Jos kerran ikä näkyy kaulasta, niin minkäikäisenä muutoksia alkaa näkyä?
Olen 54v, kuten myös moni ystävistäni. Vielä ei näy mitään.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi 34-vuotias työkaveri jolla kaula ja dekoltee on ryppyinen kuin rusina ja täynnä tummia läikkiä. Hän harrastaa veneilyä eli uskon että muutokset johtuvat uv-säteilystä. Hän on laiha ja syö terveellisesti eikä tupakoi.
Itsellä alkoi nelikymppisenä ilmestyä varsiluomia kaulalle. Ryppyjä ei ole vieläkään vaikka olen jo viisikymppinen mutta voi tosiaan johtua siitä että vaihdevuodet eivät ole vielä alkaneet.
Sulla on jotain häikkää verensokereissa.
Se on paljon geeneistä kiinni ..
Monilla melko hoikilla ihmisillä joita olen tavannut viisikymppinen voi olla hyvin veltto naaman iho joka roikkuu pusseina ympäri naamaa vaikka koskaan ei ole ollut ylipainoinen..
Ikää enemmän vaikuttaa geenit
Mun äiti sanoo ettei hänen äidillä ollut ryppyjä eikä mitään edes kuollessaan. Luulen että ihmiset näkevät nämä asiat jotenkin erilailla kun se ei todellakaan ollut mahdollista, oli yli 90v ja tietysti oli ryppyjä ja kaikkea koska näin ne. Sama näillä jotka täällä sanoo ettei ole mitään vielä. Näkyykö muita ryppyjä missään vai oikeasti pelistä näkyy 20v?
Mulla saisi laittaa pyykkipojalla leuan tiukemmaksi tai sitten vetää jeesusteipillä korvien taakse. Että sitä on luonnonkaunis...
Aurinko vaikuttaa paljon...Sirpa swlänteestä näkee miten naama ja iho. On kuin 70 vuotiaalla kun on vietetty aikaa Kalifornian auringossa
En tiiä. Olen 67. Ei kiinnosta rypyt.
Sulla on vaan ikänäkö niin kuin monilla miehillä, jotka kuvittelevat menevänsä 20 vuotta nuoremmasta.
Kaulan alueen ihon rypistyminen tai muuttuminen on yksilöllistä, mutta yleensä alkaa näkyä siinä 40/ vaihdevuosien aikaan. Aasialaistaustaisilla ja muilla paksuihoisilla näkyy myöhemmin.
Riippuu ihan ihmisestä, että missä se ikääntyminen parhaiten ja ensimmäisenä näkyy xD
Vierailija kirjoitti:
Kamala Harrisillakin näyttää olevan tosi ryppyinen kaula leuan alta. Vaikka vielä on keski-iän pulskeutta jäljellä.
Harris on 60 vuotias. Mitäs sun kaula?
No mä olen 64v ja jos painan leuan alas tai tissejä yhteen tulee decolteehen ja kaulaan ryppyjä. Mutta miksi tekisin niin?
Jos seison/istun normaalisti ryppyjä ei näy, vain 2 ohutta vaakaviivaa kaulassa
En ole huomannut mitään muutoksia.
https://images.almatalent.fi/750x500/https://assets.almatalent.fi/image…
Vierailija kirjoitti:
Olen 54v, kuten myös moni ystävistäni. Vielä ei näy mitään.
Olen 60 vuotias mies, BMI 22 ja olen aina ollut hoikka. Olen nuoren näköinen, mutta kyllä ikä näkyy kaulassa ja käsissä. Kaulassa vähän poimuja ja käsien iho on ohuempaa ja ryppyisempää
Apua, olen elossa, vanhenen koko ajan!!! Keskityppä, tolvana, elämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä mitään. Äidilläni on alkanut näkyä kuusikymppisenä. Itse treenaan salilla ja luulen, että se vaikuttaa että ei vielä mikään roiku. Eikä ole onneksi ryppyjäkään
n48
Kuinka kaulan ihoa treenataan salilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä mitään. Äidilläni on alkanut näkyä kuusikymppisenä. Itse treenaan salilla ja luulen, että se vaikuttaa että ei vielä mikään roiku. Eikä ole onneksi ryppyjäkään
n48
Kaulassa on myös lihaksia, joiden kunto vaikuttaa kaulan ulkonäköön. Treenautuu monien liikkeiden aikana.
Apua! Mul on ryppyjä! Aaargh! Elämätön elämä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n48
Kaulassa on myös lihaksia, joiden kunto vaikuttaa kaulan ulkonäköön. Treenautuu monien liikkeiden aikana.
Ja liikuntaa harrastamattomat velttokaulat alapeukuttaa :D
Minä olen vähän yli 30, ja viime vuosina on alkanut kasvamaan kaulaan niitä mummoluomia, eli varsiluomia lisääntyvällä tahdilla. Aiemmin ei ollut yhtään.
Ap varmaankin katselee itseään peilistä venyttäen päätä ylöspäin niin rypyt suoristuu sopivasti. Itseään voi huijata monella tavalla myös tiedostamatta asiaa.