Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku persu avata tätä logiikkaa?

Vierailija
06.11.2024 |

Persut ovat valittaneet että vasemmisto on Venäjän asialla kun EU:ssa vasemmisto ryhmässä vastustettiin Ukrainan aseellista tukemista. Samaan aikaan hehkutetaan Trumppia joka on sanonut lopettavansa Ukrainan tukemisen. Onko persuissa näin vastakkaisia mielipiteitä asiasta vai miten tämä selittyy? Pidetään keskustelu asiallisena.

Kommentit (164)

Vierailija
61/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

persuu persuu persuu uh uh ug ug persuu ug ug persuuu uh uh ug.minä olen viisas te muut olette tyhmiä persuu persuu uh uh.

Vierailija
62/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tietenkin, jos vain osaisi ja ymmärtäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persu ei kykene logiikkaan, muuten se ei olisi persu.

ei kykene ei kaikki on tyhmiä mut toi persu sanan jankutus kuukaudesta toiseen on fiksua touhua.

Puolueen nimen sanominen in tyhmää? Selvä. 

Vierailija
64/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan kuullut, että ulkopolitiikka käsittää muutakin kuin Ukrainan aseellisen tukemisen?

Näytä minulle yksikin puolue, jossa kaikki sen jäsenet olisivat ihan samaa mieltä kaikista asioista. Odotan.........

Yritikö siis sanoa että toiset persut ovat Ukrainan tukea vastaan ja toiset puolesta? Ja toiset persut Trumppia vastaan ja toiset puolesta?

Ei tullut sitten näköjään yhtään sellaista puoluetta mieleen. Yllätys...

Not.

Et siis halua keskustella aiheesta olleenkaan tai vastata kysymykseen mutta öyhötät vaan. Ukrainan tukeminen ei ole minkään puolueen kaikki asiat eli öyhötyksesi ei liity aiheeseen.

Monen puolueen kannattajat taas ovat hyvin yksimielisiä Ukrainan tukemisesta( esim SPD, Vasemmistoliitto ja Kokoomus) mutta persuilla se tuntuu olevan joko hyvä tai paha asia riippuen siitä kenen mielipide se on.

Vierailija
65/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

persuu persuu persuu uh uh ug ug persuu ug ug persuuu uh uh ug.minä olen viisas te muut olette tyhmiä persuu persuu uh uh.

Nyt sillä taisi tulla viinakramppi 😅 

Vierailija
66/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me uskomme jumalaan, sinä joudut hlvettiin.

Vierailija
67/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan kuullut, että ulkopolitiikka käsittää muutakin kuin Ukrainan aseellisen tukemisen?

Näytä minulle yksikin puolue, jossa kaikki sen jäsenet olisivat ihan samaa mieltä kaikista asioista. Odotan.........

Yritikö siis sanoa että toiset persut ovat Ukrainan tukea vastaan ja toiset puolesta? Ja toiset persut Trumppia vastaan ja toiset puolesta?

En tiedä mitä tarkoitat "persulla". Itse en ole persu, mutta äänestin perussuomalaisia (toki sinun yksinkertaisessa ja rajoittuneessa pikku ajatusmaailmassasi varmaankin ymppäät nämä asiat yhdeksi ja samaksi). 

Ja itse kysymyksiin. Kyllä, olen Ukrainan (aseellista) tukea vastaan. Ja kyllä, olen Trumppia vastaan. 

Mites suu nyt pannaan? Tais mennä pikkuaivonystyrät ihan solmuun siellä.

Vierailija
68/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kykene ei kaikki on tyhmiä mut toi persu sanan jankutus kuukaudesta toiseen on fiksua touhua.

ei nimen sanominen vaan persu sanan jankuttaminen kuukaudesta toiseen etkö oikeesti ymmärrä että jankutat täällä joka toisessa keskustelussa?.

Vierailija
69/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liike nyt, Vain yksi edustaja niin kaikki ovat samaa mieltä... Ainakin enimmäkseen...

Vierailija
70/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on sanonut Angela Merkelille, että haluaa lähettää laskun kahdesta maailmansodasta. Trump haluaa Euroopan puolustavan vahvemmin itse itseään sotilaallisesti. Samaa haluaa mm. Sauli Niinistö. Suomen vassarit taas vesittäisivät koko puolustusasian, kuten myös monet EU-maat tahollaan. Siksi persut hyväksyvät Trumpin kannan. Niinistö, persut ja Trump haluavat vahvistaa eurooppalaisia armeijoita. Mutta tätä ei sanota mediassa. 

Vierailija
71/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä persu. Ukrainan tukemisessa on sellainen valuvika, että rahaa ja kalustoa menee mutta tuloksia ei näy.

Trumpin tiukempi linja tarkoittaa, että tuloksia nyt tai sitten neuvotellaan heikommin ehdoin. Ja saavat kuvan ampua Veänäjälle, Trump ei sellaista pelkää antaa.

Eikös Trump ole sanonut, että Ukrainan tulee luopua Venäjän miehittämistä alueistaan?  Eli on täysin Venäjän puolella.JosUkrainan sota päättyy siihen, että Venäjä saa pitää valloittamansa alueet, niin Venäjä alkaa varustutauta uuteen soteen ja Suomi on mahdallinen,jopa melko todennäköinen seuraava hyökkäyskohde.

Perussuomalainen puolue on kovasti puheissaa Suomen ja suomalisuuden kannattaja,mutta tukee sitli diktaattoreja..... sellainen ei lupaa hyvää Suomelle.

Voi olla sellainenkin tilanne, ettei ole kovin hyviä vaihtoehtoja.

Olen kuullut sellaisestakin, että Ukrainan sotaa pitkitettäisiin tahallaan ja tämä olisi ollut demokraattien ajattelua.  Alkaa tuntua tuokin totaalisen moraalittomalta. Kuinka paljon ukrainalaisia siellä vielä on tarkoitus tapattaa?

Vierailija
72/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku persu vastata kysymykseen? Ap

Mene röihin,mokoma luusseri.

Mihin vi tun röihin? Mene keskenäs, ryönäläjän rölli 

Vierailija
73/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllä näette persuapinan lajityypillistä kommunikaatiota. 

Vierailija
74/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tarkoitat "persulla". Itse en ole persu, mutta äänestin perussuomalaisia (toki sinun yksinkertaisessa ja rajoittuneessa pikku ajatusmaailmassasi varmaankin ymppäät nämä asiat yhdeksi ja samaksi). 

Ja itse kysymyksiin. Kyllä, olen Ukrainan (aseellista) tukea vastaan. Ja kyllä, olen Trumppia vastaan. 

Mites suu nyt pannaan? Tais mennä pikkuaivonystyrät ihan solmuun siellä.

Tarkoitan persulla perussuomalaisten äänestäjää niinkuin suurin osa ihmisistä ja perussuomalaisten äänestäjistä itsekin. Toki sinun yksinkertainen rajoittunut mieli ei varmaan pysty käsittämään tällaista asiaa.

Mutta kiitos kun sait lopulta vastattua kysymykseenkin. Hyvä kuulla että kaikki persujen äänestäjät eivät kannata Trumppia.

Mutta olet varmasti itsekin huomannut että suuri osa tämänkin palstan aloituksesta on ollut tänään "Jee Trump voitti, nyt loppuu Ukrainan tuki," henkisiä? Eli tuntuu että moni ei ajattele samoin kuin sinä molemmista asioista ja siksi kyselin.

Vierailija
75/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut ovat sujuvasti puolesta tai vastaan aina tilanteen mukaan. Ennen vaaleja mainostivat itseään duunarien ja suomalaisten puolueena. Kun lakot alkoivat niin huusivat että lakkoilevat suomalaiset pitää korvata ulkomaalaisilla duunareilla. Logiikka on vain hidasteena persuille niin ei se ole yhtään käyttis. Yön timokin meni persuilta pilalle. Se olikin vornanen joka aihettaa vaaraa öisillä kaduilla.

Vierailija
76/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole enää puhunut Ukrainan tuesta vaan sodan lopettamisesta, eli ei tukea olla lopettamassa vaan itse sota.

Helppoa kun sen osaa🤣😂😅

IL: "Trump paljastikin viime heinäkuussa suunnitelman, jolla hän uskoo saavansa sodan osapuolet vielä neuvottelupöytään.

- Kertoisin toiselle heistä, että "saat paljon rahaa". Toiselle sanoisin, että "et saa lainkaan rahaa". Saisin sopimuksen aikaan 24 tunnissa, Trump totesi Fox-kanavan vaalikeskustelussa."

Vierailija
77/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut sitten näköjään yhtään sellaista puoluetta mieleen. Yllätys...

Not.

Et siis halua keskustella aiheesta olleenkaan tai vastata kysymykseen mutta öyhötät vaan. Ukrainan tukeminen ei ole minkään puolueen kaikki asiat eli öyhötyksesi ei liity aiheeseen.

Monen puolueen kannattajat taas ovat hyvin yksimielisiä Ukrainan tukemisesta( esim SPD, Vasemmis

Perustatko noidenkin muutaman (huom! Ei monen) puolueen Ukraina -kannan vauvapalstan kommentteihin, kuten teet persujen suhteen? 🤭

Vierailija
78/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä persu. Ukrainan tukemisessa on sellainen valuvika, että rahaa ja kalustoa menee mutta tuloksia ei näy.

Trumpin tiukempi linja tarkoittaa, että tuloksia nyt tai sitten neuvotellaan heikommin ehdoin. Ja saavat kuvan ampua Veänäjälle, Trump ei sellaista pelkää antaa.

Eikös Trump ole sanonut, että Ukrainan tulee luopua Venäjän miehittämistä alueistaan?  Eli on täysin Venäjän puolella.JosUkrainan sota päättyy siihen, että Venäjä saa pitää valloittamansa alueet, niin Venäjä alkaa varustutauta uuteen soteen ja Suomi on mahdallinen,jopa melko todennäköinen seuraava hyökkäyskohde.

Perussuomalainen puolue on kovasti puheissaa Suomen ja suomalisuuden kannattaja,mutta tukee sitli diktaattoreja..... sellainen ei lupaa hyvää Suomelle.

Ei ole, vaikka vassut niin uskottelee.

Vierailija
79/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

persu sanan jankuttaja kusipää jankuttanu jo persu sanaa aamusta alkaen.vissii pari mielisairasta kaveriakin

pistäkää vielä muutama sata kertaa persu sana tänää.

pitäisköhan mun alkaa jankuttaa vaik vihreet tai sdp sanaa aamusta iltaan.

Eikö ollut mitään argumenttia aiheeseen liittyen kun meni ihan öyhötykseksi?

ei argumenttia vaan huvittuneena katson kuinka tyhmä/hullu joku voi olla kun jankuttaa persu sanaa aamusta iltaan.eikö sua saatana vois sulkea jo laitokseen.

Onko tylsää siellä mielisairaalassa? Kertaa vaikka suomen kielioppia. Suosittelen aloittamaan ihan alkeista. 

Vierailija
80/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei nimen sanominen vaan persu sanan jankuttaminen kuukaudesta toiseen etkö oikeesti ymmärrä että jankutat täällä joka toisessa keskustelussa?.

Sinähän se tässä jankutat. Ota lääkkeesi. 

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä