Mistä johtuu et monet naiset seurustelevat itseään huomattavasti vanhempien miesten kanssa?
Olen huomannut tämän yleistyvän runsaasti viimeisen 15v aikana. Ihmettelee 35v mies
Kommentit (84)
No, itse olen 42v mies ja minulla on seksisuhde 23v naisen kanssa. Ei siis mitään vakavaa vielä, kunhan pidetään yhdessä hauskaa.
No, hyi sentään. Yleensä näillä nuorilla naisilla on isäsuhde ongelmia.
Eikös se aina ole ollu. Mulla on ollu nuorempaa ja vanhempaa.
Vierailija kirjoitti:
Haista kuule paska! N26
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli normaalia, et oltiin molemmat suunnilleen. Ääripää pariskunnat olivat suht harvinaisia. Nykyään ne ovat yleistyneet huomattavasti. Niissä yleensä mies on naista huomattavasti vanhempi, noin 10-20v. Ainakin omassa porukassa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Yleensä näillä naisilla on finanssiongelmia. Eivät pääse haluamaansa elintasoon omalla työllään.
Itsenäistymättömyys yhdistettynä tarpeeseen löytää elättäjä ja isähahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista kuule paska! N26
On sulka ainakin psyykkistä ongelmaa. Luulet itteäs naiseksi, Pasi
Ei ole uskallusta elää oman ikäisen kanssa, vaan hakee isää loppuelämän turvaksi ja rahoittajaksi.
Ei ole kovin kiinnostunut seksistä, siksi vanhempi mies ei haittaa.
Jos tunnet tuollaisessa suhteessa olevia, niin kysy niiltä ja tule kertomaan meillekin. Mä en tunne.
Nuorilla miehillä ei ole sitä mitä naiset oikeasti rakastaa eli rahaa.
Raha on tärkeämpää kuin seksielämä?
Vierailija kirjoitti:
Persaukisuusongelma.
Vierailija kirjoitti:
No, itse olen 42v mies ja minulla on seksisuhde 23v naisen kanssa. Ei siis mitään vakavaa vielä, kunhan pidetään yhdessä hauskaa.
Älä vaan paksuksi sitä vedä. 23v neitokainen lähtee tosta suhteesta ennen 30 ikävuotta ja se on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli normaalia, et oltiin molemmat suunnilleen. Ääripää pariskunnat olivat suht harvinaisia. Nykyään ne ovat yleistyneet huomattavasti. Niissä yleensä mies on naista huomattavasti vanhempi, noin 10-20v. Ainakin omassa porukassa.
T. Ap
Groomaaminen on yleistä, mutta seksuaalirikos. Pitäiskö sinut ilmoittaa poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten miehillä on Iso D:n karisma.
Monet naiset haluavat kokeneen miehen. Semmoinen on yleensä hieman vanhempi herrasmies.