Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä joululahjaksi 13v kummitytölle, jolla on jo kaikkea?

Vierailija
04.11.2024 |

Mikä on tänä jouluna se juttu??

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat, korut ja vaikka pyyhkeet tai pussilakanat ovat lahjoja, joita voi antaa iästä riippumatta ja vaikka joka joulu. Ei tarvitse olla jokin spesiaali tämän joulun juttu.

Vierailija
2/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kurssi, uusia taitoja voi aina oppia. Kokkaus? 

Vierailija
4/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna joku "hienompi" teineille suunnattu kosmetiikka- tai helyjoulukalenteri, jos on sen luonteinen, että tykkää. Ei sen aina tarvitse olla lahja aattona.

Vierailija
5/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veljenpojallani oli kaikkea. Jopa siinä määrin, että hän ei edes jaksanut aukaista kaikkia lahjojaan jouluna. Äitinsä sitten käski aukaisemaan loputkin, jotka poika nakkeli samantien läjään johonkin nurkkaan ja hyvä jos edes vilkaisi. Sinne lensi minunkin ostamani hieno lahja, joka ei ihan ilmainen ollut.

Seuraavana jouluna en ostanut hänelle muut kuin sukat Tokmannista. En tiedä aukaisiko sitä lahjaa kun en ollut katsomassa. 

Vierailija
6/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäitä pitsisiä alusvaatteita.

Vierailija
7/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että, ketä täällä oikein haaveilee lapsesta??

8/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa. Mä olen jo vuosia antanut joululahjaksi rahaa alle 10-vuotiaillekin. Ostavat sitten joulun jälkeen sillä rahalla mitä haluavat tai laittavat säästöön. Joku karkkipussi ja sitten kirjekuoressa joulukortti ja kortin väliin setelit. 

Vierailija
9/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun veljenpojallani oli kaikkea. Jopa siinä määrin, että hän ei edes jaksanut aukaista kaikkia lahjojaan jouluna. Äitinsä sitten käski aukaisemaan loputkin, jotka poika nakkeli samantien läjään johonkin nurkkaan ja hyvä jos edes vilkaisi. Sinne lensi minunkin ostamani hieno lahja, joka ei ihan ilmainen ollut.

Seuraavana jouluna en ostanut hänelle muut kuin sukat Tokmannista. En tiedä aukaisiko sitä lahjaa kun en ollut katsomassa. 

Mikä se hieno lahja oli?

Vierailija
10/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoml-Turkki sanakirja,tai Suomi-Gambia

Vierailija
11/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se hieno lahja oli?

Pelikonsoli.

Vierailija
12/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä tyttö pitää tietysti 

Joku kosmetiikkatuote? Leffalippu? Pelilahjakortti? Laadukkaat värikynät? Korvikset? Konserttilippu? Fanipaita?  

Jossain vaiheessa tiktokissa oli trendinä joku ihonhoitosarja, ja niistä ainakin mun sukulaistytöt haaveili. En tiedä mikä just nyt on in :)

Vierailija
13/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Rahaa. Mä olen jo vuosia antanut joululahjaksi rahaa alle 10-vuotiaillekin. Ostavat sitten joulun jälkeen sillä rahalla mitä haluavat tai laittavat säästöön. Joku karkkipussi ja sitten kirjekuoressa joulukortti ja kortin väliin setelit. 

Miksi pitää olla sekä karkkipussi, kortti että rahaa?

Minusta rahaa ei tarvitsisi antaa lapsille lahjaksi ollenkaan. On vanhempien tehtävä huolehtia lapselleen viikkoraha.

Vierailija
14/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti johonkin kauppaan, elokuvalippuja...

Vierailija
15/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi että, ketä täällä oikein haaveilee lapsesta??

Alfat!

https://www.youtube.com/shorts/OvDSauCYxNI

Vierailija
16/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtitilaus? Tuet jotakin harrastusta? Kysy suoraan vanhemmilta tai tytöltä itseltään mitä tarvitsee tai toivoo?

Vierailija
17/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti ja kukkakimppu. Jos siis sinut on kutsuttu synttärijuhliin ja olet menossa. Muuten ei mitään.

Vierailija
18/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon loma Gambiassa.

Vierailija
19/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lahjakortti tietty sinne Normaaliin vai mikä lie. Eikö kaikki käy siellä? Palstan mukaan siellä myydään ainakin puuteria ja milka-suklaata. 

Vierailija
20/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä