Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kerran ikä näkyy kaulasta, niin minkäikäisenä muutoksia alkaa näkyä?

Vierailija
06.11.2024 |

Olen 54v, kuten myös moni ystävistäni. Vielä ei näy mitään. 

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä mitään. Äidilläni on alkanut näkyä kuusikymppisenä. Itse treenaan salilla ja luulen, että se vaikuttaa että ei vielä mikään roiku. Eikä ole onneksi ryppyjäkään

n48

Kuinka kaulan ihoa treenataan salilla?

Kaulassa on myös lihaksia, joiden kunto vaikuttaa kaulan ulkonäköön. Treenautuu monien liikkeiden aikana. 

Ja liikuntaa harrastamattomat velttokaulat alapeukuttaa :D

Lihavilla on kiinteät, rasvattomilla löysät. Rasvattomat harrastaa yleensä liikuntaa. Eli menee toisin päin eikä liikunta auta kyllä kiinteytymään. Sori pojat - tavara on mätä. Vanha, pilalla.

Vierailija
42/54 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se elämä on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vähän yli 30, ja viime vuosina on alkanut kasvamaan kaulaan niitä mummoluomia, eli varsiluomia lisääntyvällä tahdilla. Aiemmin ei ollut yhtään.

Verensokeri ja insuliini koholla.

Vierailija
44/54 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, olen elossa, vanhenen koko ajan!!! Keskityppä, tolvana, elämiseen.

Just niin.

Vierailija
45/54 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä mitään. Äidilläni on alkanut näkyä kuusikymppisenä. Itse treenaan salilla ja luulen, että se vaikuttaa että ei vielä mikään roiku. Eikä ole onneksi ryppyjäkään

n48

Kuinka kaulan ihoa treenataan salilla?

Kaulassa on myös lihaksia, joiden kunto vaikuttaa kaulan ulkonäköön. Treenautuu monien liikkeiden aikana. 

Ja liikuntaa harrastamattomat velttokaulat alapeukuttaa :D

Lihavilla on kiinteät, rasvattomilla löysät. Rasvattomat harrastaa yleensä liikuntaa. Eli menee toisin päin eikä liikunta auta kyllä kiinteytymään. Sori pojat - tavara on mätä. Vanha, pilalla.

Ja mitähän näiden rasvattomien liikunta on? Juoksua?

Vierailija
46/54 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihla Viitalalla ainakin näkyy tuossa Neloselta ma-ti tulevassa sarjassa. Nyt 42 v. ja sarjaa tehtäessä jonkin verran nuorempi.

Vierailija
47/54 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi jossain 35 vuoden jälkeen. Silloin tuli pysyvät "juonnerenkaat" ympäri kaulan niihin kohtiin, joista iho taittuu kun esim. katson alaspäin lukiessani, puhelinta käyttäessäni tms. Sitten vähitellen niiden renkaiden välinen iho on muuttunut kreppipaperimaisen ryppyiseksi. Ikää 50. 

Toisaalta äidilläni joka on 80 v, kaula ei ole ryppyinen ollenkaan. Salaisuus lienee, että hän on ja on aina ollut lihava. Rasva pullistaa ihon suoraksi, eikä mitään jänteitäkään näy koska ovat siellä rasvan alla. 

Vierailija
48/54 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi 34-vuotias työkaveri jolla kaula ja dekoltee on ryppyinen kuin rusina ja täynnä tummia läikkiä. Hän harrastaa veneilyä eli uskon että muutokset johtuvat uv-säteilystä. Hän on laiha ja syö terveellisesti eikä tupakoi.

Itsellä alkoi nelikymppisenä ilmestyä varsiluomia kaulalle. Ryppyjä ei ole vieläkään vaikka olen jo viisikymppinen mutta voi tosiaan johtua siitä että vaihdevuodet eivät ole vielä alkaneet. 

Sulla on jotain häikkää verensokereissa. 

Ei ole, ihan vastikään sokeriarvot mitattiin työterveydessä. Varsiluomia tulee sinne missä on hankausta eli kaulalle siihen kohtaan missä paidan kaulus osuu ihoon.

Vierailija
49/54 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vähän yli 30, ja viime vuosina on alkanut kasvamaan kaulaan niitä mummoluomia, eli varsiluomia lisääntyvällä tahdilla. Aiemmin ei ollut yhtään.

Ei kyllä ole vaan mitattuna ihan normaalit.. mielenkiintoista että nuo tosiaan liittyy asiaan! Ja normaalipainoinenkin olen

Vierailija
50/54 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä rypyn ryppyä missään mutta mulla onkin sellainen rasvoittuva iho. Kolme raskautta, joista ei ole tullut raskausarpia. Naapurin rouva kerran sanoi, että mulla on sellainen paksu iho, se ei kurtistu. Hänellä taas oli ryppyä ja selluliittia yms, iho jotenkin ohuen näköinrn.  Minusta geenit siis vaikuttaa tähän paljon

N47

Vierailija
51/54 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole vaan mitattuna ihan normaalit.. mielenkiintoista että nuo tosiaan liittyy asiaan! Ja normaalipainoinenkin olen

Missä olet mittauttanut insuliinin?

Vierailija
52/54 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vaikka näkyy? Vanha nainen voi silti olla kaunis, jos pitää muuten itsestään huolen. Liikkuu, syö terveellisesti, pukeutuu itselleen sopiviin vaatteisiin jne. 

Vierailija
53/54 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta iän tuomat muutokset alkavat näkyä ihmisessä heti syntymähetkestä lähtien.

Vierailija
54/54 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi 34-vuotias työkaveri jolla kaula ja dekoltee on ryppyinen kuin rusina ja täynnä tummia läikkiä. Hän harrastaa veneilyä eli uskon että muutokset johtuvat uv-säteilystä. Hän on laiha ja syö terveellisesti eikä tupakoi.

Itsellä alkoi nelikymppisenä ilmestyä varsiluomia kaulalle. Ryppyjä ei ole vieläkään vaikka olen jo viisikymppinen mutta voi tosiaan johtua siitä että vaihdevuodet eivät ole vielä alkaneet. 

Auringossa kylpevillä vanhoilla naisilla on paras iho ikäluokassaan. Tämä voi todeta millä tahansa auringonpalvomispaikalla (solariumit saattavat olla toinen asia, en tiedä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi