Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu et monet naiset seurustelevat itseään huomattavasti vanhempien miesten kanssa?

Vierailija
03.11.2024 |

Olen huomannut tämän yleistyvän runsaasti viimeisen 15v aikana. Ihmettelee 35v mies

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa kaveri- tai sukulaisten joukossa ei ole huomattavan suuria ikäeroja. Harvinsisiahan ne Suomessa ovat ihan tilastollisestikin.

Tiedän yhden päälle neljäkymppisen äijän, joka deittailee melkein 20 vuotta itseään nuorempaa naista. Tällä miehellä on tunnetusti ongelmia oman ikääntymisensä hyväksymisessä. Saattaa olla hieman katkera paikka, kun tyttöystävä muutaman vuoden päästä lähtee, ja perustaa perheen itsensä ikäisen viriilin miehen kanssa.

Jep, tämä ikääntyminen on ongelma myös palstamummojen kohdalla.

Nämä 30-40 v palstanorsut ovat kieltämättä hauskoja, varsinaista nuorisoa. :D

Tämäkin on faktaa, kuunnellaan pappa-jvg:n junttisanoit

70-luvulla syntynyt nuori norsu reagoi! :D

Vierailija
62/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös ulkonäköharhaa. Miehet ukkoontuvat aiemmin ja ovat lihavampia ja huonommassa kunnossa kun ikäisensä naiset.

Olen 38v deittaillut 40-50v miehiä ja monet arvelee minun olevan todella nuori, arvelevat 25-32 vuotiaaksi. Monet naiset pitävät itsensä timmissä kunnossa ja silloin jopa samanikäinen pariskunta voi näyttää että miehellä on paljon nuorempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamummeleille 30-60 v on selkeästi vaikeaa hyväksyä mummoutensa!

Vierailija
64/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria mummeleita, kuten älykkö sara sieppilä, näitä riittää. Toki palstalla taso aika paljon heikompi...

Vierailija
65/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, hyi sentään. Yleensä näillä nuorilla naisilla on isäsuhde ongelmia.

Ja ukolla viidenkympin villitys! Vanhuus pelottaa, pitää yrittää käydä nuoresta.

Tuo onkin mielenkiintoinen ilmiö, naisilla vastaava huomattavasti vähäisempää. Mistähän johtuu?!

Vierailija
66/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se harha ole miehillä, jotka kuvittelevat lukevansa nuorekkaita. Siitä on tutkimuskin, että suomalaiset kesku-ikäiset miehet ovat ikäisiään naisia biologiselta iältään vanhempia. 

Vierailija
67/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se harha ole miehillä, jotka kuvittelevat lukevansa nuorekkaita. Siitä on tutkimuskin, että suomalaiset kesku-ikäiset miehet ovat ikäisiään naisia biologiselta iältään vanhempia. 

Voi olla näinkin, mutta naisissa aivan yhtä säälittävää menoa, vaikka peili kertoo aivan muuta...

Vierailija
68/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA 70-luvun norsu reagoi edelleen! Rankkaa kestää faktoja.

Vierailija
69/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole "yleensä". Toki jollain yksittäistapauksilla voi olla. En ole ikinä ajatellut isääni seksuaalisesti, toisin kuin miehiä joihin olen ollut suhteessa.

Vierailija
70/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä näillä naisilla on finanssiongelmia. Eivät pääse haluamaansa elintasoon omalla työllään.

Eihän ne miehen rahat mun rahoja ole. Aina pidetty raha-asiat erillään.

T. Vanhempien miesten kanssa ollut

Vierailija
71/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole lähinnä säälittävintä, että joku 70-luvun mummo osallistuu tähän keskusteluun...

Vierailija
72/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole lähinnä säälittävintä, että joku 70-luvun mummo osallistuu tähän keskusteluun...

Maalaisnorsua ehkä joskus joku puutteessa oleva bensalenkkari joskus tökännyt?

Vierailija
73/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsenäistymättömyys yhdistettynä tarpeeseen löytää elättäjä ja isähahmo.

Höpö höpö. Itsenäistyn ihan normaalissa iässä. Isähahmoa en ole tarvinnut kun oli hyvä isä. Kukaan mies ei ole ikinä minua elättänyt. Itse olen opiskellut ja tehnyt työtä.

T. Vanhempien miesten kanssa ollut

Vierailija
74/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se aina ole ollu. Mulla on ollu nuorempaa ja vanhempaa.

Ennen oli normaalia, et oltiin molemmat suunnilleen. Ääripää pariskunnat olivat suht harvinaisia. Nykyään ne ovat yleistyneet huomattavasti. Niissä yleensä mies on naista huomattavasti vanhempi, noin 10-20v. Ainakin omassa porukassa.

T. Ap

Vähän huolestuttaa nyt, missähän porukoissa mahdat oikein liikkua, jos siellä tuommoista harrastetaan. Todennäköisesti siellä on miehiä, jotka maksavat mielellään saadakseen nuorempaa seuraa. Eli jos pitäisi veikata, niin näitä naisia houkuttaa raha.

Omassa, laajassa tuttavapiirissäni ei tuollaista näy. Muutamia tapauksia tiedän, joissa on nelikymppisiä naisia eläkeläismiesten kanssa, löytäneet toisensa kypsemmällä iällä. Samoin joitakin jo nuorempana toisensa löytäneitä, joilla ikäeroa 5-10 vuotta ja ovat yhdessä vielä näin keski-iässä. Heitä taas yhdistää se, että ovat olleet halukkaita sitoutumaan ja perustamaan perheen. Sellaisia tällä hetkellä nuoria naisia, joita kiinnostaisi vanhempi mies, en tiedä yhtäkään, mutta monelta olen kuullut, kuinka ällöttävää on, kun vanhat miehet (= yli 30v eli heidän mielestään "vanhat") vonkaavat.

Vierailija
75/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, itse olen 42v mies ja minulla on seksisuhde 23v naisen kanssa. Ei siis mitään vakavaa vielä, kunhan pidetään yhdessä hauskaa.

Älä vaan paksuksi sitä vedä. 23v neitokainen lähtee tosta suhteesta ennen 30 ikävuotta ja se on fakta.

Jaa, vai että ihan fakta. Itse olen ollut itseäni paljon vanhemman miehen kanssa jo 15 vuotta eli paljon yli tuon 30 vuoden merkkipaalun jälkeen.

N38

Vierailija
76/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha 

Vierailija
77/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla on hätänä? Miksi kuvittelet 70-luvulla syntyneiden olevan norsuja? Mä tiedän monta 70-luvulla syntynyttä jotka ovat erittäin sutjakoita. 

Eikä kyllä kaikki miehetkään ikäänny hyvin. Jotenkin niin huvittavaa, että aina täällä palstalla haukutaan naiset eikä nähdä sitä todellisuutta, että hyvin säilyneitä ja rupsahtaneita on monen ikäisissä ja kummassakin sukupuolessa.

Vierailija
78/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä luki, että tähän keskusteluun on naisille yläikäraja? Mikä sulla on hätänä? Oletko 70-luvun pappa joka ei saa pesää minkään ikäisiltä naisilta?

Vierailija
79/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä säkin rupsahtanut olet. Ei miehetkään siltä säästy.

Vierailija
80/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha kiinnostaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi