Millä aiotte nyt korvata leikkeleet leipien päällä?
Leikkeleet ovat hyviä proteiinin lähteitä. Alatteko tekemään linssilevitettä tms?
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Aion kasvattaa omista soluista keinotekoisesti ihmislihaa , omaa lihaa ja syödä sitä leivän päällä.
Fantasioin myös siitä, että hautajaisissani syötetään vieraille minun soluista keinotekoisesti kasvatettua lihaa ruisleivän päällä.
Nyt vaan sitten kaupoista pois kaikki miljoonat leikkeleet, syödään ne ja uusia ei tule. Mitä se tarkoittaa? Kenkää tulee monelle,kun ei tehtailla enää niin paljoa porukkaa tartte. Jes.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Aion käyttää leikkeleitä edelleenkin. En syö leipää kuin yhden viipaleen aamuisin enkä edes joka aamu. Jos kuolen sen vuoksi alle 100-vuotiaana, niin voi voi.
Kuinka paljon menee roskiin pilaantuneita leikkeleitä?
Milsi menisivät roskiin? Leikkeleitä voi syödä ilman leipääkin. Ihan vain silleen pistää poskeen. Esimerkiksi mun pappa ei syönyt leipää mutta leikkeleitä piti olla montaa sorttia aina saatavilla. Eli muutes ysikymppiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan sitten kaupoista pois kaikki miljoonat leikkeleet, syödään ne ja uusia ei tule. Mitä se tarkoittaa? Kenkää tulee monelle,kun ei tehtailla enää niin paljoa porukkaa tartte. Jes.
Ja samalla pitää myös poistaa kaikki makkarat,koska leikkeitä niistäkin saa kun siivuaa,iskee suomeen sen jälkeen itsemur.......... aalto .
Jatkan syömistä kuten tähänkin asti.
Vierailija kirjoitti:
Työeväsleipään laitan arkisin yhden tai kaksi siivua kinkkua ja aion laittaa jatkossakin. Lisukkeena palanen juustoa ja voitelen leivän aika usein tuorejuustolla oivariinilla tai guacamolella, jota nykyään on hyvin valmiina kaupoissa. Tuohon jotain vihannesta sekaan vielä.
Nam!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Aion käyttää leikkeleitä edelleenkin. En syö leipää kuin yhden viipaleen aamuisin enkä edes joka aamu. Jos kuolen sen vuoksi alle 100-vuotiaana, niin voi voi.
Kuinka paljon menee roskiin pilaantuneita leikkeleitä?
Milsi menisivät roskiin? Leikkeleitä voi syödä ilman leipääkin. Ihan vain silleen pistää poskeen. Esimerkiksi mun pappa ei syönyt leipää mutta leikkeleitä piti olla montaa sorttia aina saatavilla. Eli muutes ysikymppiseksi.
Juuri näin. Joskus mulla on sunnuntaisin aamiaisella vain leikkeleitä ja kasviksia eikä leipää ollenkaan. Tai iltapalaksi juustoja, serranonkinkkua yms ja lasillinen punaviiniä. Ilman leipää sekin.
Vierailija kirjoitti:
Tällä
Voimakassuolainen ja verenpaine kiittää.
Luultavasti lopetan pian leivän syömisen kokonaan, koska menee koko ajan vaikeammaksi löytää sopivia tuotteita kaupasta.
Levitettä en ole käyttänyt pian vuoteen, koska käyttämäni lopetettiin enkä ole löytänyt mitään vastaavaa tilalle. Monien leipien suolan määrä on myös aivan älytön.
Esim. itsetehty tofulevite, tofuviipaleet, kasvikset. hummus, juusto eri muodossa.
Salaattia, kurkkua ja 1 keitetty kananmuna.
Vierailija kirjoitti:
Aion kasvattaa omista soluista keinotekoisesti ihmislihaa , omaa lihaa ja syödä sitä leivän päällä.
Ihan sairas ajatus, mistä olet saannut tuollaista päähäsi? Nyt hoitoon ja aamulääkkeet kiltisti suuhun vaan!
se leipä alta pitäs pois jättää :D vetää vaan leikkeleet tapaksina
Mä en oo koskaan käyttänyt leikkeleitä leivän päällä ja oon jo yli nelikymppinen.
Mun leivänpäälliset ovat nämä:
Näitä käytän siis vaihdellen.
- tomaatti
- kurkku
- paprika
- kananmunan viipaleet
- salaatti
- sipuli
- suolakurkku
- valkosipuli
- juusto
En oo vuosiin käyttänyt leivän päällä muuta kuin ylähuulta ja hyvin on mennyt alas ruuan kanssa. Joskus laitan paistettua kananmunaa leivän päälle kylläkin ja syön lämmitettynä. Kurkkua en ole ostanut vuoteen muuta kuin yhden kerran salaattiin ja tuskin tulen ostamaankaan, pelkkää vettä se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo koskaan käyttänyt leikkeleitä leivän päällä ja oon jo yli nelikymppinen.
Mun leivänpäälliset ovat nämä:
Näitä käytän siis vaihdellen.
- tomaatti
- kurkku
- paprika
- kananmunan viipaleet
- salaatti
- sipuli
- suolakurkku
- valkosipuli
- juusto
ei oo ikinä ollu mitään tarjottavia? palaveri sämpylöitä? koulutuspäivä lounaita? äläny paaskaa jauha
miten käy subway ravintoloiden :D niistä tuli kerrasta roskaruokaa
No laitan vailla steikkiä ja sunny side up egun. :P
Pärjään sillä iltaan asti.
N22
Jättämällä leivän pois