Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko se työyhteisölle mitä joku työntekijä tekee vapaa-ajalla?

Vierailija
16.04.2023 |

Vielä kun pysytään lain oikealla puolella, eikä työnteko häiriinny mitenkään? Voiko olla muka, että kuuluu, ja miten niin?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim riitelisi jonkun kanssa?

Vierailija
2/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Ei sitten mitenkään.

Vierailija
4/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään yksityiselämän pitäisi kuulua työkavereille?

Vierailija
5/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
6/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu olevan sellaista kuvitelmaa joillakin, että kuuluisi heille.

Vierailija
7/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu jos juoruilijoilta kysytään. Vasta oli hesarissakin juttua, miten valtaosa hyväksyy selän takana puhumisen.

Vierailija
8/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se johtaa siihen että olet promilleissa töissä niin kuuluu

Muuten ei

Vierailija
9/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu olevan sellaista kuvitelmaa joillakin, että kuuluisi heille.

Ratkaisevaa on, mitä itse kuvittelet. Se, mitä kuvittelet työyhteisössä kuviteltavan, menee vähän sairauden puolelle. Sillekin löytyy joku diagnoosi, toivottavasti siinä tapauksessa myös hoito.

Vierailija
10/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasioiden yhteydessä kerrotut jutut kuuluu jos niin haluaa. Esim. Meillä on whatsapp ryhmä joissa työkaverit jakaa sellaisia juttuja, joista ovat työyhteisölle kertoneet. Jos joku sanoo vaikka menevänsä pyörälenkille, voi whatsappiin tulla kuva matkalta.

Vierailija
11/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu.

Aiemmassa työssä olin kuulevinani, että pomo kommentoi käytävällä jonkun tuntevan jonkun SAK:sta. Kommentin perusteella sellaiset ovat vääränlaisia tuttuja.

Ahdisti koska ajattelin, että kyse voisi olla minusta ja että tieto voisi löytyä somesta. Olen itse akateemisesti koulutettu yhteiskunta-alalta.

Vierailija
12/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se johtaa siihen että olet promilleissa töissä niin kuuluu

Muuten ei

Ei ole johtanut sellaieen.

Vierailija
13/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tiettyihin ammatteihin kuuluu tietynlainen käytös. Ei pappi tai opettaja voi riehua kännissä kadulla. Ei siitä nyt ehkä potkuja saa, mutta uskottavuus kyllä menee.

Opettajat voivat näyttäytyä humalassa, olen istunut samassa pöydässäkin. Papeilla lienee tiukempaa.

Vierailija
14/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tavallaan, joissakin töissä. Ihan vaan pitää olla ihmisiksi ja ymmärtää se myös

Vierailija
15/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu jos juoruilijoilta kysytään. Vasta oli hesarissakin juttua, miten valtaosa hyväksyy selän takana puhumisen.

Kasvotusten puhuminen on reilumpaa, sillä silloin voi huomioda vastapuolen reaktiot.

Vierailija
16/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tiettyihin ammatteihin kuuluu tietynlainen käytös. Ei pappi tai opettaja voi riehua kännissä kadulla. Ei siitä nyt ehkä potkuja saa, mutta uskottavuus kyllä menee.

Opettajat voivat näyttäytyä humalassa, olen istunut samassa pöydässäkin. Papeilla lienee tiukempaa.

Kuka vaan voi näyttäytyä humalassa, mutta kaikkien ei kannata. Esimerkiksi opettajan ei kannata. Ei kyllä papinkaan. Pääministeri voi heilua yökaudet kännissä diskossa, sillä ei ole niin väliä.

Vierailija
17/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä ei vaikuta työelämään, ei voi vaikuttaa esimieheen ja työkavereihin.

Vierailija
18/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjanmaalla paheksutaan jo sitä jos opettaja käy Alkossa.

Vierailija
19/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Papilla voi tehdä tiukkaa päästä työkuntoisena kustannuspaikalle sunnuntain aamujumalanpalvelukseen, jos on lauantaina vetänyt kännit.

Vierailija
20/44 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvotusten puhuminen on reilumpaa, sillä silloin voi huomioda vastapuolen reaktiot.

Miksi ne pitäisi huomioida?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi