Miksi naiset kuvittelevat, että jos esim. käsilaukussa on metallinvärisia rihkamamuovikirjaimia, niin se olisi jotenkin tyylikästä?
Kommentit (31)
So? Entä jos keskittyisit ihan omiin asioihini ja elämääsi, ap? Ja hankkisit elämän.
Joskus on, joskus ei. Ero tyylikkään ja kitschin välillä on hiuksenhieno.
Mun tuttava käyttää tuommoisia laukkuja. Siis ihan kauheaa
Vierailija kirjoitti:
Mullapa roikkuu laukussa lapsen tekemä heijastin. On kuule tyylikäs,eikä muilla oo samanlaista.
No tuo nyt onkin oikeasti tyylikästä.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttava käyttää tuommoisia laukkuja. Siis ihan kauheaa
Vaikutat pskalta tyypiltä.
en jostakin syystä jaksa repiä päänvaivaa siitä miten muut pukeutuu taikka minkälaista käsilaukkua pitävät, kunhan ovat pukeissa ihmisten ilmoilla.
Jospa naiset eivät välitäkään tyylikkyydestä, vaan elävät miten huvittaa?
Miksi yleistät taas jotain älytöntä kaikkiin naisiin?
Varmaan siksi kun saman tyyliset miehetkin ostaa mautonta merkkirihkamaa. Tyhjäpäät on tyhjäpäitä.
Voisiko joku linkata tällaisen laukun, kun en hahmota mistä on kyse? Vai tarkoittaako ap, että laukussa on tuotemerkki kovilla kohokorjaimilla?
Mun isoäiti osti mulle sellaisen laukun, jossa kissankokoisilla kirjaimilla on laukun merkki. HYI! Annoin sen mummille takas, että mä en tällä tee mitään. Hän järkyttyi, että tiedänkö kuinka arvokas se on. Ei kiinnosta, se on ruma. Inhoan myös kullanväriä.
Nyt sitten mun 8 vuotiaalla siskolla on Vuitton hyllyssään.
Miksi yleistät? En arvosta luksusmerkkien kirjaimia enkä kalsarikuoseja.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun miehethän ei koskaan pukeudu merkkituotteisiin tai hanki jotain merkkituotetta pinnallisuutensa vuoksi (hehheh).
Veikkaanpa että maailman miehet kuluttaa moninkertaisesti enemmän kuin naiset merkkikrääsään. Katsokaa nyt nuorten miesten vaatteitakin, millon on mikäkin merkki rinnuksessa tai jello ranteessa.
Onneksi tämmöisiä miehiä ja naisia on Suomessa vähän, täällä ihmiset ei palvo rihkamaa kuten muualla. Itse en jaksa edes koruja käyttää.
Kuka kiinnittää tuollaiseen huomiota? :D
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on lähinnä hupaisaa, että ns. kalliit merkkilaukut näyttävät ihan rihkamalta.
Vierailija kirjoitti:
Vain besserwisser tietää, että kaikki toimii tietyllä tavalla tai ei kukaan tee niin🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on lähinnä hupaisaa, että ns. kalliit merkkilaukut näyttävät ihan rihkamalta.
Se voi olla tarkoituskin. Että näyttää hauskalta, eikä ole tehty ihan niin tosissaan.
Ajattele naisetkin osaa joskus nauraa itselleen ja huvitella asusteilla. Te kuolette jos nauratte niille ettekä saa pinppaa enää ikinä, mutta salaisuus on, että naiset nauraa kyllä niille keskenään.
Tulee gucci merkkinä mieleen. En ole koskaan pitänyt niistä tilpehöörikoristeista ja onkin kiva lukea avaus aiheesta. Tykkään naisten käsilaukuissa enemmän sellaisesta vähän laskelmoidusta rouheudesta kuin pikkusievästä söpöilystä. Olen ostanut käsilaukkuni wardowin nettikaupasta ja viimeisimmät mieluisat merkit ovat olleet Liebeskind Berlin ja Fredsbruder. Ei varmasti mitään yleisesti himoittuja tilpehöörilaukkuja, mutta mulle juuri sopivia. N45v.
Mullapa roikkuu laukussa lapsen tekemä heijastin. On kuule tyylikäs,eikä muilla oo samanlaista.