksi on myös niitä erilaisia suomalaisia miehiä, jonka olen itselleni saanut yli 30 vuotta sitten ja joka arvostaa minua juuri tällaisena kuin olen nuodesta toiseen, elämäntilanteesta toiseen.

Vierailija
34/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kulli sykki rajusti. Punakyntinen ryppyinen naisen käsi veteli nahkaa ja kostutti välillä nuppia. Ottipa välillä kalun punaisten ryppyisten huuliensa väliin ja imi voimakkaasti. "Äiti, tuntuu niin hyvältä...aaaah..." aloittaja soperteli. Äiti osasi imeä kullia ihanasti. Äiti kipusi sängylle ja levitti roikkuvia pakaroitaan. "Nussihan äitiäsi niin mennään sitten saunaan."

Taidan olla todella sairas kun kiihoituin tästä :D

Vierailija
35/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehätän itseäni, eikö se riitä?

Vierailija
36/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on vapaus olla mitä haluaa. Et voi pakottaa ketään.

Vierailija
37/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli sun omista asioista.

Vierailija
38/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehätysvoimaa on monenlaista, eivät kaikki viehäty korkokengistä, pitkistä hiuksista, hajuvesistä tai hameen alta vilkkuvista sääristä.

Vierailija
39/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyä sukupuolensa ominaisuuksien mukaan? Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
40/158 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kulli sykki rajusti. Punakyntinen ryppyinen naisen käsi veteli nahkaa ja kostutti välillä nuppia. Ottipa välillä kalun punaisten ryppyisten huuliensa väliin ja imi voimakkaasti. "Äiti, tuntuu niin hyvältä...aaaah..." aloittaja soperteli. Äiti osasi imeä kullia ihanasti. Äiti kipusi sängylle ja levitti roikkuvia pakaroitaan. "Nussihan äitiäsi niin mennään sitten saunaan."

Taidan olla todella sairas kun kiihoituin tästä :D

Kyllä, menetetty tapaus.