Mitä joululahjaksi 13v kummitytölle, jolla on jo kaikkea?
Kommentit (54)
Ole yhteydessä paikalliseen hubbabubba shamaaniin ja tiedustele käypä hinta defloraatiolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin keittokirja? Ainakin tulevaisuudessa olisi hyödyllinen.
Nykyään reseptit katsotaan netistä, ei kukaan enää keittokirjoja käytä.
Kyllä minä ainakin käytän. Isoäidiltä saamani keittokirja on edelleen kovassa käytössä. Käytin sitä lapsena niin paljon, että jotkut sivut tarttuivat kiinni 😂
Lahjoita köyhille lapsille. Rikkaan kanssa menet vaikka hiihtämään
Selkäsauna on vielä melko varmasti kokematta.
Ei tuollainen hyväosainen lapsi tarvitse enää mitään tavaraa. Tavara menettää merkityksensä, kun sitä on liikaa.
Rahakin on turhaa, lapsi ostaa sillä vain lisää roinaa. Aineeton lahja on mahdollinen, tai menette vaikka museoon, taidenäyttelyyn tai konserttiin yhdessä.
Elokuvalippu johon sisältyy snacksit. Leffakäynti on nykyään järkyttävän kallista.
Vuohi, kaivo, orpolapsen kummitus riesaksi loppuelämäksi 💩
Yhteistä aikaa. Itse kävin aikoinaan kummilapseni kanssa tuossa iässä elokuvissa. Tarjosin liput, snacksit ja sen jälkeen käytiin vielä hampurilaisella. Ainakin tämä kummilapseni tykkäsi kovasti. Juttelikin paljon vapaammin kun silloin jos omat vanhemmat olivat mukana. Pidetään edelleen yhteyksiä vaikka on jo iso mies.
Vierailija kirjoitti:
Lehtitilaus? Tuet jotakin harrastusta? Kysy suoraan vanhemmilta tai tytöltä itseltään mitä tarvitsee tai toivoo?
Tuota suoraan kysymistä kannatan! Joko lapselta tai vanhemmiltaan. Eikä se rahakaan huono lahja ole. Lapsi voi itse harkita käytön tai säästää, oppii rahan käyttöä. Riippuu tietty vähän vanhempien varallisuudesta, jos rahaa on joka lähtöön, niin vaikeaa keksiä.
Se on se Satisfyer, sitähän alottaja haki.
Lahjoitat lahjarahoilla afrikkaan kaivon.