Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko joku persu avata tätä logiikkaa?

Vierailija
06.11.2024 |

Persut ovat valittaneet että vasemmisto on Venäjän asialla kun EU:ssa vasemmisto ryhmässä vastustettiin Ukrainan aseellista tukemista. Samaan aikaan hehkutetaan Trumppia joka on sanonut lopettavansa Ukrainan tukemisen. Onko persuissa näin vastakkaisia mielipiteitä asiasta vai miten tämä selittyy? Pidetään keskustelu asiallisena.

Kommentit (164)

Vierailija
101/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupin mukaan suomalaisista Trumpia kannatti vain joku 10 %, joten se että tällä palstalla on niin paljon Trumpia kannattavia tarkoittaa lähinnä sitä että täällä on aktiivisia trolleja.

Itse tunnen 3 perussuomalaisten äänestäjää jotka kannattavat Trumppia ja vastustavat Ukrainan tukea. Ovatko hekin trolleja?

minä olen perussuomalaisten äänestäjä enkä todellakaan kannata trumppia.miten tollanen sekopää paskanpuhuja hullu voidaan edes valita.kamala olisi ollut parempi.

Vierailija
102/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parsi.

1. Mistä päättelet, että kannatan Trumppia? (En kannata)

2. Kyllä, eri henkilöt persuissa voivat ajatella joistain kysymyksistä erilailla.  Emme ole klooneja.

3. Tietääkseni (olenko pudonnut kelkasta?) Trump on sanonut, että jos Ukraina kieltäytyy neuvottelusta, USAn  tuki loppuu. JA jos Venäjä kieltäytyy neuvottelusta tuki lisääntyy.

Olet pudonnut kelkasta pahasti. Trump ei ole sanonut että Ukeainan tuki iasvaisi missää skenaariossa. Mutta kiitos vastauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallupin mukaan suomalaisista Trumpia kannatti vain joku 10 %, joten se että tällä palstalla on niin paljon Trumpia kannattavia tarkoittaa lähinnä sitä että täällä on aktiivisia trolleja.

Ja mikäs on täällä trollatessa, kun kouluttamattomat vassarit tarttuu huonoihinkin syötteihin kuin sika limppuun. 

Vierailija
104/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen 3 perussuomalaisten äänestäjää jotka kannattavat Trumppia ja vastustavat Ukrainan tukea. Ovatko hekin trolleja?

minä olen perussuomalaisten äänestäjä enkä todellakaan kannata trumppia.miten tollanen sekopää paskanpuhuja hullu voidaan edes valita.kamala olisi ollut parempi.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mitä ajattelet Ukrainan tukemisesta?

Vierailija
105/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisten kannatushan on jotain 15%, joten ihan linjassa. Todennäköisesti ne kaikki 10% Trumppia kannattavista suomalaisista on persuja, mutta kaikki Persut ei kannata Trumpia, kun osa on aidosti Suomen puolella.

Vierailija
106/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mitä ajattelet Ukrainan tukemisesta?

pitää tukea niin aseellisesti sekä muilla tavoilla.ja sota pitäisi saada jotenkin loppumaan ja rauha.

Vierailija
107/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikäs on täällä trollatessa, kun kouluttamattomat vassarit tarttuu huonoihinkin syötteihin kuin sika limppuun. 

Persut öyhöttämässä kun totuus sattuu peppuun. Kaikki on trolleja sinun tutukin on vaan trolleja. Voi reppanoita kun on noin pahasti seonnut pää salaliittoteorioista😅

Vierailija
108/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut öyhöttämässä kun totuus sattuu peppuun. Kaikki on trolleja sinun tutukin on vaan trolleja. Voi reppanoita kun on noin pahasti seonnut pää salaliittoteorioista😅

jankuti jankuti jankuti.

109/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö Ukrainan ihan vaan luovuttaa ne alueet, jotka Venäjä on itse pommittanut tuusan nuuskaksi? Että pitäkää vaan hyvänänne nämä rauniot.

Vierailija
110/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No te vasentuneet näette joka paikassa persuja. Suurin osa, joita te luulette persuiksi, ei ole missään tekemisissä persujen kanssa, he vain vihaavat punavihreitä nazeja.

Vierailija
111/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Perustatko noidenkin muutaman (huom! Ei monen) puolueen Ukraina -kannan vauvapalstan kommentteihin, kuten teet persujen suhteen? 🤭"

En vaan tuntemiini ihmisiin. Minulla on kavereissa sekä vasemmiston että perussuomalaisten äänestäjiä. Duunareissa kun on aika paljon molempia. Oliko sinulla jotain sanottavaa aiheeseen?

Voi taivas... Sen pikkuruisen otannan perusteella, jonka yhteinen nimittäjä olet sinä itse, kannattaakin vetää isoja johtopäätöksiä sekä muodostaa niiden perusteella omat ennakkoluulonsa ja mielipiteensä. 🙄

Eli sinulla ei siis ole mitään argumenttia aiheeseen liittyen? Kaikki ovat vain trolleja ja minunkaan tutuista ei voi sanoa mitään? Oletko oikeasti noin yksinkertainen?

Keskustelu ei tarkoita sitä, että muut vastaisivat täällä vain pelkästään aloituksessa esitettyyn kysymykseen. Ja se mitä kukakin käyttää omina "lähteinään" ja mihin mielipiteensä perustaa, liittyy kyllä ihan olennaisesti aloitukseen ja aiheeseen.  

Vierailija
112/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Pitäisikö Ukrainan ihan vaan luovuttaa ne alueet, jotka Venäjä on itse pommittanut tuusan nuuskaksi? Että pitäkää vaan hyvänänne nämä rauniot.

Eiköhän Venäjä sen jälkeen pommittaisi lisää alueita saadakseen lisää maata.

Vierailija
113/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Galupin perusteella perussuomalaisten kannatus on 15% luokkaa eli aika linjassa menään. Aika harvan edes kokoomuslaisen olen kuullut Trumppia kannatavan.

Vierailija
114/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se luetun ymmärtäminen!!!

Eri

Vierailija
115/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumphan on sanonut päättävänsä Ukrainan sodan. First and foremost.

Vasemmisto on venäjän asialla on lähinnä pelkkää vit tuilua vasukkien paskavammaiselle logiikalle, jonka ansiosta he esim. ovat uusnassien, putinistien ja muslimien kanssa samalla puolella vihassaan Israelia kohtaan ja hamasin puolella.

Vierailija
116/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika irokinsta, kun sun joka toinen sana on persu tai öyhötys. Käyppä välillä ulkona. Huomasitko että kesä meni jo, niin ei ole pelkoa että rusketut, koska rasistihan sinäkin olet.

Vierailija
117/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No te vasentuneet näette joka paikassa persuja. Suurin osa, joita te luulette persuiksi, ei ole missään tekemisissä persujen kanssa, he vain vihaavat punavihreitä nazeja.

Niin olet itänaapurista? Siellähän ei tarvi puolueita kannattaakkaan, kun vain yhden ukkelin saamat äänet lasketaan ja vastaehdokkaat kompuroi ikkunoista.

Vierailija
118/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumphan on sanonut päättävänsä Ukrainan sodan. First and foremost.

Vasemmisto on venäjän asialla on lähinnä pelkkää vit tuilua vasukkien paskavammaiselle logiikalle, jonka ansiosta he esim. ovat uusnassien, putinistien ja muslimien kanssa samalla puolella vihassaan Israelia kohtaan ja hamasin puolella.

Muita apinan selaajia, jotka kurmottelee vasukkeja. :D

Vierailija
119/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika irokinsta, kun sun joka toinen sana on persu tai öyhötys. Käyppä välillä ulkona. Huomasitko että kesä meni jo, niin ei ole pelkoa että rusketut, koska rasistihan sinäkin olet.

jep hullun elämä menee jankatessa näitä kahta sanaa.no tietty voi olla niin perse auki ettei paljon kesälläkään muuta tehnyt kun jankuttanu.

Vierailija
120/164 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko APlle mieleen semmoista ideaa, että (jotkut) persut kannattavat Trumppia hänen ei Ukrainaan liittyvistä mielipiteistä - vaikka maahanmuuttoon tai talouteen liittyen.

Mistä lähtien jonkin henkilön fanittaminen on tarkoittanut sitä, että pitää tukea ja myötäillä tätä kaikin puolin joka asiassa?  Jos yksi vasuri huutaa vapaata Palestiinaa niin tarkoittaako se sitä, että joku toinen vasuri ei saisi tuntea jonkun sortin myötätuntoa juutalaisia kohtaan hänen tietäen heidän myrskyisästä historiasta?

Olen samaa mieltä Trumpin kanssa (hallitsemattomasta) maahanmuutosta mikä tulee olemaan länsimaiden tuho pitemmän päälle, mutta kyseenalaistan hänen mahdollista Ukrainan tuen loppumista. Se kun mielestäni syö osittain USAn arvovaltaa maailmanpoliisina. Mutta toisaalta suurvalta saa tehdä mitä haluaa. Jos Trumpin hallinnon alla Kiina on heidän verivihollinen nro 1. niin sitten se on, ei heillä ole velvollisuutta välittää Euroopasta, sopimukset on kirjoitusta paperilla, teot määräävät. Toisaalta luulisi EUsta ainakin periaatteessa löytyvän tarpeeksi kaikkea Venäjää vastaan, miksi näin ei ole tehty en tiedä. Luotettu kait liikaa, että kyllä USA hoitaa ja annettu asioiden rapautua ja on lepsuiltu.