Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

luvassa ensimmäinen kevät ja kesä ilman Tinderiä 💖

Vierailija
22.01.2025 |

Sitä paskasovellusta en enää lataa, aivan turha ja vieläkin turhemmat ihmiset siellä.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ehdin ajatella että olet löytänyt vierellesi rakkauden.

Vierailija
2/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lataamassa sen ensi viikolla viimeistä kertaa. Olen pari kuukautta pitänyt taukoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! En enää lataa. Pelasin sitä pari vuotta, poistin välillä. Halusin pois, mutta halusin miehen. Sitten päätin vaan aggressiivisesti swaipata kunnes olen suhteessa. Nyt olen ollut melkein vuoden.

Vierailija
4/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Vie liikaa aikaa. Siirryn maksullisiin. 

Vierailija
5/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kivaa aioit tehdä kesällä 😎

m~

Vierailija
6/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m~

Veneillä saaristossa, mökkeillä ja saunoa järven rannalla, lukea vaikean kirjan, tehdä metsäisiä päiväretkiä kallioille, kerätä mustikoita, valokuvata luontoa, käydä taas Norjan roadtripillä, pyöräillä ahkerasti. Tässä nyt muutama epäkiinnostava asia minusta.

AP

Vierailija
7/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! En enää lataa. Pelasin sitä pari vuotta, poistin välillä. Halusin pois, mutta halusin miehen. Sitten päätin vaan aggressiivisesti swaipata kunnes olen suhteessa. Nyt olen ollut melkein vuoden.

Niin minäkin olen tehnyt sillä erotuksella, etten edelleenkään ole suhteessa. 

Vierailija
8/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m~

Veneillä saaristossa, mökkeillä ja saunoa järven rannalla, lukea vaikean kirjan, tehdä metsäisiä päiväretkiä kallioille, kerätä mustikoita, valokuvata luontoa, käydä taas Norjan roadtripillä, pyöräillä ahkerasti. Tässä nyt muutama epäkiinnostava asia minusta.

AP

Kuulostaa tosi kivalle!

Vierailija
9/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt aivan pilalle. Nuoria mt-ongelmaisia naisia rahan perässä ja vanhoja mt-ongelmaisia naisia siittäjä-maksajaa etsimässä.

Vierailija
10/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen? Taidat olla aika nuori, jos sulla on aina tähän mennessä tinder laulanut?

Vierailija
11/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oot mies, niin saako tulla mukaan? M

Vierailija
12/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa... ja mukavaa kesää. Kerran viimeisen 8v aikana treffeillä käyneenä en aio itse edes mokomaa sovellusta kokeilla.

Vierailija
13/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaihtoehdot on Tinder tai baari. Toki sitä voi alkaa pokailemaan työkavereita tms. mutta aika harva siihen nyt lähtee. Mua ei itseäni noi baarit houkuttele yhtään. Kallista, tylsää, alkoholin käyttö kasvaa ja ne jutut on siellä pelkkää känni-älämölöä. Että kyllä Tinder vie 100-0.

Vierailija
14/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m~

AP

tähän piti kommentoida, ettö jos oot mies, niin saako tulla mukaan? M

Vierailija
15/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kolme homoa miestä pari/triosuhteessa?

Vierailija
16/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vaihtoehdot on Tinder tai baari. Toki sitä voi alkaa pokailemaan työkavereita tms. mutta aika harva siihen nyt lähtee. Mua ei itseäni noi baarit houkuttele yhtään. Kallista, tylsää, alkoholin käyttö kasvaa ja ne jutut on siellä pelkkää känni-älämölöä. Että kyllä Tinder vie 100-0.

Pilalla koko sovellus ja algoritmi rikki. Ilman maksullista versiota miehelle pelkkä kaatopaikka

Vierailija
17/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kolme homoa miestä pari/triosuhteessa?

Laitoin väärään kommenttiin. Ennemmin hengailen silti homojen kanssa, kuin naisten. M

Vierailija
18/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m~

AP

tähän piti kommentoida, ettö jos oot mies, niin saako tulla mukaan? M

Tottakai saat!

AP

Vierailija
19/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykkää mulle koko ajan miehiä jotka ei ole yhtään mun tyyppiä, algoritmi on päättänyt toisin. Plus ulkkarit swaippaa aggresti kaikki naiset oikeelle joten niitä on aina ihan epäsuhta määrä tykkääjissä. Ennen, profiilin alkuaikoina näytettiin enemmän mun tyylisiä eksentrisiä retkuja. Se oli kivaa ja syntyi keskusteluja vaikkakaan ei suhdetta.

Vierailija
20/57 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lykkää mulle koko ajan miehiä jotka ei ole yhtään mun tyyppiä, algoritmi on päättänyt toisin. Plus ulkkarit swaippaa aggresti kaikki naiset oikeelle joten niitä on aina ihan epäsuhta määrä tykkääjissä. Ennen, profiilin alkuaikoina näytettiin enemmän mun tyylisiä eksentrisiä retkuja. Se oli kivaa ja syntyi keskusteluja vaikkakaan ei suhdetta.

tottaksi haluat niitä rikkaita miehiä, kuten muutkin naiset, ja varsinkin rikas retku on top tier

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän