Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarjakusettaja-TV-sarja YleAreenalla!

Vierailija
04.11.2024 |

Koko sarja tuli tänään katsottavaksi YleAreenaan. Olen nyt katsonut yhden jakson, ja voin sanoa, että on tosi koukuttava sarja.

Olisi mukavaa keskustella aiheesta täällä, mutta toivoisin, että keskustelu pysyisi asiallisena, ja ettei tulisi tuomitsevia kommentteja heitä vastaan, jotka rehellisesti tulevat kertomaan kokemuksistaan, joissa ovat tulleet huijatuksi.

Kuka tahansa voi joutua vastaavanlaisen manipulaation kohteeksi. Kyse on vain siitä, kuinka pian henkilö huomaa, että uuden tuttavuuden aikeet eivät olekaan olleet vilpittömät.

Surullisia tarinoita, mutta arvostan suuresti sitä, että huijauksen kohteeksi joutuneet tulevat kertomaan kokemuksistaan. Se on todellisen rohkeuden merkki.

Kommentit (381)

Vierailija
381/381 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sarja!Olen katsonut yhteenputkeen kolme jaksoa.

On hyvä sarja.

Kertoo k ö y h ä s t ä,   peliongelmaisesta  rikollisesra, joka ei osaa itse muuta kuin tehdä helppoja rikoksia missä ei järkeä tarvita ja mistä hän aina lopulta jää kiinni. Ja joka huijaa kunnon kilttejä ihmisiä. 

Sellainen rikollinen joka jää kiinni on tosi tyhmä. Fiksut kun ei jäisi kiinni jos tekisi. Mutta ovat fiksuja niin eipä tarvi tehdä rikoksia, kad kun on järkeä, rahaa saa muutenkin, aina sitä jotain keksii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi