Voiko joku persu avata tätä logiikkaa?
Persut ovat valittaneet että vasemmisto on Venäjän asialla kun EU:ssa vasemmisto ryhmässä vastustettiin Ukrainan aseellista tukemista. Samaan aikaan hehkutetaan Trumppia joka on sanonut lopettavansa Ukrainan tukemisen. Onko persuissa näin vastakkaisia mielipiteitä asiasta vai miten tämä selittyy? Pidetään keskustelu asiallisena.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
persu sanan jankuttaja kusipää jankuttanu jo persu sanaa aamusta alkaen.vissii pari mielisairasta kaveriakin
pistäkää vielä muutama sata kertaa persu sana tänää.
pitäisköhan mun alkaa jankuttaa vaik vihreet tai sdp sanaa aamusta iltaan.
Eikö ollut mitään argumenttia aiheeseen liittyen kun meni ihan öyhötykseksi?
Vierailija kirjoitti:
Persu ei kykene logiikkaan, muuten se ei olisi persu.
hyvä just noin vielä 298 kertaa toi on fiksua touhua.
Vierailija kirjoitti:
Missä persut ovat ottaneet kantaa Trumpin kantaan Ukrainan suhteen?
Tämä kuulostaa nyt kyllä ihan ap:n omalta logiikalta, joten sori sitä ei voi kukaan ulkopuolinen sulle selittää.
Lueppa vaikka tämän keskustelun kommentit niin huomaat miten. Kovin ovat sitä mieltä että Trump tekee oikein eikä Suomenkaan pitäisi antaa rahaa Ukrainaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
persu sanan jankuttaja kusipää jankuttanu jo persu sanaa aamusta alkaen.vissii pari mielisairasta kaveriakin
ei argumenttia vaan huvittuneena katson kuinka tyhmä/hullu joku voi olla kun jankuttaa persu sanaa aamusta iltaan.eikö sua saatana vois sulkea jo laitokseen.
Vierailija kirjoitti:
ei kykene ei kaikki on tyhmiä mut toi persu sanan jankutus kuukaudesta toiseen on fiksua touhua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se vasemmiston logiikka oli?
Et ole koskaan kuullut, että ulkopolitiikka käsittää muutakin kuin Ukrainan aseellisen tukemisen?
Näytä minulle yksikin puolue, jossa kaikki sen jäsenet olisivat ihan samaa mieltä kaikista asioista. Odotan.........
Vierailija kirjoitti:
Voisiko kysyä vassuilta, että mikä logiikka heillä on siinä, että äänestävät ukrainan apua vastaan mutta sitten kuitenkin vastustavat myös trumppia, jonka olettavat lopettavan muka USAn aseavun Ukrainalle
Itse persuna uskon, että koko öyhötys on vassujen omaa keksintöä ja apu jatkuu presidentin vaihduttua. Todellisuudessa vassu toivoo, että Venäjä valloittaisi Ukrainan.
Slava Ukraini
Hyvä että kysyit kun olet ollut tuollaisessa harhakuvitelmassa.
Suomen Vasemmistoliiton kaikki edustajat äänestivät Ukrainan tukemisen puolesta. Eli he eivät ole äänestäneet Ukrainan apua vastaan vaan sen puolesta. He siis vastustavat Trumppia ja kannattavat Ukrainan tukemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikälis hassu kysymyksenasettelu että kaikessa ei ole kysymys Ukrainasta. Maailmassa on muitakin arvoja ja aihepiirejä kuin Ukraina.
Ikävä kyllä Venäjää ei voi voittaa. Vaikka kaikki vihaamme sen toimia, pitäisi ottaa lusikka kauniiseen käteen eikä tapattaa koko Ukrainan kansaa tässä toivottomassa sodassa jota me kaikki maksamme koko ajan.Hassu ettet ymmärtänyt kysymystä. En kirjoittanut että kaikessa olisi kysymys Ukrainasta, vaan kysyin miksi linja kielteinen Ukrainan tukemisessa on Trumpilta hyvä asia mutta vasemmistolta pahaa Venäjä myönteisyyttä?
" linja kielteinen Ukrainan tukemisessa on Trumpilta hyvä asia "
Lähde tähän, kiitos. Jatketaan sitten keskustelua, kun on faktat kasassa.
noh persu sanaa tiskii perkeleen jankuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei argumenttia vaan huvittuneena katson kuinka tyhmä/hullu joku voi olla kun jankuttaa persu sanaa aamusta iltaan.eikö sua saatana vois sulkea jo laitokseen.
Harmi että olet niin tyhmä ja hullu että tulit vaan öyhöttämään etkö pysty keskustelemaan aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuulostaa nyt kyllä ihan ap:n omalta logiikalta, joten sori sitä ei voi kukaan ulkopuolinen sulle selittää.
Lueppa vaikka tämän keskustelun kommentit niin huomaat miten. Kovin ovat sitä mieltä että Trump tekee oikein eikä Suomenkaan pitäisi antaa rahaa Ukrainaan.
Oletko sinä todellakin niin tyhmä, että kuvittelet Perussuomalaisten puoluejäsenten täällä sinulle vastaavan? 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Ja siihen sitten perustat mielipiteesi, pitäen kaikkea täällä lukemaasi totena! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan kuullut, että ulkopolitiikka käsittää muutakin kuin Ukrainan aseellisen tukemisen?
Näytä minulle yksikin puolue, jossa kaikki sen jäsenet olisivat ihan samaa mieltä kaikista asioista. Odotan.........
Yritikö siis sanoa että toiset persut ovat Ukrainan tukea vastaan ja toiset puolesta? Ja toiset persut Trumppia vastaan ja toiset puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Olet tainnut itse sitä eniten tähän keskusteluun kirjoittaa mutta jatka jankutusta reppana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että olet niin tyhmä ja hullu että tulit vaan öyhöttämään etkö pysty keskustelemaan aiheesta.
joo mä ja muut on niitä tyhmiä mut ihminen mikä jankuttaa persu sanaa aamusta iltaan on fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä todellakin niin tyhmä, että kuvittelet Perussuomalaisten puoluejäsenten täällä sinulle vastaavan? 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Ja siihen sitten perustat mielipiteesi, pitäen kaikkea täällä lukemaasi totena! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Oletko sinä tosiaan niin yksinkertainen että kuvittelit minun tarkoittavan persulla vain puolueen jäseniä? Luuletko että kaikki vassatin huutjatkin tarkoittavat vain Vasemmistoliiton puolueen jäseniä?
Ja siihen sitten perustat mielipiteesi pitäen kaikkea täällä lukemaasi totena😅😅😅😅😅😅😅😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂🤣😂😅😅😂😂🤣😂😂😂😅😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tainnut itse sitä eniten tähän keskusteluun kirjoittaa mutta jatka jankutusta reppana.
jankuti jankuti hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritikö siis sanoa että toiset persut ovat Ukrainan tukea vastaan ja toiset puolesta? Ja toiset persut Trumppia vastaan ja toiset puolesta?
Ei tullut sitten näköjään yhtään sellaista puoluetta mieleen. Yllätys...
Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei persuudella ja reaalipolitiikalla ole mitään tekemistä keskenään.
Kiitos mutta kaipasin persun näkökantaa asiaan.
Jenkit ovat siellä missä öljy on. Se on heidän pääintressinsä.