Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset kuvittelevat, että jos esim. käsilaukussa on metallinvärisia rihkamamuovikirjaimia, niin se olisi jotenkin tyylikästä?

Vierailija
06.11.2024 |

Ja vieläpä aikuiset naiset?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos ne olisi oikeaa kultaa, niin eri juttu.

Vierailija
22/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut sitä tyylin kannalta. Laitoin vain nimikirjaimet siihen että laukku erottuu jos jollain toisella on samanlainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua eivät kiinnosta toisten käsilaukut. Jos se toimii, niin hyvä.

Vierailija
24/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miä mistää tyylikkyydestä ymmärrä hevonpaskan vertaa enkä myöskää siitä että mitä väliä sillä o minkälaisii käsilaukkuja muilla on.

En miä kuvailtinlaistaite käyttäis, vaikka paremman puutteessa apteekin pussi o just passeli. 

Vierailija
25/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen? Mulla ei edes ole laukkua. Kortit kulkee kännykän kanssa povitaskussa ja roistoja suhautan sumuttimella naamaan. 

Vierailija
26/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 179 cm. Miten lyhyt ap olet?

N

Vierailija
27/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsilaukussa roikkuu Totoro

Vierailija
28/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän reppua enkä tiedä minkälaisista laukuista puhut.

Terkuin

nainen

Vierailija
29/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi ostaa ruma laukku esim. joku Liebeskind jos voi ostaa nätin?

Paljon haukutulla Guessilla on nykyään aika nättejä laukkuja. Niitä mulla ei ole vaan olen ostanut Ted Bakeria ja Korssia.

Vierailija
30/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella oli kolme vuotiaana Guccin lompakko. Mummo oli joskus ostanut Kreikan rannikoilta itselleen ja nyt se oli lapsella. Muksu siellä säilytti siellä tärkeitä paperilappujaan, kuten aikuisetkin omissa lompakoissaan.

Muutamat kerrat pihalla "säikäyttänyt" naapurit, kun Gucci loistaa niin isolla. Tarkan euron naapuri kerran nappas lapsen kiinni tuossa pihalla ja toi mun luokse tuhman lapsen, kun leikki äidin lompakolla noin. Piti palopuhetta, ettei aikuisten lompakot oli leikkimistä varten. Kiitos tottahan tuo turisee, mutta kun se on lapsen oma lompakko! Se mies jäi jotenkin suu auki ja katto mua hitaalla, mutta sehän on gucci merkkinen...

Sanoin vaan, etten ole noitten merkkien perään niin.

Vierailija
31/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan vaan tyylikästä mustaa nahkaa oleva ja reunapunoksella  koristeltu  olalla kannettava kätevä käsilaukku (en muunlaisia käytäkään)  ja that's it.

Ihan sama mulle kiinnittäkö siihen joku minkälaista huomiota, vai ei. 

Olen pyöräilijä ja kun olen liikkeellä (esim. kauppareissulla) se on satulalaukussa. 

Kun saavun marketin pyöräparkkiin, lukitsen pyöräni,otan ostoskärryn rivistä ja heitän satulalaukun (reippaasti vaan) siihen ,avaan sen ja otan käsilaukun esille.

Sitten laitan sen kärryn takaseinämässä olevaan 'hyllyyn' ja käyn ostoskierroksellani.

Ostokseni laitan kaikki  siltä palatessa marketin käytävän (kukkaostosten )pakkauspöydällä satulalaukkuuni,ja nyt vasta heilautan käsilaukkuni sen olkahihnasta olan yli selkäpuolella  ja ei kun menoksi 'halki tuulen tai tuiskun' kotiinpäin

Tie on nyt  pimeä ja loskainen kun tulin kotiin, eikä siellä kukaan mitään kenenkään  käsilaukkuja ollut sen enempää ihailemassa kuin  arvostelemassakaan.

Käsilaukku on minulle lähinnä käytännöllisyyden vaatima ja jokapäiväisten käytännön asioiden hoitamisessa tarvitsemieni asioiden mukana kuljettamiseen  tarvitsemani esine ja väline.

(Itse painottaisin vielä sitä että sen merkitys  on enemmän käyttö-,kuin näyttöesine, ja sellaisena ehdottoman tarpeellsta että minulla sellainen aina on mukanani)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä