Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko tatska ja lävistykset vain uusi muoto itsestään viiltelystä?

Vierailija
18.09.2023 |

Kaikissa noissa vahingoitetaan itseään ja tehdään itsestään rumempi vastakkaiselle sukupuolelle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
2/12 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen viisi tuhatta vuotta vanha uusi muoto...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demonien vaikutusta. Alkaa vaan olla koko maailma niin kyllästettyä sillä, etteivät ihmiset enää koe siinä mitään ihmeellistä. Toiset peräti kuvittelevat meidän tässä olevan luomassa maanpäälistä paratiisia ihan itse. 

Vierailija
4/12 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transhommat on. Terveiden kehonosien amputointi vetskaritisseiksi, sterilointi, sekä terveyden ja ulkonäön pilaaminen hormoneilla on.

Vierailija
5/12 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakonomainen Tinder-seksi. Tuntuu pahalta, niin käytetään seksiä tuntemattoman kanssa ikään kuin itsensäsatuttamisen välineenä. En siis kuitenkaan yleistä kaikkea Tinderin ja vastaavien käyttöä tällaiseksi.

Vierailija
6/12 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on vaan yksi kauneusihanne ja -käsitys. Makuja on monia, ihan jo länsimaissa. Puhumattakaan sitten muista kulttuureista, joissa tietynlaiset tatuoinnit ja/tai lävistykset on osa kauneuskäsitystä.

Vierailija
7/12 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin tästä lähteä tatskattavaksi. Ihan vaan siksi, koska se ilmeisesti ärsyttää ap:tä.

Vierailija
8/12 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tähän voisi sanoa, kun ovat niin outoja juttuja. Eniten hämmästyttää se tarttuvista taudeista piittaamattomuus. Eivät nimittäin näytä ihan viimeisimpiä  hygieniasuosituksia noudattavan, ovat epäsiistiä tekotavoiltaan tiloiltaa ja olosuhteiltaan. Toinen juttu on niiden rumuus ja se, ettei niitä voi poistaa helposti. Tatuointeja käytetään pistojälkien peittämiseen. Jotain häiriöitä täytyy olla, että tekee itselleen tällä lailla haittaa ja "hallaa", outoa. Kysymykseen pitänee vastata myöntävästi.

Vierailija
9/12 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel nyt taas. Minä minä ja minun kauneuskäsitykseni, ihan kun ihmisten ainoa tarkoitus olisi taas miellyttää visuaalisesti täysin tuntemattomien ja itselle merkityksettömien kanssaeläjien silmää.

Pidän lävistyksistäni ja muiden mielipiteillä ei asiaan ole vaikutusta. Ei sillä, eipä niistä ulospäin näy kun korvissa olevat. Jos haluat pitää minua demonina lävistysteni takia, niin ole hyvä vaan.

Vierailija
10/12 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tähän voisi sanoa, kun ovat niin outoja juttuja. Eniten hämmästyttää se tarttuvista taudeista piittaamattomuus. Eivät nimittäin näytä ihan viimeisimpiä  hygieniasuosituksia noudattavan, ovat epäsiistiä tekotavoiltaan tiloiltaa ja olosuhteiltaan. Toinen juttu on niiden rumuus ja se, ettei niitä voi poistaa helposti. Tatuointeja käytetään pistojälkien peittämiseen. Jotain häiriöitä täytyy olla, että tekee itselleen tällä lailla haittaa ja "hallaa", outoa. Kysymykseen pitänee vastata myöntävästi.

Milloin ja missä olet käynyt tutustumassa tatuointistudioihin, kun tiedät noin tarkasti, etteivät noudata hygieniasuosistuksia? Minulla ei ole tatuointeja, mutta monilla ystävilläni on, ja moni niitä tekeekin, ja kaikki ovat niin tatuoitavan kuin tatuoijan roolissa todella tarkkoja hygieniasta. Kukaan ei ole koskaaan käynyt tatuoijalla, jonka tekotavassa tai tiloissa olisi hygienian suhteen moitittavaa. Hygienia on yksi tärkeimpiä asioita tatuointialalla, ja siitä luistava tekijä saa kyllä nopeasti huonon maineen. Sinä et varmastikaan ole nähnyt todellisuudessa yhtäkään tatuointistudioita, vaan tulit tänne vain jakamaan ennakkoluulojasi.

Vierailija
11/12 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
12/12 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kulttuureissa muuten kaunistaudutaan myös viiltemällä, eli tehdään arpitatuointeja.

Minun mielestä miestä vaan komistaa se, jos sillä on sopivasti tatuointeja. Toki pitää siis olla niiden tatuointien hyvin tehtyjä, eikä mitään räpellyksiä.