Mitä joululahjaksi 13v kummitytölle, jolla on jo kaikkea?
Kommentit (54)
Joku kurssi, uusia taitoja voi aina oppia. Kokkaus?
Anna joku "hienompi" teineille suunnattu kosmetiikka- tai helyjoulukalenteri, jos on sen luonteinen, että tykkää. Ei sen aina tarvitse olla lahja aattona.
Minun veljenpojallani oli kaikkea. Jopa siinä määrin, että hän ei edes jaksanut aukaista kaikkia lahjojaan jouluna. Äitinsä sitten käski aukaisemaan loputkin, jotka poika nakkeli samantien läjään johonkin nurkkaan ja hyvä jos edes vilkaisi. Sinne lensi minunkin ostamani hieno lahja, joka ei ihan ilmainen ollut.
Seuraavana jouluna en ostanut hänelle muut kuin sukat Tokmannista. En tiedä aukaisiko sitä lahjaa kun en ollut katsomassa.
Seksikkäitä pitsisiä alusvaatteita.
Hyi että, ketä täällä oikein haaveilee lapsesta??
Rahaa. Mä olen jo vuosia antanut joululahjaksi rahaa alle 10-vuotiaillekin. Ostavat sitten joulun jälkeen sillä rahalla mitä haluavat tai laittavat säästöön. Joku karkkipussi ja sitten kirjekuoressa joulukortti ja kortin väliin setelit.
Vierailija kirjoitti:
Minun veljenpojallani oli kaikkea. Jopa siinä määrin, että hän ei edes jaksanut aukaista kaikkia lahjojaan jouluna. Äitinsä sitten käski aukaisemaan loputkin, jotka poika nakkeli samantien läjään johonkin nurkkaan ja hyvä jos edes vilkaisi. Sinne lensi minunkin ostamani hieno lahja, joka ei ihan ilmainen ollut.
Seuraavana jouluna en ostanut hänelle muut kuin sukat Tokmannista. En tiedä aukaisiko sitä lahjaa kun en ollut katsomassa.
Mikä se hieno lahja oli?
Suoml-Turkki sanakirja,tai Suomi-Gambia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se hieno lahja oli?
Pelikonsoli.
Riippuu mistä tyttö pitää tietysti
Joku kosmetiikkatuote? Leffalippu? Pelilahjakortti? Laadukkaat värikynät? Korvikset? Konserttilippu? Fanipaita?
Jossain vaiheessa tiktokissa oli trendinä joku ihonhoitosarja, ja niistä ainakin mun sukulaistytöt haaveili. En tiedä mikä just nyt on in :)
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Rahaa. Mä olen jo vuosia antanut joululahjaksi rahaa alle 10-vuotiaillekin. Ostavat sitten joulun jälkeen sillä rahalla mitä haluavat tai laittavat säästöön. Joku karkkipussi ja sitten kirjekuoressa joulukortti ja kortin väliin setelit.
Miksi pitää olla sekä karkkipussi, kortti että rahaa?
Minusta rahaa ei tarvitsisi antaa lapsille lahjaksi ollenkaan. On vanhempien tehtävä huolehtia lapselleen viikkoraha.
Lahjakortti johonkin kauppaan, elokuvalippuja...
Vierailija kirjoitti:
Hyi että, ketä täällä oikein haaveilee lapsesta??
Alfat!
Lehtitilaus? Tuet jotakin harrastusta? Kysy suoraan vanhemmilta tai tytöltä itseltään mitä tarvitsee tai toivoo?
Kortti ja kukkakimppu. Jos siis sinut on kutsuttu synttärijuhliin ja olet menossa. Muuten ei mitään.
No lahjakortti tietty sinne Normaaliin vai mikä lie. Eikö kaikki käy siellä? Palstan mukaan siellä myydään ainakin puuteria ja milka-suklaata.
Kirjat, korut ja vaikka pyyhkeet tai pussilakanat ovat lahjoja, joita voi antaa iästä riippumatta ja vaikka joka joulu. Ei tarvitse olla jokin spesiaali tämän joulun juttu.